Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En denk je echt dat die lui de moeite doen om je naam en adres te achterhalen?

Als je elke dag vijftig dreigberichten verstuurd en 0.5% gaat er op in en stuurt je 500 EURO, dan heb je lekker 625 EURO verdiend (want ze "werken" natuurlijk maar 5 dagen in de week). Zou je dan echt nog achter die 99.5% hun naam en adres zoeken?

En denk je echt dat die lui de moeite doen om je naam en adres te achterhalen?
Nee, dat denk ik niet. Maar wat zij weten, verkopen zij weer door en verderop in de keten komt het in een profiel te staan dat ergens in een database staat.
Vorige week had ik een vreemde snuiter aan de telefoon die thuisaccu's verkocht. Die gast weet je naam, je adres, je telefoonnummer en hij weet dat je zonnepanelen hebt. En als klap op de vuurpijl vertelt ie brutaalweg dat je al klant bij hem bent en wat je bankrekeningnummer is waarvan je alle facturen aan hem betaald hebt.
Wees gewaarschuwd.

Tejuist een bericht gehad van een zekere Zlatan
Gisteren telefoon gehad van een +32 nummer (niet opgenomen)
Vandaag terug telefoon gehad van ook een +32 nummer (daarvan wel opgenomen met enkel mijn naam doorgegeven niet mijn familienaam)
En hij heeft me zelfs gebeld
en nu dit? Toch wel eventjes verschieten

Bijlagen

• 11083541-4019-4f11-ab59-6ff221b76c14.jpeg
    11083541-4019-4f11-ab59-6ff221b76c14.jpeg
    84,2 KB · Weergaven: 15
Nee, dat denk ik niet. Maar wat zij weten, verkopen zij weer door en verderop in de keten komt het in een profiel te staan dat ergens in een database staat.
Vorige week had ik een vreemde snuiter aan de telefoon die thuisaccu's verkocht. Die gast weet je naam, je adres, je telefoonnummer en hij weet dat je zonnepanelen hebt. En als klap op de vuurpijl vertelt ie brutaalweg dat je al klant bij hem bent en wat je bankrekeningnummer is waarvan je alle facturen aan hem betaald hebt.
Wees gewaarschuwd.
Dan denk ik dat je gegevens in meer data breaches zitten dan alleen verzamelde telefoonnummers van een stelletje pooiers, zou het niet?

Waarom wordt ik nooit bedreigd. Het lijkt me geweldig om mijn eenzame avonden invulling te kunnen geven door eens lekker te dimdammen met een bedreiger.

Ik app altijd met mijn privé nummer, ik stuur desgevraagd foto's, en ook een videocall ga ik nooit uit de weg.

Wat doe ik verkeerd? Het wil me maar niet lukken. Ik begin inmiddels aardig onzeker te worden.
:p

Waarom wordt ik nooit bedreigd. Het lijkt me geweldig om mijn eenzame avonden invulling te kunnen geven door eens lekker te dimdammen met een bedreiger.

Ik app altijd met mijn privé nummer, ik stuur desgevraagd foto's, en ook een videocall ga ik nooit uit de weg.

Wat doe ik verkeerd? Het wil me maar niet lukken. Ik begin inmiddels aardig onzeker te worden.
:p
Je mag mij wel even bellen, hoor.

Wat jullie ook kunnen doen is het nummer van de DVP checken voordat je belt of whatsapp stuurt.

Ik check altijd via NumBuster is echt de beste App vind ik .

Zo weet je gelijk of het betrouwbaar is of niet .
Zie screenshot van mijn 06 .
Dan in Details staan de waarschuwingen of recensies 🤗
Je kunt ook voor de app betalen maar gratis zie je bijna hetzelfde

Bijlagen

• IMG_2472.png
    IMG_2472.png
    138,9 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan Onderaan