Recensie BB prive, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

19inch

Newbie
5
26/09/25
2
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.bbprive.nl/nl/
Totale kosten (in euro)
150

Dit weekend geweest bij privehuis BB prive amsterdam. Vroegen ten eerste om tikkie aanbetaling voor reservering. Dame zag er totaal niet uit als de foto.. dus om andere dames gevraagd. Werd nie beter maar toch maar 1 genomen, want kreeg geen geld terug

Dus opgelet fotos van de website zijn nep en matige dames. Voel me beetj beroofd.

Laatst bewerkt:
Mijns inziens kun je beter geen aanbetaling doen als iets niet duidelijk is. Bv. de foto's. Dat zijn artist impressies van zo ongeveer hoe het figuur van de DVP eruit zou kunnen zien. Grote of kleine borsten, ronde kont of niet. Altijd zijn de foto's zonder gezicht.

Verder is dit privéhuis okay. Geen reden tot ongerustheid. Ik kom er af en toe. Het heeft twee minpuntjes. De entree aan de drukke straat t.o. de bushalte. En de keren dat ik er was maar 'keuze' uit 1 DVP. Maar ook een keer meegemaakt dat er geen DVP aanwezig was.

En de mindere kwaliteit van de DVP's tref je overal. Tip misschien is om geen DVP te kiezen die (bijna) elke dag werkt. Dan is de kans op sleur groter.
En deze site, Girlsreview, kan info geven over welke DVP's wel of niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan