Wil geen dwarsligger zijn hoor maar als je hem hebt geblokkeerd is het best logisch dat je niets meer hoortIk heb goed bang gemaakt, hem geblokkeerd en nooit iets meer van gehoord.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWil geen dwarsligger zijn hoor maar als je hem hebt geblokkeerd is het best logisch dat je niets meer hoortIk heb goed bang gemaakt, hem geblokkeerd en nooit iets meer van gehoord.
Ja klopt.....maar je hoort ook wel eens dat ze je dan met een ander nummer gaan bedreigen.Wil geen dwarsligger zijn hoor maar als je hem hebt geblokkeerd is het best logisch dat je niets meer hoort![]()
Had die bontkraag sq toetsenbordridder terug geschreven de Politie kijkt meeVandaag werd ik wakker met een rare bericht. Een pooier die me bedreigd dat ik niet hem moet dollen. Nou ik ben al 2 maanden nergens geweest en contact met dvp minimaal...
Moet ik dit serieus nemen? Ik heb niet mijn eigen foto en nummer is een 2e nummer op WA. Maar weet 1000% zeker dat ik een dvp nooit verkeerd heb aangesproken of met verkeerde bedoelingen haar heb benaderd.
Bekijk bijlage 214608
Bricktop over hereZou zo een op de boerderij komen om zn geld te halen.. de varkens laten weinig bewijslast van m over
![]()
Gaat hij je een dick-pic sturen? Dat zou pas origineel zijn!Doe je dat niet dan ga jij zien wat voor man ik ben
Foto van een microscoop terugsturenGaat hij je een dick-pic sturen? Dat zou pas origineel zijn!
Waarom in de naam des Heeren gebruik jij jouw echte naam in jouw wandelcontacten? Op deze site heet je toch ook JongeHeer? Of is dat je echte naam?of ze zetten je met naam en toenaam online gepotretteerd als "Pedofiel'.
Ik schat zo in dat het intelligentiequotiënt van dergelijke jongens niet dusdanig hoog is dat ze dat woord kennen..Krijg je terug: "Necrofiel!"
Idd, die WA berichten zie je nou zovaak voorbijkomen. Dat het echt lachwekkend isHad vandaag weer 1 haha die dacht even aan mij te verdienen
Maar op eens was geen contact meer
Zal vast internet op hebben lol
Ja klopt hahaIdd, die WA berichten zie je nou zovaak voorbijkomen. Dat het echt lachwekkend is![]()
Was alweer jaaren geleden; toen ik écht nog een groentje wasWaarom in de naam des Heeren gebruik jij jouw echte naam in jouw wandelcontacten? Op deze site heet je toch ook JongeHeer? Of is dat je echte naam?
Hahah heb deze net ook gehad van precies hetzelfde nummer !Nu net ook zo'n berichtje gehad. Ook al maanden niets gedaan via Kinky op een beetje kijken na dan. Hij was bij mij al in de spambox van de sms terecht gekomen. Haha
Dus zoals ik m hier lees is blokkeren en lekker laten gaan.