Recensie Beau, Dreamgirls Bergen op Zoom 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Van de Leuter

Newbie
Forumpionier
14
30/06/21
20
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/beau/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Toen ik Beau in het voorbijgaan zag, leek het een speels en dartel Indisch meisje. Ik zag een stoeipartij met haar wel zitten. Maar een mens kan zich vergissen.

Of ik effe zelf mijn pik wil wassen. (Maak ik eigenlijk nooit mee; meestal is de animo groot.) Ik spoel meteen de mond maar; zíj volgt mijn voorbeeld niet.
In theorie doet Beau aan tongzoenen. In het echt ligt dat ingewikkelder. Lip tegen lip kan er nog net mee door, maar de tanden blijven op elkaar. Ik voel mij reeds besodemieterd.
Ook de rest van de voorstelling is kut met peren. Beau heeft een houding van: doe maar wat je nodig vindt, maar laat mij erbuiten. Als je het niet te bont maakt, knijp ik een oogje toe. En vooral: hou het kort.
Ze wil er meteen een condoom om doen. Dat weet ik af te houden.
Goed, ik ben hier nu toch, dus eerst maar eens aan de slag met haar borsten. Ik mag er inderdaad aanzitten, maar ze ziet er streng op toe. Ik zuig aan haar tepels. Het is mij vergund! Ik knijp zachtjes in haar tieten. Ze verdraagt het, maar als je in een bad-eend knijpt, krijg je meer reactie.
Ik schakel door naar het kutje. Ik beroer het met mijn lippen en met mijn tong. Het lijkt alsof ik op een kurk lig te sabbelen. De vulva ligt erbij als de straten van Mekka op een warme julidag. Verschaald en verlept. Ik heb het nodige speeksel nodig om mij met een vinger een weg te banen tussen haar schaamlippen.
Toegegeven, ze laat het toe. Maar ze doet niet mee. Ik sta er alleen voor.
Er zit niet veel in, in die meid. Geen geilheid, geen wellust, geen vriendelijkheid, geen initiatief, geen humor, geen conversatie. Ze maakt een afwezige indruk en ligt je als een dooie vis aan te kijken. Of ze kijkt je helemaal niet aan. Ja, dat is eigenlijk nog het ergste: ze kijkt je niet aan.
Als je haar een compliment geeft, reageert ze verveeld en blasé van: dat hoor ik nou de hele dag. Ze straalt iets uit van: ik hoef mij niet in te spannen, want bij de meeste mannen loopt het sperma er al uit als ze alleen maar naar me kijken. Bij mij niet dus. Ze heeft mooie tieten en mooie billen, maar van kijken alléén moet ik het niet hebben. Voor mij is seks een contactsport; zij pint het liefst contactloos.
Het condoom gaat erom en we proberen een paar standjes. Ik zet haar ook even als cowgirl aan het werk. Dat doet ze gedwee, want ze begint te vermoeden dat dit niet goed af gaat lopen. Terecht, want dit is voor mij seks op het niveau opblaaspop, zij het op 37̊C. Dit is zware arbeid.
 
Erg jammer en hoewel bovenstaande recensie een momentopname is was de laatste recensie op hookers (van een ervaren wandelaar / recensent) ook van deze strekking. De oude verhalen over Beau (die geweldig waren) lijken definitief tot het verleden te horen.
 
Heel treffend wordt Beau hier beschreven . mischien wel het mooiste meisje van Dreamgirls maar zeker niet de beste keuze.
Er staat op de site Beau biedt GFE aan maar dat is niet zo , daar is ze veel te afstandelijk voor. Door haar mooie uiterlijk zullen
wel veel mannen alsnog vrij snel tot een hoogtepunt komen bij haar.Vele jaren geleden toen ze nog prive ontving in Zeeland was de service
een stuk beter.
 
Op de website van Dreamgirls staat dat het meisje 65% krijgt, en dat 35% van het tarief naar het huis gaat.
Dus als je 140 euro betaalt, dan gaat 91 euro naar de dame. Is dat bruto of netto?
Anyway, om voor zo'n bedrag topservice te verwachten, is dat realistisch?

