Beffen met een beflapje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie de laatste tijd dit vaker op kinky aangehinkt. Zelfs dat het duurder is met lapje dan zonder. Ik denk dat sommige dames maar wat aanvinken zonder te weten wat.

Is zoals alcoholvrij bier. Het ziet eruit zoals bier, maar het smaakt naar... tsjah..
En in het geval van @JokePrive. Net zoals Cola Zero :) Het ziet eruit zoals gewone Cola, maar het smaakt naar jakkes :D

Wijlen Bobbejaan Schoepen (ja, den dienen van Bobbejaanland) kon het ook goed verwoorden:

Ik heb het 1x gebruikt bij een FWB die gezien mijn vele bezoekjes aan parenclubs op veilig wou spelen. Ik had verwacht dat het raar ging smaken en dat ik haar niet zo goed zou kunnen likken als zonder doordat ik minder zou aanvoelen wat zij leuk vond.
Maar niets van dit alles. Geen smaak. Je heb dan ook geen kutsappen. Lapje vormt zich hellemaal naar de contouren van haar grotje. Je moet een beetje in het oog houden dat het op zijn plaats blijft, maar dat valt reuze mee. En mijn FWB heeft een heerlijk orgasme gehad. Dus het werkt wel en ik ondervond er weinig hinder van.
En hoe groot het risico is als je het zonder doet dat is een andere discutie.
Volgens mij is het risico bij beffen klein tenzij je van de ene vrouw naar de ander gaat of je van een kutje naar een pik gaat voor de bi personen onder ons. Maar mijn FWB wou op zeker spelen.

Dat het er is, betekent niet dat iedereen het moet gebruiken. Voor mensen met meerdere partners, zoals FWB of DVP, is het nuttig. DVP's laten zich vaak testen, maar wat heeft het voor zin als de test positief is en zij medicijnen neemt, terwijl de mannen het virus asymptomatisch verspreiden? De meeste mannen laten zich niet testen. Een huisarts zal nooit aanraden om er geen te gebruiken, dat zou onprofessioneel zijn. Ze geven een aanbeveling, uiteindelijk is het jouw keuze. Het is niet nodig om een product belachelijk te maken dat voor veel mensen een uitkomst biedt.

Terug
Bovenaan Onderaan