WHEM Beau massage, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet vrij zeker dat ik haar initieel heb gemailed, gesmsd, geappt, gebeld, iig op verschillende manieren benaderd...want goddamn zou ik graag een Thaise/Aziatische masseuse scoren voor de thuisontvangst in lockdown tijden...anyways nooit wat terug gehoord helaas! Dus reken niet op al teveel fatsoen ;)
 
Weet vrij zeker dat ik haar initieel heb gemailed, gesmsd, geappt, gebeld, iig op verschillende manieren benaderd...want goddamn zou ik graag een Thaise/Aziatische masseuse scoren voor de thuisontvangst in lockdown tijden...anyways nooit wat terug gehoord helaas! Dus reken niet op al teveel fatsoen ;)
Jammer had haar graag een keer bezocht, bedankt voor je input
 
@TTinus of @Dagan toevallig al ervaring opgedaan met Beau.

Ben wel benieuwd namelijk.

Nee ik niet man, heb zelf ook echt 0 interesse meer in haar hoor tbh. Want niet alleen kreeg ik eerder geen reactie op allerlei communicatie vormen; dat grapje heb ik 2 of 3 x geprobeerd met tussenpozes van meerdere maanden. Gewoon fatsoenlijk, vriendelijk, straight to the point, hallo en wat basis info vragen, maar NOOIT reactie terug ontvangen van deze 'dame'...

Inmiddels is het mijn eer te na en kan ik je helaas niet eens vertellen wat ze uberhaupt rekend voor een massage...zij staat voor mij best wel symboliek voor dat fucking sexjobs en kansloze erotische massage advertenties...zie dat in haar add staat dat ze elke dag werkt, maar ik betwijfel het / de echtheid van deze advertentie...ik zou persoonlijk lekker verder kijken als ik jou was :whistle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan