Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er idd aangifte van gedaan! Maar ze kunnen er weinig mee! Alleen als er meerdere aangiftes zijn! Maar je hebt geen naam enkel een nummer van een prepaid kaartje waar die gasten er een paar van hebben! Dus uiteindelijk weinig resultaat! Maar idd geen schaamte en gewoon aangifte doen!!

Weet je nog van welke nummer het afkwam?? Zelfde Mafklapper gehad hahaha zullen vast allemaal bro's zijn😂

Ze pakken een openbaar WiFi, die van mij dat die belde hoorde ik ook steeds veel geluid op de achter grond enzo
ja die hebben ze idd een paar van die prepaids maar mooie is ze gooien ze niet weg. Ze wisselen ongeveer om de 2 a 3 maanden. dus nummer wordt vanzelf weer actief. heb in mijn whatapp 1 nummer wat nu al voor de 3de keer gebruikt word en ze hebben niet eens door dat ze met dezelfde aan het appen zijn. dus ze vallen vanzelf door de mand. En overgemaakt geld via tikkie bijv naar een andere bankrekening. zo snel mogelijk je bank opbellen dan is er grote kans dat je het terug krijgt + politie krijgt ze op een presenteerblaadje.
 
ja die hebben ze idd een paar van die prepaids maar mooie is ze gooien ze niet weg. Ze wisselen ongeveer om de 2 a 3 maanden. dus nummer wordt vanzelf weer actief. heb in mijn whatapp 1 nummer wat nu al voor de 3de keer gebruikt word en ze hebben niet eens door dat ze met dezelfde aan het appen zijn. dus ze vallen vanzelf door de mand. En overgemaakt geld via tikkie bijv naar een andere bankrekening. zo snel mogelijk je bank opbellen dan is er grote kans dat je het terug krijgt + politie krijgt ze op een presenteerblaadje.
Het kan ook een ''tussenrekening'' zijn waar ze gebruik van maken.
Zie je veelal op het nieuws voorbij komen dat jongeren hun bankrekening ''uitlenen'', krijgen ze een percentage voor.

Maar veelal willen ze alleen zaken doen via bitcoin, omdat ze denken dat het anoniem is.
 
dat jongeren hun bankrekening ''uitlenen''
Ook vaak onder dwang. Met de bedreiging dat als ze het aan hun ouders vertellen dat er dan iets vreselijks gebeurt met hun familie.

Uiteindelijk komen die er toch wel achter wanneer de rekening door de bank geblokkeerd wordt. Dus ze kunnen het beter direct vertellen en samen de rekening blokkeren en aangifte van beroving en afpersing doen.

Schrijnende gevallen genoeg, bijvoorbeeld van pasjes die verdwenen nadat iemand thuis opgehaald werd met de ambu. Gegarandeerd veel nieuwsgierige omstanders. Dan piept er gewoon een crimineel even naar binnen als ze druk bezig zijn en die pikt dan een verdwaalde huissleutel en/of portemonnee. Rekening leegroven en daarna misbruiken voor oplichting en zo. En dan duurt het wel even voor de diefstal opgemerkt wordt. Ze volgen gewoon de P2000 meldingen waar ze moeten zijn en daar staat een straatnaam postcode bij!
 
Laatst bewerkt:
Ook vaak onder dwang. Met de bedreiging dat als ze het aan hun ouders vertellen dat er dan iets vreselijks gebeurt met hun familie.

Uiteindelijk komen die er toch wel achter wanneer de rekening door de bank geblokkeerd wordt. Dus ze kunnen het beter direct vertellen en samen de rekening blokkeren en aangifte van beroving en afpersing doen.

Schrijnende gevallen genoeg, bijvoorbeeld van pasjes die verdwenen nadat iemand thuis opgehaald werd met de ambu. Gegarandeerd veel nieuwsgierige omstanders. Dan piept er gewoon een crimineel even naar binnen als ze druk bezig zijn en die pikt dan een verdwaalde huissleutel en/of portemonnee. Rekening leegroven en daarna misbruiken voor oplichting en zo. En dan duurt het wel even voor de diefstal opgemerkt wordt. Ze volgen gewoon de P2000 meldingen waar ze moeten zijn en daar staat een straatnaam postcode bij!
Niet alleen dwang, het is ook dat ze er genoeg aan kunnen verdienen.
Tegenwoordig willen jongeren niet meer werken maar met weinig doen veel geld verdienen.
Ik ben ook van mening dat die influencers daar een voorbeeld van zijn, beetje filmpjes maken voor de likes en cashen.

Dat er wordt gestolen bij een ongeval uit een huis is gewoon schandalig maar wel de realiteit.
Heb al eens gehad toen een klant bij me afrekende dat er iemand in haar tas zat te graaien, ik zag het en gaf een brul.
Die gozer had het ook niet verwacht, maar al helemaal niet dat er direct 10 man op hem dook.
 
