Vraag me af wat hij doet als je vraagt hoe je het kunt oplossen? Geeft hij jou zijn banknummer?Hahah heb deze net ook gehad van precies hetzelfde nummer !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVraag me af wat hij doet als je vraagt hoe je het kunt oplossen? Geeft hij jou zijn banknummer?Hahah heb deze net ook gehad van precies hetzelfde nummer !
Het bankrekeningnummer van een suffe katvanger die snel geld nodig heeft en voor wat geld z'n rekening even uitleent.Vraag me af wat hij doet als je vraagt hoe je het kunt oplossen? Geeft hij jou zijn banknummer?
Ja dat verwachtte ik al. Moet toch makkelijk te traceren zijn naar de echte dader lijkt me. Maar de politie zal wel niet mogen doorvragen.Het bankrekeningnummer van een suffe katvanger die snel geld nodig heeft en voor wat geld z'n rekening even uitleent.
Stuur die nummers maar via pm naar mij.Welk bericht kreeg je en van welk nummer? Nummer mag via een linkje naar WieHeeftGebeld.
Reageerde "ze" ook op je bericht via het nummer uit de advertentie?
Wellicht heeft iemand nog een SIM over om hetzelfde te proberen. Krijgt die dan ook dreigberichten van hetzelfde nummer, dan even klagen bij Kinky. Kunnen ze dit nummer niet meer gebruiken.
Die ZE typtHele chat geëxporteerd. Het zijn steeds halve boeken die ze typt. Lijkt wel of ze die al klaar heeft staan. Gelukkig een nummer waar ik snel vanaf kan. Tegenwoordig blijven er toch vooral dames over wat geen hoek meer aan is… alle normale dames stoppen er mee.
Ik neem aan dat een normale agent ook eerst wat bewijzen wilt zien van haar kant en ze desnoods ook uw kant van het verhaal willen horen?
I blocked and deleted the number. It was not from the ad, but another. The message contained same as others posted in this forum. The link I posted had a 1 star review in kinky. That review is also now deleted.What message did you get and from which number? Number can be linked to WieHeeftGebeld.
Did "she" also respond to your message via the number from the ad?
Perhaps someone has a spare SIM to try the same. If they also get threatening messages from the same number, then complain to Kinky. They can no longer use this number.
Deze heb ik vorig jaar ook gehad, volgens mij precies dezelfde. Politie gebeld en advies gekregen om nummer te blokkeren. Gedaan, niks meer van gehoord.Nu net ook zo'n berichtje gehad. Ook al maanden niets gedaan via Kinky op een beetje kijken na dan. Hij was bij mij al in de spambox van de sms terecht gekomen. Haha
Dus zoals ik m hier lees is blokkeren en lekker laten gaan.
Die heb ik 2 weken geleden gekregen, schijt in me broek met mijn 9mm in een kluisVandaag ook even de gelukkige geweest met:
Luister, Jij hebt een groot probleem! Jij loopt te kloten met mijn hoeren op kinky en sexjobs! Nu heb je met mij te maken. Ik ga alles van jou online gooien! En daar blijft het niet bij. Je hebt de verkeerde voor je jonge wees een man en breng je naasten niet in gevaar. Jij krijgt van mij 1 kans om dit netjes met mij op te lossen doe je dat niet dan ga jij zien wat voor man ik ben ben ik duidelijk?!!!
Lekker gezellig dit, ontzettend bang nu.
Bericht heb ik ook gehad, ze weten niks, gewoon blokkeren.Die heb ik 2 weken geleden gekregen, schijt in me broek met mijn 9mm in een kluis
Dat mag volgens mij niet open en bloot. Maar wel onder een klikje.Of het mag weet ik niet maar zet de nummer er hier maar in. En aanmelden bij WHG. (De nummers zet ik dan samen in één app groep)
[url=https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/06xxxxxxxx]klik[/url]
Gewoon blokkeren hoor je er niks meer van heb een ruim een jaar terug het zelfde bericht gehad. Heb gezegd als je een echte vent bent kom je even langs kunnen we even babbelen. Tot op heden niks meer van gehoord. Is allemaal bluf.Die heb ik 2 weken geleden gekregen, schijt in me broek met mijn 9mm in een kluis
Deze advertentie is nu verdwenen. Maar hij komt weer terug, want ik heb hem al meerdere keren gezien.Grapjas nummer zoveel... zal ik hem waarschuwen dat zijn caps vastzitten?
Bekijk bijlage 228509
Ben er overigens van overtuigd dat dit komt van de ad waar @romansme19 eerder voor gewaarschuwd heeft:
Misschien wordt het tijd dat die jongens een telefoon of pieper cadeau krijgen die geprepareerd is....Kun je geen berichtje sturen van je 0900-8844 nummer?
Zitten ze meteen bij de goede afdeling.
Zeker jammer dan weet ik zeker dat ie niet meer kan appen zal z'n vingers er niet af knippen maar wel alle tien breken en als ie dan nog een grote mond heeft kan ie pap eten via een rietje.Jammer dat deze rif apen niet fysiek af willen spreken![]()
Dan zullen ze jou oppakken wegens opzettelijk toebrengen zwaar lichamelijk letselZeker jammer dan weet ik zeker dat ie niet meer kan appen zal z'n vingers er niet af knippen maar wel alle tien breken en als ie dan nog een grote mond heeft kan ie pap eten via een rietje.![]()
Ja erg toch en zij mogen allesDan zullen ze jou oppakken wegens opzettelijk toebrengen zwaar lichamelijk letsel![]()
Zij zijn aan dezelfde regels gebonden als jij en ik.Ja erg toch en zij mogen alles
Helaas wel ja daarom zou ik ook nooit zo stom zijn om het ook werkelijk te doenZij zijn aan dezelfde regels gebonden als jij en ik.
Alleen is in deze jouw zaak beter te bewijzen dan die van hen.