Recensie Beatrice, Antwerpen, Schippersstraat 30/3 (dag) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
E+ (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij deze Meesteres geweest. Inderdaad Meesteres met een hoofletter M. Wat een verschijning en wat een inzet!
Gewoon heel erg "wow"
Ze gaf aan dat ze niet verwacht had, dat ik daadwerkelijk zou komen na whatsapp contact. Zeker toen ik moest aangeven dat ik wat later zou zijn. Ik ben blij dat ik de stap toch gemaakt heb.
Ze heeft ook nog even wat stroom op mijn lijf gezet; heerlijk.
En als de financien het toelaten, mag ze volgende keer haar vriendinnetje (Melissa) ook uitnodigen. Mij mag ze vaker domineren.
 
Laatst bewerkt:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinkydevils.nl/meesteres-beatrice/about-meesteres-beatrice/
Totale kosten (in euro)
€200 (voor Beatrice en Melissa samen)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande positieve reacties beamen. In de winter van 2021 en een paar keer deze zomer bezocht, soms met een tweede domina Melissa erbij.
Ze staat voor veel open en gaat mee in je fantasietjes.

Laatste bezoekje een tease/edging sessie gedaan. Vastgebonden aan een kruis moest ik de twee domina's plezieren door hun tepels te likken, terwijl ze speels m'n jongeheer onder handen namen. Poppers, glijmiddel, cock ring... werden allemaal vlotjes in de strijd gegooid om me zo hard mogelijk te maken en houden, zonder dat er te snel een hoogtepunt kwam. Beatrice weet perfect hoe ze de controle moet behouden.
Nadien vastgebonden op bed en met m'n prostaat gespeeld. Uiteindelijk explosief spuitend klaargekomen na een half uurtje op het randje te worden gehouden. Beatrice had echter nog geen toestemming gegeven, maar gezien ze onder de indruk was van de explosie, kwam ik er van af met een waarschuwing. Ze heeft me met huiswerk buiten gestuurd: trainen zodat ik volgende keer een uur edging aankan, of twee keer kan klaarkomen.

Prijs is stevig, zeker met Melissa erbij (€200 voor 30 min.) dus een volledig uur aan dat tarief lijkt me teveel van het goede. Bovendien is Beatrice alleen eigenlijk meer dan genoeg.
 
Beatrice staat hier overdag. Weet iemand wie hier in de avond staat? Een kleine petite dame met bruine/zwart haar
Dat is normaal Alina, maar die is niet echt klein en heeft blond haar. Alina zal dus wel met verlof zijn, en er zal tijdelijk wel een andere dame staan dan.
 
Ramirezeke was gisteren te laat voor ons Trisje. Omstreeks 17u30 bleek ons madam al pleiten. Geen meesteres in de verste verte te bespeuren, buiten die 50 andere kinky devils die werkloos in het SKW staan te wezen gerekend. Want aan SM aanbod geen gebrek in de Antwerpse straten.

Goed, geen role play met botox Bea dus. Ze zal op tijd thuis willen zijn voor het 19u journaal. Wie zal het zeggen. Jammer, want meneer Ramirez had nochtans haar annons op 't internet goed geraadpleegd voor de openingsuren. Met een broek vol fantasie dan maar naar het alternatief van den Aldi gegaan, Selena, maar viel dat ff tegen...

Ik denk dat ik best die kinky shizzle links laat liggen, want het blijft toch een duur bedoening voor wat aftrekwerk. Er was veel lekkers te bespeuren dus die 100 EUR voelt nu wel als money down the drain.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap sommige posts toch niet goed.

Er wordt geschreven in een topic van een deerne die ze niet hebben kunnen bezoeken, en daar schrijven ze dan over een bezoek aan een andere deerne die zelf al een topic heeft.

Het zal wel aan mij liggen ...

Ik verkies toch een gedetailleerd verslag van een bezoek, en dan in het juiste topic.
 
Ik maak nooit afspraken via internet , maar ik durf haar wel eens berichten om te vragen of ze kan en mij wilt ontvangen. Als ze dan antwoord dat ik kan komen , dan was ze er steeds en ontvangt mij . Ik kom dan wel voor een sessie van een uur .
Maar soms tijdens mijn wandelingen zie ik haar staan en wilt ze niet ontvangen omdat ze een afspraak heeft . Met alle begrip daarvoor en ga ik naar huis of wandel verder . Het gebeurt ook regelmatig dat de man van de afspraak niet komt opdagen en mij dan toch uitnodigd .
Beatrice is goed in haar werk , maar ook zakelijk ingesteld, ze heeft klandizie genoeg en kan het opzich gemakkelijk permitteren om vroeger naar huis te gaan .
Spijtig voor Rameriz , de volgende keer misschien met berichtje naar haar te sturen meer geluk
 
Kan je Beatrice ook gewoon neuken, of doet ze enkel dominatie / slave ?
Sinds (al voor corona, dus intussen misschien al 4+ jaar) ze op de kar van BDSM gesprongen is, is de gewone seks veel minder goed geworden bij haar. Daarom ga ik niet meer naar haar. En 'k vind dat ze wat te ver gegaan is met het pimpen van haar lichaam. Spijtig want vroeger vond ik ze echt knap en heel sexy.
Soit, genoeg andere vrouwen in het SKW :giggle:
 
Er is veel dat ik niet snap meneer positionswitch maar als je Beatrice op een zaterdag na 17u wenst te bezoeken, is de kans bestaande dat je voor een leeg raam staat. Voor de rest doe je met mijn feedback wat je wil.

En dan vraagt een mens zich af waarom er zoveel verzuring is in de maatschappij…
Als je bij haar bent geweest lezen we graag wat je van haar vond. Als je die kans niet hebt gehad en bij Selena bent geweest, waarom schrijf dan niet gewoon een recensie bij het draadje over Selena in plaats van hier te mopperen. Je kan niet verwachten dat de dames hun werktijden aanpassen aan jouw agenda.
 
Eind vorige maand ben ik bij beatrice geweest , ze had mij eerst een dagen daarvoor gevraagd om peniskooi aan te doen , dat ik gedaan en verzegeld met een plastic zegel .
Het was een fantastische sessie , maar na het klaarkomen liet ze mij nog even vastgebonden op bed liggen en wanneer mijn terug slap was , deed ze de peniskooi terug aan en nam ze haar eigen hangslotje en sloot mij daarmee terug op .
Natuurlijk zonder een sleutel mee te krijgen en toen zei ze " you wait for me now ".
Ondertussen moet ik elke dag een foto doorsturen van mijn opgesloten lul en wachten tot ze mij vraagt om te komen
 
Ondertussen moet ik elke dag een foto doorsturen van mijn opgesloten lul en wachten tot ze mij vraagt om te komen
Off-topic misschien, maar kun je plassen zonder dat ding van binnen vies te maken? Ik heb ook wel eens (solo) even zo'n ding aangehad bij wijze van test, maar de hygiëne lijkt me een groot probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan