Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik scroll natuurlijk door wat postings en pagina's heen en zag steeds dezelfde screens voorbij komen. Zelfs ik wordt benaderd met zulke screens, "WAT MOET IK DOEN?!"

Speel die gasten eens uit; rook ze uit. Blaffende honden bijten niet. Nee ze hebben niks over of van je. Op Facebook "pleuren" oftewel doxing is gewoon strafbaar en dat laten ze ook niet toe op dat platform.

Dan krijg je meestal het IP adres van een trein of van een fastfood restaurant.

Het kan wel.

Je geeft een kut excuus op dat het niet werkt, en dat je een screenshot per link stuurt. Ergens beheer je die locatie en kan je terugvinden in de logs wie dat bestand geraadpleegd heeft.

Voor mij werkte het een aantal keren. Maar idd, als iemand op public wifi, VPN zit is het vissen naar een speld in een hooiberg.

Maat van mij werkt bij de KMAR en die zegt: altijd bij de blauwe petten aangeven hierdoor kunnen ze onderzoeken starten want vaak zitten die dames 'vast' aan dat soort figuren.
Zoals je wellicht gelezen hebt is de motivatie om aangifte te doen nogal laag aangezien dit soort dingen meestal wordt afgedaan met sorry geen capaciteit of andere prioriteiten van de politie.
😑😑😑

Gisteren kreeg ik deze binnen via sms
Ik heb hem even bericht.
Hij is zwaar geïrriteerd op mij, en gaat mijn nummer op Doxbin zetten.

Toen ik zei dat het avg niet zomaar mag blokkeerde hij me.
Arm jochie had niet verwacht zelf een probleem te krijgen. 🤣

Als hij nog even wilt uithuilen stuur ik hem een knuffelvarkentje op

Ja zoiets handelen ze in september, oktober, november en december in.
Grote boem!

Daarom is een beetje bio ethanol met een strijker/cobra een goedkope oplossing
Helaas vlieg jij dan langer de bak in dan zij. :/
Dus afvragen of het je waard is 😲😲
Zag laatst filmpje waarin de politie liet zien wat gebeurd als 12 cobras afgaan in bijvoorbeeld een rugzak.
Kort gezegd: ze mogen je bijeen gaan rapen :/

Maar ze willen er niet hard voor werken.
Daarom ben je al lastig als je een tegen appje doet als ze je bedreigen
Nou zelfs met een witte baan willen ze niet hard werken
Bontkraag pakketbezorger van PostNL wilde me pakket van bovenbuurman niet geven omdat ie het niet leuk vond dat en hoe ik m aansprak op zijn belletje trek gedrag (had m teruggefloten via de intercom)

Nou zelfs met een witte baan willen ze niet hard werken
Bontkraag pakketbezorger van PostNL wilde me pakket van bovenbuurman niet geven omdat ie het niet leuk vond dat en hoe ik m aansprak op zijn belletje trek gedrag (had m teruggefloten via de intercom)
Ken je nog die kids die vroeger belletje lelde?
Die werken allemaal bij PostNL tegenwoordig 🤣

Ik weet het als je ze aanspreekt vinden ze het niet leuk, ze bellen aan en zetten het voor de deur. Als jij open doet geven hun al gas

Terug
Bovenaan Onderaan