WHEM Bea, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.455
20/08/21
2.071
47

ziet eruit als too good to be true ze stuurt ook een prachtige foto.....ik vertrouw het voor geen cent.....maar tering mooi

Blijf hier weg!!!
Dit is nep - ze komt uit het Roemeens/Bulgaarse team...

Dit is niet het meisje van de foto, er was een Roemeens meisje. Natuurlijk was dit al een slecht teken, maar ik gaf haar een kans omdat ze jong en knap was. Ik betaalde 100 en nog eens 50 voor anaal, maar toen ze eenmaal geld had, begon ze me te irriteren. Ze wilde niet zonder pijpen (wat bij de afspraak hoorde) en wilde geen andere seksstandjes dan aan de zijkant... Maar nadat ik haar van de zijkant begon te neuken, ging ze op haar rug liggen en klaagde over de pijn. Ze zei dat ik snel moest komen... Ik werd hier moe van en zei: "Geef me mijn geld terug en ik ga weg." Maar ze wilde niet... Ze belde haar buurvrouw, toen nog een buurvrouw (beiden leken op een zigeuner, ouder dan zij). Eerst vroegen ze me zelf om seks, maar ik weigerde... toen belden ze nog een man (die er ook uitzag als een zigeuner)... dus ik kreeg ruzie met ze allemaal, maar ik was behoorlijk boos en zei dat ik niet was weggegaan zonder minstens 100 euro terug te geven. Na een lang conflict gaven ze me mijn geld terug en ben ik vertrokken.
Dus wees voorzichtig jongens...

hmm per spp vroeg ik haar waar ze vandaan kwam en kreeg ik een voicemail "colombia" met een keurig latino accent.

Ik was pas in de buurt..maar te veel red flags....ik kon me er niet toe brengen te gaan🤣

maarrtt je hebt een avontuur beleefd.....en goed dat je voor jezelf opkwam zo......ze zullen eerst intimideren maar weten ook dat je ze weet te vinden

Terug
Bovenaan Onderaan