Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds deze week krijg ik meerdere appjes met bedreigingen.
Altijd een profielfoto van de Red Devils mc of iemand met een jasje aan van die club.
Ze dreigen om langs te komen....
De whatsapp naam is altijd MC.
Alle motorclub leden zijn maar te trots op hun eigen club en zullen hun club naam gebruiken , ze hebben nooit als naam MC... dus mijn gevoel zei direct dit is nep, maar het is toch altijd even schrikken.
door dit topic krijg ik bevestiging.
 
Hoi @Wittveen, ik heb hetzelfde meegemaakt. Omdat ik fantaseer over sex met een TS hadden mede bi mannen mij aangeraden op Grindr te kijken, dus deed ik dat. Kwam een profiel tegen en wow wat een mooie dame.
Ik dus in gesprek en ze zei me dat ze liever via KIK wilde praten. Ik (geil dat ik was) een KIK aan gemaakt. Dagen met haar gesproken en ook echt leule diepgaande gesprekken. Toen was te toch wel nieuwschierig hoe ik eruit zag en stuurde van haarzelf ook een foto.
Op basis van vertrouwen (Hoe stom kon ik zijn😫) heb ik foto's gestuurd en ook nog eens herkenbaar. Ze vond me e3n leuke man etc..
Na een paar dagen berichtte ik haar dat ik lang niets van haar had gehoord. Ik kre3g 33n bericht terug:" Moment!"
Na 5 min kreeg ik een youtubelink..
Alle chats en foto's die ik had gestuurd kwamen in het filmpje voorbij met de tekst Rico/Ricardo is bi/gay.. Geloof me de vloer was ineens weg onder mijn voeten. Ik moest betalen anders zou het viraal gaan
Mijn reactie naar haar was dat ik het allang door had en ik haar profiel op Grindr, nummer en de chats allang aan de politie had gegeven en wachtte op haar dreigement. Ze heeft me nog 2 dagen bedreigd, uitgescholden en meer, maar ik bleef zeggen dat ze moest afwachten tot de politie haar oppakte.
Daarna nooit meer iets gehoord en de youtubelink werkte niet meer.
Maar voordat jullie het zeggen.
JA IK HEB MIJN LESJE GELEERD!!!!
Shemales zijn berucht daarin. Helaas zou ik zeggen want er zullen er zat zijn die ter goeder trouw zijn. Op een ander forum stond een verhaal van iemand die door de vriend van een op de wallen werkende shemale werd afgeperst.
Hij maakte altijd via Whatsapp een afspraak zodat hij niet hoefde te wachten en na een tijd een bericht van een ander nummer dat ie moest betalen met een foto daarbij waarin ie zich stond te wassen aan de wastafel. Alleen op de foto was niet te zien welke shemale hij bij was.
3000 euro betalen anders ging ie op xhamster ed. Lekker dan.
 
Hoi @Wittveen, ik heb hetzelfde meegemaakt. Omdat ik fantaseer over sex met een TS hadden mede bi mannen mij aangeraden op Grindr te kijken, dus deed ik dat. Kwam een profiel tegen en wow wat een mooie dame.
Ik dus in gesprek en ze zei me dat ze liever via KIK wilde praten. Ik (geil dat ik was) een KIK aan gemaakt. Dagen met haar gesproken en ook echt leule diepgaande gesprekken. Toen was te toch wel nieuwschierig hoe ik eruit zag en stuurde van haarzelf ook een foto.
Op basis van vertrouwen (Hoe stom kon ik zijn😫) heb ik foto's gestuurd en ook nog eens herkenbaar. Ze vond me e3n leuke man etc..
Na een paar dagen berichtte ik haar dat ik lang niets van haar had gehoord. Ik kre3g 33n bericht terug:" Moment!"
Na 5 min kreeg ik een youtubelink..
Alle chats en foto's die ik had gestuurd kwamen in het filmpje voorbij met de tekst Rico/Ricardo is bi/gay.. Geloof me de vloer was ineens weg onder mijn voeten. Ik moest betalen anders zou het viraal gaan
Mijn reactie naar haar was dat ik het allang door had en ik haar profiel op Grindr, nummer en de chats allang aan de politie had gegeven en wachtte op haar dreigement. Ze heeft me nog 2 dagen bedreigd, uitgescholden en meer, maar ik bleef zeggen dat ze moest afwachten tot de politie haar oppakte.
Daarna nooit meer iets gehoord en de youtubelink werkte niet meer.
Maar voordat jullie het zeggen.
JA IK HEB MIJN LESJE GELEERD!!!!

