Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn tegenwoordig apps waar mee je aan de hand van telefoonnummer gps locaties kan vinden waar de persoon zich bevind, misschien wel een keer mooi om zo'n dreigend mannetje met een knokploeg op te wachten! Ipv geld overmaken kunnen die dreigers beter beter een keer een paar ribben breken! Oom agent heb je in Nederland niks aan bij dreigementen helaas, misschien dat dat in België anders ligt maar ondanks verbod op eigen rechter spelen vraagt de Nederlandse politie en justitie daar zelf om!

Hij haalt dingen door elkaar die hij bij ome Kees gezien heeft. Die laten de boeven dan een app installeren waarmee ze de betalingen kunnen volgen. En die app is natuurlijk een trojan. Zo'n TV programma komt daar mee vaak weg omdat het algemeen belang gediend is en het publiek gewaarschuwd wordt voor de praktijken van de boeven. Als individueel ben je zelf al snel strafbaar vanwege computervredebreuk. Zeker als je dit gebruikt om eigen rechter te spelen. Gebruik je het daarentegen voor een webblog, dan kom je er misschien mee weg.

Hij haalt dingen door elkaar die hij bij ome Kees gezien heeft. Die laten de boeven dan een app installeren waarmee ze de betalingen kunnen volgen. En die app is natuurlijk een trojan. Zo'n TV programma komt daar mee vaak weg omdat het algemeen belang gediend is en het publiek gewaarschuwd wordt voor de praktijken van de boeven. Als individueel ben je zelf al snel strafbaar vanwege computervredebreuk. Zeker als je dit gebruikt om eigen rechter te spelen. Gebruik je het daarentegen voor een webblog, dan kom je er misschien mee weg.
Nee, die app bestaat echt. Ik weet niet hoe die app heet maar heb dat gezien van de vriend van mijn nichtje! Dus die app bestaat echt. Maar werkt alleen met Nederlandse gsm nummers, niet met de Belgische.
Maar moet wel zeggen dat die vriend van mijn nichtje in de ict zit dus weet niet of die app legaal is. Maar hij kan gewoon 06 nummer invoeren en dan kan die de GPS zien waar diegene zich bevindt

Nee, bij die app die ik bedoel hoeft die andere persoon diezelfde app niet geïnstalleerd te hebben. Je voert in die app gewoon een willekeurig 06 nummer in en dan kun je de GPS van die persoon zien en volgen

Je mag mijn nummer op mijn website, invoeren, en dan mag je mij haarfijn uitleggen waar ik volgens zo'n website zou zitten, toch?

apart van dat; wie zoiets in handen heeft wat een enorme inbreuk op privacy is zou op dit punt biljonair zijn.

Terzijde; dit soort apps bestaan/werken niet. Je moet vaak een duur abo verkrijgen om meer te zien maar, ra ra het werkt niet.

Zoals ik al zei, mits je alles gelezen hebt. Die vriend van mijn nichtje die die app heeft zit wel in de ict business. Dus weet niet of die app van hem legaal is, want ict mensen kunnen ook vaak goed hacken!

Terug
Bovenaan Onderaan