Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
> Jij hebt een groot probleem met ons! Je loopt te kloten met mijn dames van redlights sexjobs maar we hebben je nu gevonden en geven je nu eenmalig de kans dit normaal met ons op te regelen of je gaat zien hoe we jou en je naaste kapot gaan maken laatste keer dat ik het vriendelijk vraag word dit normaal opgelost zonder problemen ja of nee!!

Haha heb dit bericht letterlijk al vijf keer gehad intussen. Altijd van andere nummers want ik blokkeer ze telkens. Eén keer wel ff mij voorgedaan als iemand die bang had en met hem gebeld alvorens hem effe erop te duiden dat ik absoluut niet geïntimideerd was. Dan legt die ook direct af en wist hij zijn voorgaande berichten. Wat een angsthaas. Gewoon negeren dus.

Heb een dummy telefoon met een losse simkaart voor mijn hobby. En wissel om de 6 maanden van telefoonnummer. Dus ook bijna geen last van dreig sms'jes etc.

In Spanje wel eens gebeld met bekende dreigverhaal, na bericht aan een dame, teruggedreigd dat ik van Yakuza ben. Was melig na avondje stappen 😂 En daarna een paar keer terug gebeld dat ik een duel eis op leven en dood. Of een schadevergoeding voor mijn eerherstel. Werd na de 3x geblokkeerd😄

Terug
Bovenaan Onderaan