Ze is ouder dan 25, ik denk tegen de dertig. Maar ze oogt fris en jong, dus 25 zal door klanten worden geloofd. Erg aantrekkelijke en schone DVP.
Net als elders moeten wandelaars ook bij Dreamgirls de leeftijden met een korrel zout nemen. (Gemiddeld vijf, maar soms tot tien jaar en meer erbij optellen dus)
 
Op de website van Dreamgirls staat dat het meisje 65% krijgt, en dat 35% van het tarief naar het huis gaat.
Dus als je 140 euro betaalt, dan gaat 91 euro naar de dame. Is dat bruto of netto?
Anyway, om voor zo'n bedrag topservice te verwachten, is dat realistisch?

Ze is ouder dan 25, ik denk tegen de dertig. Maar ze oogt fris en jong, dus 25 zal door klanten worden geloofd. Erg aantrekkelijke en schone DVP.
Net als elders moeten wandelaars ook bij Dreamgirls de leeftijden met een korrel zout nemen. (Gemiddeld vijf, maar soms tot tien jaar en meer erbij optellen dus)
van die 140 gaat eerst 21% BTW af en dan 65/35 bruto dus. Dan krijgt ze bruto € 75,- zal er netto ongeveer € 65,- over blijven. Maar nog geen reden om je er met een jantje van leien van af te maken. Er zijn meiden die voor een dikke € 40,- per uur (netto) betere service bieden....
 
Mijn ervaring met haar was toch zeker prettig te noemen. Speels, wulps en weet wat ze doet. Vriendelijke dame.
Ze lijkt inderdaad vertrokken, kan haar niet meer vinden op de website.
 
Beau staat inmiddels niet meer op de website van Dreamgirls.
Dus zij lijkt verder getrokken te zijn.
Om welke reden en waar naartoe dan ook.
Dame werkt inmiddels onder de naam Claire bij La Cloch in Utrecht


Tot een paar jaar geleden was het een dame met een top inzet. Tegenwoordig is de inzet ver te zoeken. Dame heeft sterallures gekregen. Bij een afspraak van een uur sta je binnen 45 minuten weer buiten. Haar specialiteit op de website is GFE naar dat is niet zo. Ze is afstandelijk en werkt op de automatische piloot.
 
Op de website van Dreamgirls staat dat het meisje 65% krijgt, en dat 35% van het tarief naar het huis gaat.
Dus als je 140 euro betaalt, dan gaat 91 euro naar de dame. Is dat bruto of netto?
Anyway, om voor zo'n bedrag topservice te verwachten, is dat realistisch?

Ze is ouder dan 25, ik denk tegen de dertig. Maar ze oogt fris en jong, dus 25 zal door klanten worden geloofd. Erg aantrekkelijke en schone DVP.
Net als elders moeten wandelaars ook bij Dreamgirls de leeftijden met een korrel zout nemen. (Gemiddeld vijf, maar soms tot tien jaar en meer erbij optellen dus)
Als je uitgaat van 65 netto per uur, reken dat is even door 5 uur per dag, 4dgn (= 20 uur) per week.. En dan nog 50 euro cash regelrecht in de handtas voor pijpen zonder condoom, zeg 2x per dag... Daar mag je best wel een beetje je best voor doen of niet.
 
Mijn ervaring bij Claire in Utrecht was top! Ze is een hele knappe meid met een strak lichaam. Uurtje met bad gedaan, ze stelde zelf nog een 2e ronde voor. Gekozen voor zoenen en beffen. Vooraf niet gesproken over vingeren want ging ervanuit dat het wel kon, tijdens de date kon het helaas niet. Voor de best een leuke afspraak gehad.
 
Beau staat inmiddels niet meer op de website van Dreamgirls.
Dus zij lijkt verder getrokken te zijn.
Om welke reden en waar naartoe dan ook.

Dame werkt inmiddels onder de naam Claire bij La Cloch in Utrecht


Er staat nu toch een Beau op de website van Dreamgirls. Zou dat een andere Beau zijn? Ze ziet er goed uit, maar als de dienstverlening matig tot slecht is, dan laat maar zitten….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan