Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
 
Ook al eens meegemaakt. Drijgen via watchapp dat ik moest betalen anders zouden ze alles op mijn Facebookpagina zetten en mijn familie en kinderen op de hoogte brengen.
Jammer nu heb ik geen Facebook en geen kinderen. Dom volk.
 
Facebook laat ook geen enkele vorm van laster of smaadt toe. Snap het niet.

En als iemand dat daadwerkelijk doet, dan kan je bij een civiele procedure zelfs afdwingen wie dat geplaatst zou moeten hebben.
 
Precies. Probeer mijn fb-pagina maar eens te vinden. Of die van je buurman. En probeer er dan maar eens iets op te zetten wat ongepast is. Dat gaat je niet lukken. Ik heb wel eens geprobeerd bij een foto van een mooie vrouw die ik verder niet persoonlijk kende een tekst te schrijven. Ze had een geweldige haardos en zelfs iets schrijven als 'wat zit je haar leuk' komt er bij FB niet door.
 
Precies. Probeer mijn fb-pagina maar eens te vinden. Of die van je buurman. En probeer er dan maar eens iets op te zetten wat ongepast is. Dat gaat je niet lukken. Ik heb wel eens geprobeerd bij een foto van een mooie vrouw die ik verder niet persoonlijk kende een tekst te schrijven. Ze had een geweldige haardos en zelfs iets schrijven als 'wat zit je haar leuk' komt er bij FB niet door.
Nou ik heb bij een foto op facebook van een paar meiden die de wereld wilde laten weten dat ze een dagje naar het strand waren geweest eens de vraag gesteld of er soms een paar walrussen aangespoeld waren , dat werd gewoon geplaatst en dat heb ik geweten ook
 
Hetzelfde meegemaakt met telefoonnummer +31 6 44 69 16 38
Hadden ook een whatsapp foto van een motorclub dreigde ook met van alles na contact te hebben gehad met iemand van de desbetreffende motorclub bleek dat hun zich niet bezighouden met dit soort taferelen en hebben meermaals naar het nummer gebeld met vriendelijk verzoek de foto te verwijderen die immers van Google afkwam.
 
Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Ik heb dat ook meegemaakt eens op mijn prive nummer en had een vermoeden welk kinky profiel het was , toen ondekte ik WA bus dan kan je lekker geheim blijven :)

Benaderde weer dat profiel en bam '!!uister ik maak je leven kapt bla bla,

Ik zei dat ik van de politie geheimendienst ben en zijn locatie weet en blokt me en klaar

Ze bluffen maar pas op waar je prive nummer mee gekoppeld is , die linkt soms naar je andere social profielen gr
 
En ook op mijn sites komen steeds meer en meer verdachte adverenties. Eentje een kleine 6 maanden geleden geplaatst de ander zojuist vandaag, 18 jaar, met nadrukkelijk vragend om foto's op whatsapp. Ik ben er zelf niet op ingegaan, maar ik zie de trend de laatste tijd wel stijgen.

We gaan het roer ook omgooien op verschillende sites vanaf heden,

- Registratie per email en bevestigen per email
- Plaatsen advertentie handmatige keuring vereist
- Bijhouden zodra een advertentie gewijzigd is wat er precies gewijzigd is
- Bij enige twijfel vragend om legitimatie en ad. offline.
 

Bijlagen

  • pro-2.jpg
    pro-2.jpg
    308,7 KB · Weergaven: 142
  • Image24.jpg
    Image24.jpg
    276 KB · Weergaven: 139
Ik heb dit 2x meegemaakt.
Ik stelde simpele vragen over prijzen en service, maar kreeg geen normaal antwoord van een aantal. "hey bebe en come bebe xxx" vind ik geen antwoord op een vraag tenminste...
Dit waren contacten omgeving zaandam op SJ. In de avond kreeg ik vervolgens een bericht dat zij al mijn gegevens had opgeslagen en dat ik moest betalen voor het verlies van hun inkomsten. Alles zou op internet gezet worden.

De tweede keer kreeg ik opeens een vreemde WhatsApp van een "biker", dat alle dames van hem waren en hij wist waar ik mee bezig was.
Dit was een fysieke bedreiging die ik naar mijn oren kreeg.

Gezien ik met meerdere dames contact had gelegd, weet ik ook niet welke het was.
Meerdere geblokkeerd en niets meer van vernomen.
 

Bij Tony95 mag je 't nummer ook melden. Die zegt een leuk tooltje te hebben om 'm te exposen. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan