Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heej soms krijg ik rare smsjes die toch al snel aanvoelen als afpersing en bedreiging, het zijn vaak nummers die geen whatsapp hebben

Hebbben meer mensen hier last van??

Bijlagen

• IMG_0797.jpeg
    IMG_0797.jpeg
    150,6 KB · Weergaven: 52
Ja af en toe last. negeren.
maar ik werd de laatste tijd zelfs gebeld door zo'n nummer. de beller, Nico genaamd, begint dan rustig voor te stellen en als je op ingaat wordt het een verhaal zoals in de sms. ophangen dan en blok.
Worden jullie ook al gebeld door hem?

Vandaag ook 2 berichten via Whatsapp gekregen van 2 verschillende Nederlandse nummers.
Ik denk dat voor de Belgen onder ons, na het melden via Whatsapp, je best ook gewoon een mailtje met een printscreen stuurt naar [email protected]
Kan volledig anoniem en op die manier heb je toch je plicht gedaan.
Geen idee of daar iets mee gedaan wordt, maar baat het niet dan schaadt het niet.
Sowieso is op de berichten reageren niet interessant, want dan weet men dat de berichten gelezen worden.
Als laatste tip: verander je privacy instellingen in WhatsApp zodat niet-contacten niet je profiel foto kunnen zien.

Laatst bewerkt:
Net in het nieuwsbulletin van npo radio 2 dat er twee personen zijn opgepakt daarvoor ( dreig SMS en afpersing) aan de bedragen te horen die ze "verdient" hadden zijn er helaas toch vele ingetrapt. Het blijft dus het waarschuwen wel waard....

volgens dit bericht hebben ze 10000 euros buit gemaakt.
Zoals het bericht is opgesteld, lijkt het er wel op dat Kinky als sponsor reclame wil maken. Kwestie van zichzelf direct al maar in een positief daglicht te stellen.

Net zoals de firma die in Lissabon het onderhoud van de ramp-tram deed, al direct na het het ongeval meldde dat alle onderhoud volgens het boekje gebeurde. Dan weet een logisch denkende persoon al meteen dat er daar denkelijk iets niet klopte. Wat achteraf ook bleek.

Ik neem dus aan dat Kinky hier ook wel in die zin handelt. Rap toeteren dat ze 'nauw samenwerken' met de politie om hun beerputjes gedekt te houden.

Terzake, zou men nu kunnen veronderstellen dat 'het probleem opgelost is' en dat 'ZE opgepakt zijn'. Mag ik er even aan herinneren dat een paar jaartjes geleden in de pers met de loftrompet door de speurders werd aangekondigd, dat in Brussel het hele netwerk van de illegale Chinese prostitutienetwerken was opgerold. Oef. Eindelijk. En inderdaad, ineens waren er geen Chineesjes meer te vinden op Redlights.be. Twee dagen later (letterlijk) waren zij er terug.

Laatst bewerkt:
Het is al jaren bekend dat SexJobs zijn zaakjes niet op orde heeft wat betreft nep advertenties, scammers en ander gespuis.
Kinky moet hierin ook veel meer doen.

Die sites verdienen zoooo veel ... als ze niet willen afglijden zouden ze toch zwaar moeten inzetten op veiligheid van hun gebruikers. Anders is het snel afgelopen met het verdienen.

Terug
Bovenaan Onderaan