Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon in je telefoon alles wat je niet wenst blokkeren

+1*
+2*
+4* (behalve als je in Duitsland wandelt)
+5*
+6*
+7*
+8*
+9*
085*
088*
070* (zeer veel callcenters ben je hiermee kwijt

+3* niet of je moet opsplitsen en belgië frankrijk enz ook kwijtwillen.
in dat geval:

+32*
+33*
+34*
tot en met 39
Maakt geen bal uit. Met 'spoofing' kun je zelfs net doen of je vanuit de bank of het gemeentehuis belt. Of de wijkagent. Of fictief doen of je uit Marokko belt, terwijl je crimineel uit Friesland bent.
Homo Marokkis vaginalis en dergelijke.
Friezen en Tukkers. Dat weet iedereen.

Ze hebben waarschijnlijk alleen je nummer. Ben je bang dat er een moterclub ofzo voor je deur staat?
Hallo, dit is moterclub "De zondagse mooiweerrijders" jij hebt problemen met ons.
We gaan dit nu netjes oplossen anders touren we even langs je huis ofzo:p

Laatst bewerkt:
Maakt geen bal uit. Met 'spoofing' kun je zelfs net doen of je vanuit de bank of het gemeentehuis belt. Of de wijkagent. Of fictief doen of je uit Marokko belt, terwijl je crimineel uit Friesland bent.

Friezen en Tukkers. Dat weet iedereen.
Gewoon zeggen dat je het UWV gebeld hebt en de belastingdienst en hun adres hebt doorgestuurd.
Hoor je niks meer.

Mannen aangehouden voor belastingfraude en witwassen | FIOD Fiscale Inlichtingen en OpsporingsDienst https://share.google/OOcegX2odQfCSj3Da

Twee aanhoudingen voor uitkeringsfraude van ruim €65.000,- | Nieuwsbericht | Openbaar Ministerie https://share.google/lcyJqcpWaVnMxZZL4

Als je een telofoon hebt die dat kan, krijg je een digitale sim. Dus geen aparte sim kaart maar zit al in je telefoon. Tweede nr erbij en je kunt ze gewoon kopen online, scannnen en klaar.

Goede tip en dit werkt prima. Op de iPhone kun je volgens mij ook meerdere eSIMs opslaan maar er kunnen maximaal twee tegelijk actief zijn.

Ik gebruik voor het wandelen een fysieke SIM van Lebara naast mijn eSIM van mijn provider. Gekozen voor een fysieke SIM omdat ik er nog over nadenk om voor het wandelen een aparte telefoon aan te schaffen. Ook e-mail en dergelijke heb ik via Google afgescheiden van mijn privé Apple mail.

Gelukkig nog nooit een dreig appje ontvangen of een andere vervelende situatie meegemaakt.

Ik hou het ook strikt gescheiden. Ik gebruik op m'n iPhone whatsapp voor privé and whatsapp business voor andere zaken :).

Zo heb ik 2 nummers in gebruik en kan niemand me opzoeken arch m'n telefoonnummer.
WhatsApp Business verwijder ik op het moment dat ik het niet meer nodig heb, met bewaren van gegevens. Als je het weer opnieuw installeert krijg je je gesprekken weer terug. Dan kan niemand het per ongeluk zien. Ik heb ook een extra eSIM, die activeer ik alleen als ik een dame wil bellen, daarna gelijk weer uit.

WhatsApp Business verwijder ik op het moment dat ik het niet meer nodig heb, met bewaren van gegevens. Als je het weer opnieuw installeert krijg je je gesprekken weer terug. Dan kan niemand het per ongeluk zien. Ik heb ook een extra eSIM, die activeer ik alleen als ik een dame wil bellen, daarna gelijk weer uit.
iOS > app indrukken > require face id

Dan kan je een app verbergen in een hidden folder en us face ie vereist voor toegang.

Dit is ook een mogelijkheid als je geen relatie hebt.

Ik heb in mijn Android telefoon en gewone simkaart voor mijn prive nummer, en een e-sim voor mijn wandel nummer. WhatsApp prive, WhatsApp Business voor het wandel nummer. Als je WA Business eenmaal ingesteld hebt kun je de e-sim gewoon uitschakelen, alleen als je met dat wandel nummer wilt bellen of sms-en moet je hem even terug aanzetten maar dat doe ik maar zelden. Werkt prima hoor.

Terug
Bovenaan Onderaan