BDSM/Meesteres in (Zuid) Limburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimHrl

Newbie
18
16/04/22
6
Iemand een tip voor een meesteres in Zuid Limburg? Mag ook een club zijn. In ieder geval een dame die dominant is en eventueel wil meegroeien in het spel. Ik heb zelf ook de nodige attributen.
 
Deze niet de mooiste maar is een tijd al actief:


Of deze maar is in Roermond


Madam Chanet een privéhuis in Kerkrade heeft verder altijd veel SM advertenties maar je hoort er zelden wat echt van en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Verder is het in Zuid-Limburg erg mager qua SM beste alternatief is een stuk reizen naar Domination Palace in Valkenswaard.
Dus ik zou zeggen succes ermee maar ik zou kiezen voor een stukje verder te reizen helaas.
 
Deze niet de mooiste maar is een tijd al actief:


Of deze maar is in Roermond


Madam Chanet een privéhuis in Kerkrade heeft verder altijd veel SM advertenties maar je hoort er zelden wat echt van en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Verder is het in Zuid-Limburg erg mager qua SM beste alternatief is een stuk reizen naar Domination Palace in Valkenswaard.
Dus ik zou zeggen succes ermee maar ik zou kiezen voor een stukje verder te reizen helaas.
Over Sammy hoor je wisselende verhalen.

Die van Roermond is absoluut niet mijn type.

Madame Jeanette in Kerkrade ben ik al meerdere keren geweest en dat is prima bevallen op één keer na. Probleem is dat na een aantal weken de betreffende dame weer is vertrokken. Ze hebben een mooi ingerichte kamer en kelder alleen die laatste is nu te koud. Nina is goed. Melody en Stefanie ook aanraders alleen is niet bekend of ze nog gaan komen.

Valkenswaard ben ik nog nooit geweest. Ik zal dat eens gaan bekijken.

Ik hoop eigenlijk ook wel op een tip van een dame die dit ook privé doet. Voor een langdurig contact. Tenslotte is BDSM ook een kwestie van vertrouwen in elkaar.

Bedankt voor je reactie.
 
Jammer. Door omstandigheden niet meer geweest maar was altijd 👍
Voor de zekerheid had ik daarom dus eerst even gegoogled maar dan klopt die verwijzing dus niet meer. Bedankt.
 
wie weet waar Meesteres sibilla uit Vaals is gebleven, haar Meester [Rex] woont nog op zelfde adres, heeft waarschijnlijk zijn vriendin er uit gezet.
Had met haar een leuke klik. Maar is met noorderzon vertrokken.

In Kerkrade zat ook meesteres , adverteerde op SJ, zie ik ook niets meer van, wie weet waar ze zijn gebleven
 
wie weet waar Meesteres sibilla uit Vaals is gebleven, haar Meester [Rex] woont nog op zelfde adres, heeft waarschijnlijk zijn vriendin er uit gezet.
Had met haar een leuke klik. Maar is met noorderzon vertrokken.

In Kerkrade zat ook meesteres , adverteerde op SJ, zie ik ook niets meer van, wie weet waar ze zijn gebleven
Ben ook wel benieuwd naar haar. Mails worden ook niet beantwoord. Nergens zie je nog adv van haar
 
wie weet waar Meesteres sibilla uit Vaals is gebleven, haar Meester [Rex] woont nog op zelfde adres, heeft waarschijnlijk zijn vriendin er uit gezet.
Had met haar een leuke klik. Maar is met noorderzon vertrokken.

In Kerkrade zat ook meesteres , adverteerde op SJ, zie ik ook niets meer van, wie weet waar ze zijn gebleven
Ze ontvangt nog. Net een mail gekregen van haar. Waarin staat. Ik ontvang met me slaaf rex. De ene keer is ze de slavin en hij de meester. En de andere keer is het andersom. Denk ze zelf niet weten wat ze zijn hahah en dat ze puur omgaan met wat de klant wilt en waar ze aan kunnen verdienen. Ik vond ze vroeger niet serieus en nu nog altyd niet
 
Ze ontvangt nog. Net een mail gekregen van haar. Waarin staat. Ik ontvang met me slaaf rex. De ene keer is ze de slavin en hij de meester. En de andere keer is het andersom. Denk ze zelf niet weten wat ze zijn hahah en dat ze puur omgaan met wat de klant wilt en waar ze aan kunnen verdienen. Ik vond ze vroeger niet serieus en nu nog altyd niet
Er zijn Meesteressen die ooit slavin/onderdanig zijn geweest, en dan af en toe weer de onderdanige rol aannemen in de privé sfeer. Het is goed als een Meesteres uit eigen ervaring weet wat het is om onderdanig te zijn
 
Er zijn Meesteressen die ooit slavin/onderdanig zijn geweest, en dan af en toe weer de onderdanige rol aannemen in de privé sfeer. Het is goed als een Meesteres uit eigen ervaring weet wat het is om onderdanig te zijn
Dat kan zeker in het voordeel werken. Andersom denk ik ook dat er een aantal Meesteressen zijn die gewoon erg goed zijn in wat ze doen omdat ze weten wat ze doen.
 
Ze ontvangt nog. Net een mail gekregen van haar. Waarin staat. Ik ontvang met me slaaf rex. De ene keer is ze de slavin en hij de meester. En de andere keer is het andersom. Denk ze zelf niet weten wat ze zijn hahah en dat ze puur omgaan met wat de klant wilt en waar ze aan kunnen verdienen. Ik vond ze vroeger niet serieus en nu nog altyd niet
e-mailadres welkom ;-)
 
Ze ontvangt nog. Net een mail gekregen van haar. Waarin staat. Ik ontvang met me slaaf rex. De ene keer is ze de slavin en hij de meester. En de andere keer is het andersom. Denk ze zelf niet weten wat ze zijn hahah en dat ze puur omgaan met wat de klant wilt en waar ze aan kunnen verdienen. Ik vond ze vroeger niet serieus en nu nog altyd niet
Hmm, zou ook wel iets meer willen weten van dit duo, helaas kan ik niets vinden.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan