Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb wel een vraagje, het is mijn privé nummer namelijk. Kan ik die het best wijzigen?
Dat zou ik zeker doen. Best kans dat dat nummer in kringen van afpersers nu bekend is als eentje "waar iets te halen valt".
Dus nieuw privénummer, en daarnaast een extra pre-paid nummer, dat niet aan je echte identiteit te koppelen is, op een aparte telefoon, voor wandelactiviteiten.
 
Dankjewel voor de fijne berichtjes! Het trieste is dat ik geen wandelaar meer ben na mijn vriendin dit is letterlijk van meer dan een jaar geleden!
Kan niets voor je doen maar weet wel dat ik heb echt met je te doen heb gast. Ik schrok me ook dood de eerste keer toen ik zo'n bericht kreeg dus ik snap goed dat je uit paniek op hun bullshit ingaat. Je kunt proberen aangifte te doen bij de politie maar ik twijfel of die iets doen. Sterkte in ieder geval
 
Ik heb helaas na zo'n dreigement betaald. Weten mensen wat ik het beste kan doen? De nummers zijn hier nu meerdere keren voorbij gekomen?
Niks doen. Nergens op reageren. Alle nieuwe bedreigingen negeren. Alle nieuwe nummers met dreigementen direct blokkeren. Het zal niet zo snel uitkomen, maar mocht het zover komen gewoon alles ontkennen. Gewoon je nummer houden.
 
We hebben weer een nieuwe met als whatsapp naam RIP
Nadat ik niet de juiste antwoorden gaf omdat ik hem verzocht netjes en fatsoenlijk Nederlands te praten zou hij ''mijn moeder neuken in de kamer waar ik derbij ben'' zoals hij het zelf schreef.
Aan zijn tekst te zien wederom een bontkraagje maar blokkeerde mij snel toen ik het hem moeilijk ging maken.
+31685400071, hij wilt aandacht bij deze staat zijn nummer online haha

Als je dit nummer googled dan vind je nog een aantal keer dat deze actief was:
bijv. "Te stom voor school geweest en te lui/lomp voor een baan. Dus gaan het gezwel mensen proberen af te persen en bedreigen met het bekende beperkte vocabulaire. (Moeder en zus n**ken en doodmaken e.d.) Geen zorgen want het gedrocht weet totaal niets."

(www.wieheeftgebeld.nl)
 
Als je dit nummer googled dan vind je nog een aantal keer dat deze actief was:
bijv. "Te stom voor school geweest en te lui/lomp voor een baan. Dus gaan het gezwel mensen proberen af te persen en bedreigen met het bekende beperkte vocabulaire. (Moeder en zus n**ken en doodmaken e.d.) Geen zorgen want het gedrocht weet totaal niets."

(www.wieheeftgebeld.nl)
Over die bananenschil zal ik niet uitglijden, weet zijn achtergrond waar die vandaan komt ;)
 
Niet alleen shemales. Dames en shemales met een een mindere service (of die hier maar heel even zijn) kunnen zo makkelijk een paar honderd euro bijverdienen voor een lijst nummers. Zitten er een paar mannen tussen die happen is het al goed.
 
Kleine afwijking en ook niet een bedreiging maar ben vandaag al 2 keer op mijn wandelnummer geappt door een nummer uit Georgetown, Georgia
Ik kan alleen niet reverse nummer zoeken omdat ik niet achter een VPN zit en dan wordt een dergelijke service geblokkeerd. Iemand suggesties?
 
Terug
Bovenaan Onderaan