Ik ben nieuw in deze wereld en heb een algemene vraag.
Op redlights.be heb ik een afspraak gemaakt met een Vlaams meisje van 25.
De afspraak hebben we gemaakt door even heen en weer te sturen op redlights.be zelf. In haar laatste berichtje heeft ze een gsm nummer gegeven en vertelde ze dat ze haar profiel ging verwijderen.

Is dit te vertrouwen? Ik heb geen voorschot betaald (behalve de kamer dan, die zij heeft gekozen maar ik heb geboekt). Ik begrijp gewoon niet waarom ze haar profiel zou verwijderen want hiervoor was ze iedere dag online. Haar naam vind ik nergens op deze site terug en het gsm nummer dat ze heeft doorgegeven, heeft niet eens een foto op whatsapp..
 
Ik ben nieuw in deze wereld en heb een algemene vraag.
Op redlights.be heb ik een afspraak gemaakt met een Vlaams meisje van 25.
De afspraak hebben we gemaakt door even heen en weer te sturen op redlights.be zelf. In haar laatste berichtje heeft ze een gsm nummer gegeven en vertelde ze dat ze haar profiel ging verwijderen.

Is dit te vertrouwen? Ik heb geen voorschot betaald (behalve de kamer dan, die zij heeft gekozen maar ik heb geboekt). Ik begrijp gewoon niet waarom ze haar profiel zou verwijderen want hiervoor was ze iedere dag online. Haar naam vind ik nergens op deze site terug en het gsm nummer dat ze heeft doorgegeven, heeft niet eens een foto op whatsapp..
Dan is het afwachten of ze komt opdagen...
 
Dan is het afwachten of ze komt opdagen...
En of het inderdaad de dame zelf is. Tuurlijk kunnen valide redenen zijn om profiel te verwijderen. Mijn advies mocht je besluiten tot afspraak over te gaan:
Zorg dat je jouw locatie de gehele tijd deelt met een bekende en geef die instructies als:
Wanneer ik x app is problemen of bel me 10 min na afspraak.

Is misschien niet helemaal waterdicht maar vooral laatste kan je een escape bieden mochten na de date problemen ontstaan. .

Overigens is geen pf geen red flag. :)
 
En of het inderdaad de dame zelf is. Tuurlijk kunnen valide redenen zijn om profiel te verwijderen. Mijn advies mocht je besluiten tot afspraak over te gaan:
Zorg dat je jouw locatie de gehele tijd deelt met een bekende en geef die instructies als:
Wanneer ik x app is problemen of bel me 10 min na afspraak.

Is misschien niet helemaal waterdicht maar vooral laatste kan je een escape bieden mochten na de date problemen ontstaan. .
En als ze niet komt opdagen heb je zelf een nachtje weg, en wellicht kan je een andere dame boeken dan.
Je hebt immers nog geen geld aan de dame zelf vooruit betaald.

Overigens is geen pf geen red flag. :)
Geheel mee eens, geen pf is niet meteen dat het niet klopt.
 
De vlaggen mogen uit, ook ik heb mijn eerste dreigsms binnen. Let wel : SMS 😂
De dreiger kende deze nog niet?
Hallo viezerik,

Ik wil je informeren over een zeer slechte situatie waar je in terecht bent gekomen.
Je kunt er echter van profiteren als je verstandig handelt.

Heb je gehoord van Pegasus?
Dit is een spywareprogramma dat op computers en smartphones wordt geïnstalleerd en waarmee hackers de activiteiten van apparaat eigenaren kunnen controleren.
Het geeft toegang tot je webcam, messengers, e-mails, gespreksverslagen, enz. Het werkt op Android, iOS en Windows. Ik denk dat je al weet waar ik heen wil.
 
Ik ben nieuw in deze wereld en heb een algemene vraag.
Op redlights.be heb ik een afspraak gemaakt met een Vlaams meisje van 25.
De afspraak hebben we gemaakt door even heen en weer te sturen op redlights.be zelf. In haar laatste berichtje heeft ze een gsm nummer gegeven en vertelde ze dat ze haar profiel ging verwijderen.

Is dit te vertrouwen? Ik heb geen voorschot betaald (behalve de kamer dan, die zij heeft gekozen maar ik heb geboekt). Ik begrijp gewoon niet waarom ze haar profiel zou verwijderen want hiervoor was ze iedere dag online. Haar naam vind ik nergens op deze site terug en het gsm nummer dat ze heeft doorgegeven, heeft niet eens een foto op whatsapp..
En hoe is het gegaan?
 
Nu gaat Pegasus de IT kennis van de gemiddelde scootermakaak ruimschoots te boven, maar als we nu ineens deze krijgen... hebben we meelezertjes 🤣
Was toch al bekend dat we deze hebben, alleen ze zien ook dat we niet onder de indruk zijn.
Sterker nog ik hoop dat ze nu meelezen maar wij hebben meer info over hun dan hun over ons ;)

Wees gerust, dat bericht kwam via een ander kanaal binnen, ik kreeg hem niet rechtstreeks..
Ze kunnen er niet zoveel mee, enkel een slap dreigementje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan