Recensie Beatrix(Roe), Vanderdoncktdoorgang 10/4 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterpatser

Newbie
1
16/04/25
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Voor het eerst sinds lange tijd nog eens op stap in Gent. Na een eerste keuring bij Beatrix binnengewandeld. Eerste red flag was bij binnenkomst waar er amper een begroeting af kon. (Ik durf al eens een hand te geven) "go in and undress", 2e red flag; kamer ingelopen die klein en vuil was. Lag nog een kapotte condoomverpakking op bed. Kwam ze kort hierna binnen, "you pay first", geen problemen mee, we weten hoe het werkt.

Gevraagd voor een halfuurtje. Was 100€, kon ik mee leven. Na betaling, gelijk condoom er op en zuigen maar. Surrealistisch genoeg liep er op een gegeven moment een andere dame binnen. Gezien die er niet verkeerd uit zag, had ik er weinig op tegen. Dame 2 zei kort wat tegen haar en verliet daarop terug de kamer. Na 5min, drong ze aan om geneukt te worden. Had ik niet zo veel zin in aangezien ik voor een halfuur betaald had en de beurt op zich niet zo slecht was. Enfin 2min later cowgirl voorgesteld. "No sorry i dont like", tja dan maar doggy. In the moment na 2-3mins stoten gaat plots alarm af. Ok, pull out, time up. Ik begon te lachen, dacht dat het een grap was maar dat was het niet. Ze had direct de lingerie terug aan en liep de kamer uit. Gewezen op mijn horloge dat ik er met moeite 10min zat, werd straal genegeerd.

Het was al even geleden dat ik in Gent stapte, maar met zo een ervaringen zal het helaas nog lang duren eer ik hier nog eens terugkeer. Moest ik 0 sterren kunnen geven, dan had ze die zeker gekregen, pure oplichterij.

Terug
Bovenaan Onderaan