Recensie Bee, Bree 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.080
02/07/21
2.146
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bree/7547767-bee
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net bij Bee in Bree geweest. Lekker relaxte afspraak, maar alleen op de dag zelf maken. Hou ik niet van, want voordat je ze te pakken hebt is halve dag voorbij.
Deze niet. 10.00 gebeld voor 11.00 akkoord. 10 minuten te laat, reactie "is okeee, geen probleem."
Parkeren makkelijk om de hoek. Deur is open en als je binnenkomt meteen kussen en tongzoenen. Zeer goed uitziende dame, lening, sportief.
Jas uit, even lekker in ruime stoel bij de kachel (26 graden) zitten , kussen en friemelen.
Zullen we dan maar wat gemakkelijk maken. Kan ik wel eerst afrekenen. daarna op bed kussen, pijpen zonder, beffen, vingeren. Zullen we dan maar even een jasje omdoen "want betrekkingen heb ik alleen met" Ik moest even het Vlaams vertalen, maar duidelijk. Lekker Cowgirl, daarna missionaris. Spread eagle waarbij ze haar voeten vasthield naast haar hoofd. Daarna jasje eraf en klaargepijpt. Wel niet slikken. Ze vertrekt 22-12 weer terug naar Indonesie waar ze al 24 jaar woont en als duikinstructrice werkte. Ze komt 2x per jaar terug voor de vaste klanten. Zal tevens zakgeld zijn als ze teruggaat. Kortom ze is absoluut haar geld waard. Klokkijken doet ze niet maar stond toch op tijd buiten.
 
Vandaag laatste keer naar haar geweest. Ze vertrekt volgende week en is pas in april terug.
Net zoals vorige keer gewoon goed. Moest flesje wijn meenemen. Wil je ook? doe maar halfje. Zijzelf grote bel en bijvullen. Denk dat de fles het ondertussen niet overleefd heeft.
Had alleen van de Gemeente nog een souvenir onder de ruitenwisser. Geen parkeerschijf gelegd € 15. Balen.
 
Ik weet genoeg .
Had vandaag afspraak werd doodleuk half uur vantevoren af ge smst.
Weet nu wel waarom.
En dan gewoon telefoon niet opnemen.
Maakt niet uit ik hou toch alleen maar van klasse.
Doe je voordeel ermee.
 
tijdje geleden ook bij Bee geweest. Heel vriendelijke en relaxte ontvangst… is helemaal niet gehaast. Eerst glaasje wijn gedronken en wat smalltalk op de bank, na een paar minuutjes eens tussen haar benen in het slipje gevoeld, waar ze er wel klaar voor was voelde ik… kleertjes uit en het bed op, waar ze ging liggen met de beentjes mooi gespreid zodat ik haar blond behaarde (Geen bos😉) poesje lekker kon verwennen. Na een tijdje kwam ze
Heerlijk klaar en was het tijd voor haar om me te belonen voor het geleverde werk😜 ze pijpt heel lekker, zacht maar
Neemt hem niet diep in het mondje, dan vroeg ze na een tiental minuten om haar te neuken, maar ik had meer zin om in haar mondje klaar te komen dus laten doorpijpen tot ik alles in haar mondje had gelost… conclusie:
Mooie dame, wel veel rimpels, maar
Ziet er nog top uit voor haar leeftijd, relaxte date en toch op tijd buiten..
 
Ikzelf heb een kleine 3 jaar terug ook een date gehad met Bee in Bree. Ze ontving in een net en schoon appartement. Parkeren was inderdaad gemakkelijk, ik was er mij er overigens niet van bewust dat je daar een parkeerschijf moest plaatsen. Had ze zelf overigens ook niks over gezegd. Boete heb ik in ieder geval niet gehad.

Bij binnenkomst stond de deur al open en werd ik ook ontvangen met een tongzoen. Daarna ff gekletst en afgerekend. Tijdens de sex merk je idd wel dat ze een lenig type is, maar ik vond haar teveel volgens het boekje werken. Toen er nog tijd over was en ik haar vroeg om het nog een keer te doen, gaf ze aan dat ze het niet zo fijn vond met condoom en het beter ff bij pijpen kon laten. Zoals Chevy in zijn bericht ook al aangaf: de vibe sloeg opeens meteen om. Ze maakte overigens geen aanstalte om het zonder te doen, begrijp me dus niet verkeerd! Ik denk dat het meer bij haar is van: 1x klaarkomen tijdens het pijpen en 1x klaarkomen tijdens het neuken en klaar. Dit vond ik wel jammer. Voor mij een redelijk leuke en eenmalige date met een beetje een zweverig type. Ohja, ze heeft ook van die ''armband'' tattoos, die ik persoonlijk niet uit vind zien. Maarja, ieder zijn eigen smaak he!

Ze is te vinden op redlights.be en kinky.nl
 
Ik heb ze bezocht voor Corona, dus van de tieten en de poes kan ik me niet veel herinneren. De benen en armen kan ik me nog wel herinneren. Strak velletje is in ieder geval iets anders. Ik vermoed dat ze een aantal jaartjes meer op de teller heeft staan dan ze aangeeft.
 
Als je die benen op de eerste foto ziet, weet je toch al genoeg. De tweede foto is volgens mij 20 jaar ouder dan de eerste
Eerste foto is waarheidsgetrouw. ... Wat je zegt kan goed zijn want op de tweede foto ziet ze er inderdaad 20 jaar jonger uit. ... Ofwel heeft ze een facelift ondergaan en dan is te hopen dat ze eens extra bijgetrokken hebben, zodat de armen en de benen er ook een beetje strakker uitzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan