Recensie BDSM Doma SM Den Haag - Mrs Poppy Ikibari 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sub293

Newbie
7
20/11/21
12
1
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.ikibari.com
Totale kosten (in euro)
220,- voor een uur.
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prettig contact van te voren, snel een afspraak kunnen maken en mijn kinks/hard-limits moeten aangeven.

Een woord: WAUW.
Wat heb ik een ongelooflijk mooie prettige sessie heb ik ervaren bij Mrs Poppy. Ze heette mij welkom en toen begon de sessie, ik moest mezelf heel snel omkleden en kreeg als volgt een varkenmasker op.

Ze is niet alleen ongelooflijk knap, maar ook nog eens zeer dominant en sadistisch, niet wat je direct verwacht van zo'n knappe jonge dame als je haar op straat tegenkomt. Een echte girl next door, hard, classy, wreed en sadistisch. Ze had tijdens de sessie een prachtige latex set aan, lichtroze met zwart, hoge stiletto hakken en latex kousen. Ze komt erg zelfverzekerd over tijdens de sessie. De weet wat ze doet, de manier waarop ik alles in één keer compleet liet vallen en me echt ongelooflijk onderdanig voelde, dat heb ik niet snel. Ik werd aan het kruis vastgebonden en al snel kwam zij met een stel prachtige floggers om mijn rug lekker warm te maken. Begon langzaam op te bouwen met verschillende floggers en later tijde s de fantastisch opbouw kreeg in letterlijk en figuurlijk de zweep. Een stoot van genot en opwinding kwam er bij kijken.

Ik kan er een ongekend lange review over schrijven zo enthousiast ben ik.

Waarom moet je naar Mrs Poppy?
Ze luistert naar je wensen.
Ze is bloedmooi.
Is sadistisch.
Heel classy en dat geeft mij een extra onderdanig gevoel.
De opbouw van de sessie was echt uitermate, daardoor wil ik nu alleen maar, naar Haar toe komen.
Ze houdt het spannend.
Geniet er van.

100% je geld waard!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is maar hoe je het interpreteert: ik interpreteer het als BDSM klant domineren, waarom zou je bij BDSM interpreteren dat de klant dominant is naar de dame? Dat komt nooit voor.
Bij SM Palace in Valkenswaard werkt een aantal slavinnen.
Daarvoor is "BDSM klant dominant" bedoeld: klant is meester, dame is slavin.
 
Pfff, 16 berichten met maar 1 echte recensie lijkt me wat onzinnig. Leden hebben wat aan echte recensies om een beeld te kunnen vormen of de betreffende dame past in hun eisen, fantasie e.d.
 
Volgens mij is ze van de aardbodem verdwenen, of weet iemand of ze nog actief is?
Ik heb al jaren goed en regelmatig contact met Haar, Ze is zeker niet van de aardbodem verdwenen. Ik ben inmiddels de tel kwijt van het aantal keren dat ik bij Haar geweest ben, ik sluit me volledig aan bij de review hierboven!

BDSM heeft bij Haar even op een lager pitje gestaan, maar op Fetlife is Ze wel actief en bereikbaar: https://fetlife.com/users/13209755

Ik kan niet anders dan een sessie bij Haar aanraden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan