Recensie Bea, Felina, Zaventem 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterke007

Newbie
20
18/09/23
9
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eens bij Bea een afspraak gemaakt voor 45 minuten.
De goesting lag hoog en dus wou ik toch een iets nieuws proberen, omdat andere dames niet vrij waren (in ander huis).

Parking achteraan op en dan langs achter binnen. Raar om zo binnen te gaan, maar ok.

Ik kon plaatsnemen en Bea kwam me al direct oppikken. Naar boven via 2 trappen tot helemaal boven.
Betalen en dan.. omkleden, maar geen sprake van een douche. Ok.
Op bed gaan liggen en dan begon ze zacht te masseren. Als ze aan de billen kwam, kon ik niet anders dan extreem opgewonden worden en toen ik benen opende begon ze aan mijn ballen te likken en beetje rond kontgaatje. Damn, dat was geil en… het was al zo ver.. dat ging te snel, maar kan dus gebeuren.

Daarna wat verder gemasseerd tot ze nog eens wou proberen en ik eigenlijk niet zoveel zin meer had. Dus na paar stoten gewoon zelf gestopt, de goesting was weg.
Terug aankleden en dan zag ik dat ze bed ook niet echt verfriste waar gewoon de lakens wat strakker aanspande op het bed.
Niet echt hygiënisch daar.
 
Bea is de slechtste ervaring die ook ooit gehad heb bij Felina; heel afstandelijk en ongeinteresseerd . Waar is Emma , dat was pas een lekkere dame, spijtig dat ze weg is . Weet iemand misschien waar naartoe?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas, een vergelijkbare teleurstellende ervaring als bovenstaande...
Aangekomen ter plekke, was er mogelijkheid tussen 2 dames. De keuze was op de vriendelijke brunette gevallen die zich als Bea voorstelde, dus daarmee naar boven.
Geen douche om te starten. Dus na afrekenen gestart met wat gewrijf over de rug en billen wat een massage moest voorstellen. Daarna al snel mogen omdraaien, meteen een hoesje errond en dan volgde een behoorlijke pijpbeurt, die al snel op eigen initiatief overging naar 69. Ze liet het graag gebeuren.
Maar van daar af ging het al snel bergaf... Ze liet zich graag bedienen maar toen het moment aangebroken was voor intiem: nul initiatief. Op mijn vraag ging ze even on top maar dat was niks... Dan maar in doggy verder. Fijn voor even maar haar gebrek aan interactie maakte het een zeer matige beurt.
Even tussen de borsten afwerken, gevolgd door wat belabberd handwerk. Om te eindigen heb ik het zelf overgenomen of er kwam niks meer van in huis.
Hierna verstond ze precies geen woord Frans meer. Ik heb haar uiteindelijk nog kunnen overhalen om nog even de tijd vol te masseren maar dit opnieuw volledig passieloos en na de letterlijk koude douche stond ik 5 minuten later weer buiten. Met nog een kwartier op de klok was het zeer duidelijk: absoluut geen enkel herhalingsgevaar met deze dame.

Voor de liefhebbers die zich niet laten afschrikken: CIM en anaal zijn voor een meerprijsje mogelijk.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/bea-massage-erotique/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Met de Braziliaanse Bea afgesproken voor 45 min en dat is me ook nogal tegengevallen. Dat was net voor de negatieve reviews hier verschenen, anders had ik het niet gewaagd.
Ik wil hier niet te veel uitweiden; laat me het zo stellen:
- Pijpen: ok
- Borsten: heerlijk zachte en naturelle C/D cup. Top rack waar je goed mee mag spelen!
- Intiem in missio: onvoldoende (geen beleving en leek wel of ze niet wilde dat ik diep kon binnenkomen)
- Massage: slecht
- Hygiene: onvoldoende naar mijn maatstaf (toplaken wordt niet ververst; geen douche aangeboden; zelf om doekjes moeten vragen om rond mijn jongeheer te wikkelen zodat ik niet op lakens zou nalekken tijdens massage; "onaangename" geur in kamer)
- Biedt CIM en anaal aan tegen meerprijs maar niet voor een tweede keer gegaan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan