Bravobrabo
Stamgast
Beffen hoort bij een geslaagde date. Maar bij een dvp nooit langer dan vijf minuten of zo. tijd is toch geld. Ik geloof ook niet dat een vrouw laat staan dvp in een befbeurt van vijf minuten kan klaarkomen en al zeker niet squirtend. Degene die wel zeggen dat ze dat meegemaakt hebben zijn waarschijnlijk in hun bek gepist. Wat niet minder geil hoeft te zijn overigens.
In mijn privé situatie kan ik wel een half uur daar beneden zijn. Met speeltjes vingers etc. Super geil als ze zich helemaal durft over te geven. Een dvp zal dat niet snel doen. Uitzonderingen daargelaten.
Het allergeilst is als een dvp met prachtige billen op je gezicht komt zitten. Dan maak je me helemaal gek. En dan af en toe echt zitten dat je bijna geen lucht krijgt. Heerlijk.
In mijn privé situatie kan ik wel een half uur daar beneden zijn. Met speeltjes vingers etc. Super geil als ze zich helemaal durft over te geven. Een dvp zal dat niet snel doen. Uitzonderingen daargelaten.
Het allergeilst is als een dvp met prachtige billen op je gezicht komt zitten. Dan maak je me helemaal gek. En dan af en toe echt zitten dat je bijna geen lucht krijgt. Heerlijk.