Je had die link moeten bewaren want als ze zoiets plaatsen zijn ze makkelijker traceerbaar.
 
Bedankt voor het waarschuwen maar de meer ervaren wandelaars weten dit min of meer wel.

Als je nieuw begint:
- gebruik een tweede prepaid nummer, die je om de zoveel tijd wisselt eventueel.
- kijk hier of op andere fora of er recensies zijn van dames in kwestie en ga op onderzoek uit (screen de foto's via Lens of Yandex)
- gebruik een alias, en niet je echte naam
- deel in geen geval je social media
- wees voorzichtig met beeldbellen en het sturen van foto's
- gebruik je verstand en gevoel: is een advertentie (bijvoorbeeld prijs of looks) te mooi om waar te zijn dan is dat vaak ook zo
- overal zijn er fakers en oplichters actief, maar op Kinky is het over het algemeen betrouwbaarder dan op Sexjobs

Sommige wandelaars hebben niets te verbergen, want eigen bedrijf of geen partner dus die gaan er wellicht anders mee om maar als je graag anoniem wandelt zijn bovenstaande uitgangspunten niet onverstandig.
Vanzelf sprekend 👍
 
Ik kreeg eerst de prijzen en mogelijkheden door. Toen gingen er al alarmbellen af. Anaal voor 25 euro extra en alles zonder condoom 15 euro.. Maar daarna mocht ik een afspraak maken als ik eerst even de leeftijdcheck doorstond. Ik hoefde slechts een foto van mijn identiteitskaart, voor en achter, te sturen en een klein bedrag overmaken per bank..
 
Nou ik krijg vd week een appie van ene R en nog is van ene T
dat ik loop te fucken met zn hoeren (daar zijn ze toch voor vroeg ik nog) ze gaan vast niet met me naar de kermis of de snackbar) en dat ie foto's heeft mn nummer mn naam en alles en dat ik t per direct moet regelen anders zet ie alles op Facebook en weet ik wat, geblokkeerd natuurlijk.
ik las dat dat nieuw was dat de dames hun telefoonnummers verkopen 100 voor 300€ (staat ergens op internet) en dat ze dan op die manier geld proberen af te troggelen bij je , melding gemaakt bij aangifte anoniem maar verders niks meer van gehoord, maar iemand ervaring met dit soort dingen ?
 
Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Ik zou me er helemaal niet druk om maken. Ik krijg dit soort berichten al zeker 5 jaar. Gewoon blokkeren en je hoort er niks meer van.
 
Is aangifte doen nog zinvol? Hoewel de meeste sekswerkers gewoon hun werk doen, zijn er soms ook dames die gebruikt worden voor criminele doeleinden. De mensen achter deze vrouwen kunnen misschien wel aangepakt worden.
Heeft weinig zin…meestal een criminele organisatie die weten wat ze doen. Is voor de politie veelal teveel werk om het uit te zoeken…
 
Bij locatie aangekomen bleek er geen lekkere wijf maar twee kerels op mij te wachten. Het werdt vechten helaas aangezien die twee jonge snotappen mij wouden beroven.

Het is maar omdat ik jarenlang vechtsport heb beoefent anders was ik misschien wel beroofd.
Als je echt een afspraak had en door twee knapen opgewacht werd lijkt het met toch de moeite hier te delen om welke advertentie het ging. Dat gaat toch wel een hele stap verder dan wat dreig-appjes sturen.
 
Sinds deze week krijg ik meerdere appjes met bedreigingen.
Altijd een profielfoto van de Red Devils mc of iemand met een jasje aan van die club.
Ze dreigen om langs te komen....
De whatsapp naam is altijd MC.
Alle motorclub leden zijn maar te trots op hun eigen club en zullen hun club naam gebruiken , ze hebben nooit als naam MC... dus mijn gevoel zei direct dit is nep, maar het is toch altijd even schrikken.
door dit topic krijg ik bevestiging.
Deze ken ik ook ja. Zit volgens mij een zielig figuur achter. Als je hem blokt probeert hij het weer met een ander telefoon nummer.
Gewon negeren..........stopt vanzelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan