Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kreeg iemand via de mail, die er wel ingetuind was. Die had de week daarvoor een dame via Kinky bezocht, en we zien hier nu een rekeningnummer uit Belgie.

Bekijk bijlage 369679

Bekijk bijlage 369680
De eerste alinea ook wel eens op mijn wattsapp gehad, na bezoek van een privedame.
Gewoon direct terugdreigen, dat je de betreffende lokatie meld bij de politie.
Publiceer maar wat je wilt, ik heb geen social media.

Nummer blokkeren en niks meer gehoord.!!!!

Ik heb het ook meerdere malen meegemaakt en zodra ik dit soort berichten krijg dan vraag ik of ze ook me lul leeg willen zuigen net zoals hun dames deden tot nu toe vervolgens nooit meer een reactie terug gekregen.

Dit soort oplichters hopen op naïeve mannen die hun eigen naam en nummer (met abonnement) gebruiken zodat ze druk uit kunnen oefenen maar elke wandelaar met een beetje verstand heeft meerdere telefoons en zorgen dat ze anoniem zijn.
Als ik pools zou zijn dan zou ik de dvp vertellen dat ik latino ben
I dont give a f what deze dames denken😂🤣 excuse my french

Never trust a ho.
Zoals hun ons gebruiken moeten wij hun gebruiken maar dan twee stappen voor zijn.

Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..

Het is erg belangrijk om privacy te houden . Geen videobellen , geen foto's vragen en sturen met gezicht erop.
Bevalt je de persoon niet dan kun je gewoon Nee zeggen en gaan. Even goede vrienden.
Daarom ik zal nooit videobellen of Photos sturen precies hierom.
Mannen doen dit vaak en ook vragen ze dat vaak aan ons. Dan worden ze boos als je nee zegt. Sorry mijn privé is mijn privé en jullie privé hoort ook privé te blijven.
We willen allemaal plezier heel fijn maar gewoon onder ons laten en niet te veel bij betrekken .

Foto's en videobellen heeft niets met dit soort loze dreig berichtjes te maken.

De dames verkopen de telefoonnummers. Ze hebben echt geen tijd om bij ieder telefoonnummer de foto's en screenshots erbij te voegen. Jullie zoeken er veel meer achter dan wat er precies speelt.

Het is erg belangrijk om privacy te houden . Geen videobellen , geen foto's vragen en sturen met gezicht erop.
Bevalt je de persoon niet dan kun je gewoon Nee zeggen en gaan. Even goede vrienden.
Daarom ik zal nooit videobellen of Photos sturen precies hierom.
Mannen doen dit vaak en ook vragen ze dat vaak aan ons. Dan worden ze boos als je nee zegt. Sorry mijn privé is mijn privé en jullie privé hoort ook privé te blijven.
We willen allemaal plezier heel fijn maar gewoon onder ons laten en niet te veel bij betrekken .

Slimme dame.
Want telegram staat vol met dvp en hun videocalls etc om andere mannen te laten zien hoe ze eruit zien.
Helaas zijn veel dvp hier niet van op de hoogte of het kan ze niks schelen.
Foto's en videobellen heeft niets met dit soort loze dreig berichtjes te maken.

De dames verkopen de telefoonnummers. Ze hebben echt geen tijd om bij ieder telefoonnummer de foto's en screenshots erbij te voegen. Jullie zoeken er veel meer achter dan wat er precies speelt.

Ik denk persoonlijk niet dat er een hele grote markt daarvoor is. Het zijn vaak de dames die middelen gebruiken die dat soort dingen doen of hun "chauffeur"

Terug
Bovenaan Onderaan