Recensie Meesteres Christel, Amersfoort 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SutraKama

Wandelaar
53
22/05/23
51
7
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/101908-meesteres-christel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb mrs. Christel in het verleden een aantal keer bezocht. Nieuwsgierig naar wat meer kinky BDSM dingen, maar met weinig ervaring, stuitte ik op haar advertentie. Het leek mij de juiste dame voor een kennismaking hiermee. En dat was ook zo! :giggle:

Mrs. Christel verstaat haar vak zeer goed. Voor mij was het de ideale eerste ervaring. Ik kan me de dates niet meer helemaal voor de geest halen, omdat het al zo lang geleden is. Maar wat ik me herinner is dat het een zeer spannend spel was, met een fijne opbouw, waarin mijn wensen werden verweven en mijn grenzen werden gerespecteerd (maar ook steeds iets werden verlegd). Het meest prettige vond ik, als beginner, dat het een mix van erotisch/intiem en BDSM was.
 
Laatst bewerkt:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/101908-meesteres-christel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook aantal keren bij Meesteres Christel langs mogen komen. Echte topper. Goed uitziende klassevolle dame. Vriendelijke maar strenge ontvangst. Fantasievolle behandeling waarbij goed ingespeeld wordt op je wensen. Mag er altijd ontzettend lekker bij klaarkomen.
 
Voor mij al weer een paar jaar geleden dat ik haar bezocht heb. Helaas houdt de afstand mij tegen haar vaker te bezoeken, maar ga dat binnenkort toch weer eens doen.
Mooie dame, stijlvol, natuurlijke dominantie, ietwat mysterieus. Mogelijkheden van soft tot stevige aanpak.
Aanrader. Al schrijvend krijg ik steeds meer zin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan