BDSM locatie/hotel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jognozeste

Newbie
1
26/01/23
0
Ik ben op zoek naar een locatie om een bdsm-sessie te hebben met mijn vrouw. Thuis zijn wij al redelijk avontuurlijk hierin maar wij hebben geen ruimte/privacy voor de grotere attributen zoals een schandblok of andreas kruis.
Graag zouden wij dit een keer op een hiervoor ingerichte locatie proberen. Liever niet in een privehuis oid waar ook dames klanten ontvangen, denk dat dat mijn vrouw tegen zal staan.

Ik kan online bijvoorbeeld de volgende plekken vinden:

(Lijken betrouwbaar maar voor ons relatief ver weg):

(Dichterbij maar meerdere websites van dezelfde locatie, enige contactinformatie is een mobiel nummer):


Als er hier mensen zijn die ervaring hebben met een van deze locaties, of een suggestie voor een andere locatie hoor ik dat graag!
 
Die in Zaltbommel is schijnbaar wel wat gehorig heb ik van een vriendin vernomen, zelf geen ervaring mee.
Ken er nog wel een, dat is www.smpalace.com , daar ontvangen ook vrouwen wel, maar het is geen privehuis.
Heel goed ingericht en je komt ook verder geen klanten tegen. Je kunt gewoon voor jullie samen een kamer huren zonder dat je er een dame van het huis ofzo bij moet nemen, Kamers zijn zeer divers ingericht, kijk maar eens bij hun op de site, daar staan foto's van de kamers op!
 
Zaltbommel ooit geweest, er was niemand in de andere kamers.
De kamer was goed! Volop 'speelgoed' en ruim. Maar ik ben nooit ergens anders geweest dus kan niet vergelijken. De dame aldaar was ronduit onvriendelijk, maar daar stapten we maar overheen toen we gingen spelen.
 
Zeker! Als je even bij Google Afbeeldingen kijkt op "spnkd Antwerpen" kom je duidelijke foto's van de de locatie tegen.
Kan me voorstellen dat ze hun website een beetje mysterieus willen houden, maar iets meer beeldmateriaal zou welkom geweest zijn
 
Hoi allemaal, ik en mijn partner zouden graag een bdsm kamer huren en weet iemand waar dat kan voor een redelijke prijs? We zijn van Turnhout en liefst niet te ver rijden 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan