Recensie Mrs Yvonne - Club Baccara - Zaandam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pink_Panther

Newbie
10
01/06/22
2
2
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/duitse-meesteres-heeft-weer-ruimte-voor-slaven-_8126096
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk heb ik Mrs Yvonne bezocht voor een SM sessie.

Het contact vooraf met deze van origine Duitse Mrs die overigens heel goed Nederlands spreekt verloop super goed via whatsapp.
Het mag in het Duits maar Nederlands gaat ook perfect.
Ze is altijd vriendelijk op de app en ze reageert snel.

Afspraak gemaakt en op naar club baccara in Zaandam, daar ontvangt ze in de SM ruimte.
Leuk om deze dame is in het echt te ontmoeten, enkel moet ik zeggen dat haar foto's in de advertentie (uit haar studio Chelsea tijd) wel wat gedateerd zijn en dat ze er in het echt dus iets ouder uitziet.
Voor mij geen probleem, het is nog altijd een aantrekkelijke Mrs om te zien.

Ik werd vriendelijk door de dame des huizes ontvangen en naar de SM ruimte geleid waar Mrs Yvonne op mij wachte.
Omdat we eigenlijk alles al via de app hadden besproken was een voorgesprek niet meer nodig.
Ik moest mij meteen uitkleden en we begonnen direct. Het financiële gedeelte deden we achteraf.
Het spel wat zij speelt is gewoon goed, echt een fijne Mrs die zeer goed naar je wensen/grenzen luistert en deze ook respecteert.
Ze probeert je echt tot je grens te laten gaan en ze heeft ruim voldoende SM speeltjes en ervaring om je flink te pijnigen en te plezieren.
De afwisseling tussen pijn&fijn beheerst Mrs Yvonne heel goed, want hoe lekker is het als je een goede en harde CBT krijgt terwijl de Mrs lekker op je gezicht zit (indien gewenst zonder slip) en je de adem ontneemt.
Na de heerlijke sessie die 2 uur duurde alle tijd gehad om me te douchen en alles na te bespreken en met Mrs Yvonne af te rekenen.
Met een goed en voldaan gevoel weer vertrokken.

De SM ruimte van de club is een prima en schone kamer met een groot bed (waar geen kinky pvc/latex hoeslaken over zit) en andreaskruis maar verder geen typisch BDSM meubels zoals een gyno-stoel, bondage bed oid. Daar zou nog wat aan gedaan kunnen worden.
De Mrs en slaaf maken samen het spel maar een paar echte mooie SM meubels maken het compleet .

Het tarief van €175 p/u en €300 voor 2 uur is fijn. Zeker in deze dure tijden en dat er zomaar €225/250 p/u gevraagd word door sommige Mrs'en.

Al met al echt een goede ervaring gehad met deze fijne Mrs .
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/duitse-meesteres-heeft-weer-ruimte-voor-slaven-_8126096
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben enige tijd geleden bij deze meesteres geweest, haar tekst over haar melkmachine trokken me erg aan.

Dame zelf was prima verzorgd, haar fotos zijn alleen zeker NIET (meer) representatief. Het zijn zeker haar fotos, maar tel dr maar een jaar of 10-15 en een kilotje of 15-20 bij op…
Mocht de pret voor mij niet heel erg drukken, ik had toch een blinddoek om 😜

Sessie zelf was vooral gericht op de milkingmachine, wat een interessante ervaring was.

Zou ik nog eens teruggaan? Misschien. Was geen slechte ervaring, maar ook niet geweldig…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan