Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee. Helaas lees je steeds meer dat SOA's weer 'rising' zijn. Ik heb geen zin om dadelijk een levenslange herinnering te hebben aan 1u-tje plezier.

Daarbij heb ik bij de dames die ik bezocht heb nooit moeite gehad met een CD.

Hoe dom kan je zijn, om te denken dat amateurdames per definitie SOA-vrij zijn?

Zijn er bijwerkingen van PREp?
Ja‼️ Daarom moet je je ook voordat het PrEP überhaupt mag gaan gebruiken, jezelf laten testen bij de GGD, is huisarts. Voor meer info hier. 🔗
Verder beschermt PrEP alleen tegen HIV en niet tegen andere SOAs.
Daar heb jij weer helemaal gelijk in. En God mag weten wat ze doen in hun privé leven 😅
Buiten dat, denk maar niet, dat jij de enige klant bent, waarmee de betreffende svp, zonder condoom pijpt en neukt.
Waar ligt de grens tussen amateur en prof?
In de Noordzee, op de Doggersbank 😂

Laatst bewerkt:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; ik kom van "dat bare forum" en dan is het antwoord op de vraag of ik bare durf ook gelijk wel duidelijk; ja, bare neuken durf ik wel.

Nu neuk ik niet iedereen en alles bare. Ik heb m'n vaste dames en recent in Thailand begonnen aan PreP en daar ook 2x dezelfde ladyboy bare geneukt (plus nog een aantal dames). Terug in Nederland weer getest op SOA en clean.

Momenteel zit ik in een relatie, dus bare neuken is alleen thuis met de vriendin. Maar mocht ik ooit weer gaan wandelen, dan is bare wel iets wat ik zou doen.

Met een DVP ben ik altijd wel voorzichtig (geweest). Vaste dames bare geneukt al sinds hele lange tijd (jaren 90). Buiten de prostitutie ook altijd bare geneukt en dat was ook vanuit de dame nooit een probleem. Ze waren steevast aan de pil. Soms hadden ze liever het kwakje niet in de poes, dan werd het op de buik (of bij een ferme straal op de borsten 😛).

Hoe dom kan je zijn, om te denken dat amateurdames per definitie SOA-vrij zijn?

Ja‼️ Daarom moet je je ook voordat het PrEP überhaupt mag gaan gebruiken, jezelf laten testen bij de GGD, is huisarts. Voor meer info hier. 🔗
Verder beschermt PrEP alleen tegen HIV en niet tegen andere SOAs.

Buiten dat, denk maar niet, dat jij de enige klant bent, waarmee de betreffende svp, zonder condoom pijpt en neukt.

In de Noordzee, op de Doggersbank 😂
Ik dacht aan PrEP alleen tijdelijk voor vakantie naar Thailand, maar is toch erg veel gedoe, lees ik. Laatste keer in Bali wilden die vrouwtjes ook steeds zonder condoom op mijn l*l kruipen, maar heb ik afgehouden. Op mijn leeftijd neukt het wel veel beter (harder) en lekkerder zonder. Misschien dan toch maar eens een blauw pilletje proberen. Ook veiliger om daar geen kinderen te verwekken.

Nou, vroegah kregen wij gewoon een woning of appartement als je even ingeschreven stond. Dit is al cruciaal, want tegenwoordig wonen ze nog met 35 en ouder thuis.
Moet ik nog meer aanhalen ' !
Nee, laat maar, lees of kijk het nieuws maar.
@Ardyv heeft het over 80 jaar geleden. Als je even wat onderzoek doet naar de status van het land toen dan zal je zien dat we toen wat andere uitdagingen hadden.

Je hebt gelijk dat in het recente verleden bepaalde zaken verslechterd zijn, zoals inderdaad de huizenmarkt, maar we leven alsnog in een relatief goede periode in de wereldgeschiedenis, en werkelijk ELKE tijd heeft een waslijst aan eigen problemen.

Zijn er medewandelaars die bv. alleen voor een vakantieperiode Pattaya of soortgelijk tijdelijk PrEP slikken? Graag jullie ervaringen.
Als je niet anaal neukt (of geneukt wordt) en van de ladyboys afblijft is de kans dat je overlijdt door een verkeersongeveer tijdens je vakantie hoger dan de kans dat je HIV krijgt als gever bij vaginale seks. Mijn door cijfers onderbouwde berekening staat hier nog ergens op het forum. Dat wil niet zeggen dat ik iedereen bare neuk in Pattaya, maar tijdens mijn laatste trip heb ik geen condooms gebruikt bij mijn 'vriendin' daar en wat massagedames.

Mijn ervaring: Ik ben de afgelopen jaren 2x maandelijks naar bare gangbangs geweest, o.a. in Antwerpen en Limburg. Maar ook bij diverse parenclubs zijn er dames van koppels die bare toelaten. Nooit betaalde dames solo bezocht aangezien ik enkel gangbangs geil vind. Ik gebruikte 2 pillen PreP voor en 2 na die bezoekjes, zoals voorgeschreven.

Als Nederlander uit de grensregio is testen bij de GGD mogelijk als je aangeeft seks te hebben met mannen. Dit heb ik niet en dus een leugentje om bestwil, zal ik maar zeggen, dat ik mentaal rechtvaardig met het gegeven dat er ook mannen deelnemen aan die gangbangs die wél seks hebben met andere mannen en ik zo indirect (of feitelijk "direct" met hun sperma) ook daarmee in aanraking kom. In die jaren heb ik 1x gonorroe en 3x chlamydia opgelopen. Gelukkig geen HIV, al dan niet dankzij PrEP.

Nadat ik onlangs midden februari 2026 weer maar eens een chlamydia opliep na een bare gangbang te hebben bezocht, en mijn FWB dit erna heb gegeven (we hebben beide onbeschermde seks met anderen en haar andere sekspartners hadden geen SOA bij controle), heb ik besloten te stoppen met het bezoeken van bare gangbangs. Ik vind het heel jammer en het zal een pak van mijn doorzettingsvermogen vergen om dit op te geven. Maar de constant zeurende pijn (zowel urinair als gewrichtsmatig, bij haar en mezelf) staat niet in verhouding tot het momentane plezier als ik rationeel erover kan denken overdag. Met de nadruk op "kan", want mijn hormonen namen in het verleden vaak een loopje met mijn ratio en goede voornemens vlogen de deur uit als mijn hersenen een halve meter lager zakten. Ik betreur het feit dat je je (nog) niet kan laten vaccineren tegen dit soort behandelbare SOA's, al begrijp ik dat de wetenschap prioriteit geeft aan prangender onderzoek. Het was leuk, het was enorm geil, het was... me écht vrij voelen.

Aan eenieder succes met het maken van deze keuze.

P.S.: een eventuele geïnteresseerde mag mijn laatste 2 ongeopende potjes PreP overnemen (stuur dan even een privé-berichtje)

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring: Ik ben de afgelopen jaren 2x maandelijks naar bare gangbangs geweest, o.a. in Antwerpen en Limburg. Maar ook bij diverse parenclubs zijn er dames van koppels die bare toelaten. Nooit betaalde dames solo bezocht aangezien ik enkel gangbangs geil vind. Ik gebruikte 2 pillen PreP voor en 2 na die bezoekjes, zoals voorgeschreven.

Als Nederlander uit de grensregio is testen bij de GGD mogelijk als je aangeeft seks te hebben met mannen. Dit heb ik niet en dus een leugentje om bestwil, zal ik maar zeggen, dat ik mentaal rechtvaardig met het gegeven dat er ook mannen deelnemen aan die gangbangs die wél seks hebben met andere mannen en ik zo indirect (of feitelijk "direct" met hun sperma) ook daarmee in aanraking kom. In die jaren heb ik 1x gonorroe en 3x chlamydia opgelopen. Gelukkig geen HIV, al dan niet dankzij PrEP.

Nadat ik onlangs midden februari 2026 weer maar eens een chlamydia opliep na een bare gangbang te hebben bezocht, en mijn FWB dit erna heb gegeven (we hebben beide onbeschermde seks met anderen en haar andere sekspartners hadden geen SOA bij controle), heb ik besloten te stoppen met het bezoeken van bare gangbangs. Ik vind het heel jammer en het zal een pak van mijn doorzettingsvermogen vergen om dit op te geven. Maar de constant zeurende pijn (zowel urinair als gewrichtsmatig, bij haar en mezelf) staat niet in verhouding tot het momentane plezier als ik rationeel erover kan denken overdag. Met de nadruk op "kan", want mijn hormonen namen in het verleden vaak een loopje met mijn ratio en goede voornemens vlogen de deur uit als mijn hersenen een halve meter lager zakten. Ik betreur het feit dat je je (nog) niet kan laten vaccineren tegen dit soort behandelbare SOA's, al begrijp ik dat de wetenschap prioriteit geeft aan prangender onderzoek. Het was leuk, het was enorm geil, het was... me écht vrij voelen.

P.S.: een eventuele geïnteresseerde mag mijn laatste 2 ongeopende potjes PreP overnemen (stuur dan even een privé-berichtje)
Privebericht geweigerd? Geblokkeerd?

Leuke en oprechte ervaring. Dankjewel voor deze ervaring te delen.

Terug
Bovenaan Onderaan