Bedskills

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

'Bedskills'! Hoe belangrijk vind jij ze?

• Ik vind bedskills van een DVP best wel belangrijk

Stemmen: 2 11,8%
  • Ik ga eigenlijk meer voor een combinatie van bedskills van beide partners. Gedeeld plezier is dubbel

Stemmen: 5 29,4%
  • Ik ga naar een DVP voor mijn plezier! Zolang zij maar kan pijpen en neuken…

Stemmen: 4 23,5%
  • Haar bedskills interesseren me minder. Ik hou meer van een knuffeldate

Stemmen: 1 5,9%
  • Ik hou wel van afwisseling en combineer ze alle vier

Stemmen: 5 29,4%

• Totaal aantal stemmers
    17

Marco

Forumfiel
13.273
03/10/21
24.772
109
Van een DVP verwacht je -naast enthousiasme, inzet en stamina- natuurlijk ook bepaalde 'bedskills'! Wat maakt een DVP zo speciaal tussen de spreekwoordelijke lakens? En wat verwacht je eigenlijk (als minimum) van een DVP?

Hoe kan jij haar dan als man (de betalende klant) best aanvullen? Of neem je meteen zelf het initiatief? Wat maakt die interactie zo 'spannend'… zo lekker voor beide partijen? Hoe bereik je die 'ideale betaaldate' en krijg je 'waar voor je geld'?

Of… zeg je 'niet mijn probleem'! Ik kom hier enkel voor mijn plezier! Zij moet maar 'de goede service' leveren!

Stof genoeg voor discussie… mag ik hopen!

Van een DVP verwacht je -naast enthousiasme, inzet en stamina- natuurlijk ook bepaalde 'bedskills'! Wat maakt een DVP zo speciaal tussen de spreekwoordelijke lakens? En wat verwacht je eigenlijk (als minimum) van een DVP?

Hoe kan jij haar dan als man (de betalende klant) best aanvullen? Of neem je meteen zelf het initiatief? Wat maakt die interactie zo 'spannend'… zo lekker voor beide partijen? Hoe bereik je die 'ideale betaaldate' en krijg je 'waar voor je geld'?

Of… zeg je 'niet mijn probleem'! Ik kom hier enkel voor mijn plezier! Zij moet maar 'de goede service' leveren!

Scherp, ik volg deze even.

Wat ik belangrijk vind, is dat ze de connectie aangaat: me aankijkt, me kust of mijn kussen beantwoordt. Haar nagels in mijn rug zet of me aanraakt met haar beide handen. Me omhelst. Haar lijf tegen het mijne aandrukt. Dat soort belangrijke connecties, althans, dat probeer ik dan te bereiken haha.

Mijn allereerste dvp was een studente in het glazen straatje. Ze had geen bed in haar ruimte (het was het pand op de hoek, nadien is er bed gezet). Ze had een bank. Haar bank skills en mijn nervositeit maakte dat ik dankzij haar toch wat zalige standjes kreeg maar toch wel binnen de vijf minuten het condoom vol schoot. Ik herinner me nog elk detail en was toen 18 jaar 🥰.
Ik weet wel zeker dat al mijn geheime dvp bezoekjes mijn bed skills verbeterden....

Nu... ik denk ook wel dat goede 'pijpskills' ongetwijfeld de 'nummer één' skill is die mannen verwachten van een DVP! Man! Wat is het mega-lekker als je goed gepijpt wordt!

K zit tussen 3 en 2. Voor mij is haar pesoonlijkheid het belangrijkste. Ik hoef geen beest in bed. Ik heb liever een dame waar ik mij goed bij voel we ons zelf kunnen zijn.

Ik houd het nooit lang vol. Vroeger wel bij bepaalde dame tot 1.5 uur. Nu ben ik tevreden in half uur. Zo niet dan ga ik mijn erectie en mijn interesse verliezen.
Ik heb ook al honderdduizend dames bezocht dus mede daardoor.
Daarom super graag naar de ramen , mooie jonge dames die veelal goed kunnen pijpen.
Het schijnt een schoolvak te zijn in Roemenië.

Tuurlijk zijn haar skills heel belangrijk voor een geslaagde date en dat begint al zodra ik binnenkom en de deur sluit. Geef mij maar een vrolijke enthousiaste gewillige dvp die als een tornado losgaat, zich helemaal durft te laten gaan zonder rem erop, openstaat om haar grenzen op te zoeken en nieuwe dingen met mij wilt uitproberen. Ik wil met een rood bezweette kop en met knikkende knietjes weer naar buiten strompelen; dat zijn de beste dates voor mij. 😛😝😜🤪

Als het gfe date is sex, teasen, beffen, tongzoenen

Als het kinky is dan kinky games plus teasen en beffen

En soms afhankelijk van dame een combi van bovenstaande

En daarbij ook juiste energie, klik, hygiene, chill en talktime etc

Beetje lastig wat nu "bedskills" precies zijn als je inzet enthousiasme (of knuffeldate) apart noemt.

Natuurlijk zijn er (wat) technische handigheden , zeker qua lingammassage, maar voor mij is het vooral haarfijn aanvoelen waar ik in die fase van de date behoefte aan heb, en hoe veel .
Al te "enthousiast" in het begin geeft me al heel snel het "fake" gevoel , terwijl zo'n mate van enthousiasme als we helemaal warmgedraaid zijn geweldig kan zijn (en oprechter voelt).

Terug
Bovenaan Onderaan