Bbw Antwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Schipperstraat N 21 of n24 blonde, blauwe ogen. De avond. Ken haar pro naam niet omdat ik haar privé ken. Maar echt perfecte grote kont. EN heel mooi. Plus geen bitch
 
Je kent haar prive maar je hebt nog nooit haar werknaam gevraagd? Wat is 'kennen' he....
Ik ken haar pro naam niet omdat ik haar privé NAAM ken. Beetje duidelijker gemaakt voor de jongens hier. Ging over leeftijd bij een bezoekje en ook over Belg zijn of niet. En ze bewees het met haar ID card. Nooit haar artiestennaam gevraagd. Of vergeten...? Het zijn er ook zo veel. Of gewoon niet geluisterd toen. Nu ja...sindsdien is het allemaal informeler. Nooit werknaam gevraagd. Waarom zou je downgraden in het leven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken haar pro naam niet omdat ik haar privé NAAM ken. Beetje duidelijker gemaakt voor de jongens hier. Ging over leeftijd bij een bezoekje en ook over Belg zijn of niet. En ze bewees het met haar ID card. Nooit haar artiestennaam gevraagd. Of vergeten...? Het zijn er ook zo veel. Of gewoon niet geluisterd toen. Nu ja...sindsdien is het allemaal informeler. Nooit werknaam gevraagd. Waarom zou je downgraden in het leven?
Ja, het is inderdaad gebruikelijk in het SKW dat je bij een eerste bezoekje de echte naam krijgt van een dame. Ze staan allemaal te springen om hun indenteit aan de klanten te tonen. De artiestennaam :) dient enkel voor als je haar nadien nog eens bezoekt.
 
Op SS 39/1 in de avondshift staat een Colombiaanse bijna halfnaakt agressief tegen haar raam te bonken. Ik denk dat zij by far de dikste kont van heel het SKW heeft. In het begin toen ze nog normaal deed ben ik eens bij haar binnen geweest. Seks was best goed maar weinig spraakzaam herinnerde ik mij.

Op VR 6/1 (denk ik) staat in de namiddag een BBW met rood haar. Ze ziet er best geil uit met die tattoos op haar witte kont.

Maar wat bedoel je juist met BBW? Gewoon dikke, vette vrouwen of vrouwen met stevige, natuurlijke rondingen?
 
Laatst bewerkt:
Op VR 4/1 (denk ik)staat er ook eentje met een dikke kont en dikke hangers, naam niet gevraagd maar het is een latijns amerikaanse met een brilletje en krulletjeshaar. Ben niet echt voor BBW maar toch eens bij haar binnen geweest omdat ze redelijk brutaal me naar binnen lokte :), ben een sportieve 40er en was benieuwd wat ze te bieden had...voor 50 euro best leuke tijd gehad en ze was zeer proper en best meegaand....
 
Op VR 4/1 (denk ik)staat er ook eentje met een dikke kont en dikke hangers, naam niet gevraagd maar het is een latijns amerikaanse met een brilletje en krulletjeshaar. Ben niet echt voor BBW maar toch eens bij haar binnen geweest omdat ze redelijk brutaal me naar binnen lokte :), ben een sportieve 40er en was benieuwd wat ze te bieden had...voor 50 euro best leuke tijd gehad en ze was zeer proper en best meegaand....
Dit is Jeannie als ik haar naam goed onthouden heb. Nooit binnen geweest. BBW is niet mijn cup of tea.
 
Ja, het is inderdaad gebruikelijk in het SKW dat je bij een eerste bezoekje de echte naam krijgt van een dame. Ze staan allemaal te springen om hun indenteit aan de klanten te tonen. De artiestennaam :) dient enkel voor als je haar nadien nog eens bezoekt.
?‍♂️ wie praat er over eerste bezoekjes? ?‍♂️
 
Op VR 4/1 (denk ik)staat er ook eentje met een dikke kont en dikke hangers, naam niet gevraagd maar het is een latijns amerikaanse met een brilletje en krulletjeshaar. Ben niet echt voor BBW maar toch eens bij haar binnen geweest omdat ze redelijk brutaal me naar binnen lokte :), ben een sportieve 40er en was benieuwd wat ze te bieden had...voor 50 euro best leuke tijd gehad en ze was zeer proper en best meegaand....
Zij zit op het meest rechtse raam van Verversrui 4, dus is m.i. VR 4/3 ipv VR 4/1.
En inderdaad ik dacht dat zij Jeamy of iets gelijkaardigs noemde. Heeft een aantal jaren geleden nog in VT gewerkt.
 
Ja, het is inderdaad gebruikelijk in het SKW dat je bij een eerste bezoekje de echte naam krijgt van een dame. Ze staan allemaal te springen om hun indenteit aan de klanten te tonen. De artiestennaam :) dient enkel voor als je haar nadien nog eens bezoekt.
Juist omdat het nooit met jou gebeurd is wil niet zeggen dat de rest van ons dat ook ontbreken. Alsof het zo een overwinning is. ? Het is een ID card. Iedereen heeft er letterlijk eentje. Who cares? Dat was mijn punt niet. Je zit zo een beetje te pivoteren in het gesprek om een nieuwe aanvalshoek te vinden waar je verbale zwaard niet op breekt. Chill Vertongen ?. Ga je me nu echt zeggen dat je nog nooit een echte naam van een dame gekregen hebt in heel je carrière? Zelfs zonder vragen, spontaan? Is toch geen prestatie? Alleen de grootste creeps worden overal en altijd op armafstand in het donkere gehouden. En zo zitten er hier geen naar mijn denken. Toch?
?
 
Tiens, ik wist niet dat er in de Gazet van Antwerpen zoveel dingen over mij gepubliceerd waren :) :) :)

Ik ken er veel in het SKW bij hun echte naam. Dat heeft een reden. Ze moeten zich trouwens allemaal registreren in HookUp met hun identiteitskaart.

Maar waarom denk je dat ze een werknaam uitvinden?
 
Tiens, ik wist niet dat er in de Gazet van Antwerpen zoveel dingen over mij gepubliceerd waren :) :) :)

Ik ken er veel in het SKW bij hun echte naam. Dat heeft een reden. Ze moeten zich trouwens allemaal registreren in HookUp met hun identiteitskaart.

Maar waarom denk je dat ze een werknaam uitvinden?
Ik lees niet de Gazet van Antwerpen. Verkeerde provincie ?

*Maar waarom denk je dat ze een werknaam uitvinden?* Belastingontduiking ???
 
Zijn er nog bbw vrouwen van latina afkomst met dikke borsten en dikke kont te melden in de avondshift. Mogen ookal wat ouder zijn . Thx
Die zijn er bijna niet te vinden in skw. Ik weet wel een klein dik dametje staan in schipperstraat overdag schuin over vt. Maar is geen latina. Er staat ook nog een iets oudere in die andere wijde straat, of ze een dikke kont heeft kan ik niet goed zeggen. Zit altijd op haar stoel. Maar dikke borsten heeft ze wel en is wel latina. Voor de rest echt bitter weinig vrouwen van het bredere formaat. Savonds geen idee. Maar zal wel hetzelfde zijn...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan