Recensie Sofii, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machine

Newbie
22
08/09/22
7
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-blonde-4.html
Ben vandaag naar deze prachtige Colombiaanse blonde vrouw gegaan. En lang geleden dat ik zo een goeie sex heb gehad. Zei heeft een pracht lichaam, sportief en cup B. Ze is heel lief en gelukkig dat ik spaans kan, want ze heeft zo een geile accent. Ze heeft me goed gepijpt en erna op mij gaan zitten en toen begon ze echt paard rijden hoe dat ze bewoog en en keek met haar pracht ogen en haar lippen bijten, oef ik vind haar een pracht vrouw. Ze is 26 maar rijd als een 40 met ervaring. En toen ik op haar lag, dan was het mijn buirt, bewoog ze nog ook. Niet zoals andere dat lijkt dat ze in coma liggen. Toen het mijn buert was om haar te laten zien wat ik kan. Begin ze haar borsten aan te raken, haar clitoris te raken en mooie dinges zeggen zoals papi, amor en door haar gehees kwam ik sneller dan verwacht. Toen ik klaar kwam bood ze mij een massage en het was ook goed, niet professioneel maar ok. Maar we begonnen te babbelen en ze pakt mijn hand en zette het op haar mekkere borst en vroeg gaan we nog is. En ik kreeg direct een stijve, heb wel extra betaald maar mijn geld was goed geinvesteerd. En nu is ze mijn vaste, en deze tijd vind ge zo vrouwen niet meer.

Aanrader!!!

Terug
Bovenaan Onderaan