Algemeen Bdsm zonder intiem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ava

Newbie
3
12/10/23
1
Dag subs,

Ik ben een dame die binnenkort wil starten als professionele meesteres, ik wou jullie meningen horen over hoe jullie er tegenover staan dat een meesteres geen seksuele diensten aanbiedt of niet volledig naakt gaat?
 
Ik denk dat vrijwel alle meesteressen geen seks aanbieden. Een aantal gaan wel naakt. Je hebt ook een hoop dames die meer als kinky girl werken en SM combineren met seks en of naakt.
De kinky/sm dames hebben het meeste werk..
Ik zal wss geen 'echte' zijn: maar heb nooit gesnapt waarom iemand pakweg 200/u zou betalen om, als je 'flink bent geweest', jezelf te mogen afrukken :rolleyes:
 
De kinky/sm dames hebben het meeste werk..
Ik zal wss geen 'echte' zijn: maar heb nooit gesnapt waarom iemand pakweg 200/u zou betalen om, als je 'flink bent geweest', jezelf te mogen afrukken :rolleyes:
Je kan het ook eens aan je vrouw vragen....als je die hebt....waarschijnlijk is de straf dan veel harder psychologisch hahahaha
 
Voor allebei is een markt: "echte" meesteressen die NOOIT naakt gaan en met wie GEEN ENKELE intieme handeling bespreekbaar is, en "kinky girls" of "bizarrladies" die kinky/sm handelingen met sex/erotiek combineren.

Dus doe waar jij je prettig bij voelt.
 
Dacht ik eerst ook, maar aan de recensies hier te lezen, denken sommige mannen maar alsook dames die als "meesteres" adverteren hier anders over. 🤷‍♀️
Of er sex bijkomt is aan de Meesteres, het uit de kleren gaan van de Meesteres is ook aan haar, en wat ze daarna toelaat. De Meesteres bepaalt dus alles wat betreft sexuele handelingen.
 
Dag subs,

Ik ben een dame die binnenkort wil starten als professionele meesteres, ik wou jullie meningen horen over hoe jullie er tegenover staan dat een meesteres geen seksuele diensten aanbiedt of niet volledig naakt gaat?
BDSM... IS zonder intiem! Klaar en duidelijk!
En... een Meesteres gaat ook helemaal niet naakt... hoogstens wat 'pikante' onthullingen... De 'sub' mag jou zelfs niet aanraken zonder jou uitdrukkelijke toestemming.
Ik denk dat vrijwel alle meesteressen geen seks aanbieden. Een aantal gaan wel naakt. Je hebt ook een hoop dames die meer als kinky girl werken en SM combineren met seks en of naakt.
Ja! Precies!
Je kan ook je diensten aanbieden als 'Kinky Girl'... en (lichte) BDSM in combinatie met bepaalde sexuele handelingen aanbieden, al dan niet volledig naakt.
Maar... ook daar blijf jij in controle over 'wat en hoe'...
 
Deze chat is inderdaad totaal overbodig.
De website dient om reviews te geven over diensten die tegen betaling worden aangeboden.
Hier is echter in geen enkele vorm sprake van een aanbod tot dienstverlening. Er is geen advertentie, er is geen contactmogelijkheid.
Sluiten dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan