De term Russische Roulette is al verschillende keren voorbijgekomen in dit draadje en duikt ook steeds weer op in de discussie over wel of niet bare.
Of degene die de term gebruikt, heeft geen idee wat Russische Roulette is of hij zit het overdreven dramatisch te maken.
Russische Roulette is een spel met als directe inzet je leven. Je zet de loop van een revolver tegen je kop en haalt de trekker over. Dat is een keiharde kans van 1 op 6 dat je direct dood bent. Als je bare gaat, is het never nooit zo dat je direct dood neervalt of niet. De kans op een soa is voor de partner die penetreert bepaald geen 1 op 6, want de kans dat de DVP überhaupt een soa heeft, is geen 100%. En de kans om direct tijdens de daad te sterven vanwege een soa is zo goed als nihil.
Dus ik begin me lichtelijk te irriteren over dat dramatische gedoe hier.
Kijk, gezond verstand gebruiken - ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb ook bare seks gehad met DVP's en ik heb daar toen ontzettend van genoten. Maar toen ik later las hoe die kerels van het bareforum zich allemaal, de een na de ander, zo in die Kinkydames leegspuiten, heb ik besloten het niet meer te doen. Ik heb geen zin in gedoe beneden.
Maar ga het niet dramatischer maken dan het is, want dat irriteert me.