Beginner gangbang ervaring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi allen,

Kan iemand me in de goede richting wijzen voor een GB waar ze first timers goed begeleiden?
Ik vind de eerste stap redelijk groot en voel me graag op mijn gemak. BE of NL :)

Thanks
 
Hoi allen,

Kan iemand me in de goede richting wijzen voor een GB waar ze first timers goed begeleiden?
Ik vind de eerste stap redelijk groot en voel me graag op mijn gemak. BE of NL :)

Thanks
Zo'n eerste stap naar een GB of club is voor de meesten wel altijd groot. Zo was het ook voor mij. Maar op een dag besloot ik het er toch een keertje op te wagen. Ik had min of meer met een vriend afgesproken dat we elkaar misschien wel in die club zouden ontmoeten.
Dus met mijn stoute schoenen aan belde ik aan bij de club waar ik aangenaam ontvangen werd. Een korte kennismaking en de nodige regelingen treffen, inkom betalen en het aanwezigheidsregister invullen. Intussen had ik de onthaaldame duidelijk gemaakt dat ik een complete leek was in het clubgebeuren. Maar dat was geen probleem, ze nam me mee, liet me de club zien en gaf de nodige uitleg over het reilen en zeilen in de club. Na die rondleiding gingen we naar de bar, gaf me een drankje en nog even een korte babbel. Gelukkig moest ik niet me meteen in tenue zetten maar kon ik even acclimatiseren met mijn kleding nog aan. Al snel merkte ik dat het waarschijnlijk wel comfortabeler zou zijn als ik me ook zou omkleden en erbij lopen als de rest. En ja, dat hielp ook wel. Zo viel ik niet uit de toon, en was het ook gemakkelijker om contact te leggen met anderen, het ijs te breken. Ik had eigenlijk een beetje gerekend op die vriend om mij wat te introduceren in die club, maar helaas is hij er niet geraakt.
Dankzij de dame van het onthaal die me gerust wist te stellen was mijn eerste ongemak snel verdwenen en werd het voor mij toch nog een aangename avond. En er zijn er nadien nog vele gevolgd.

Nu wat jou betreft, ik zou je aanraden om te proberen even contact op te nemen met de organisator en het uit te leggen dat je nieuweling bent in het GB-geburen en of je misschien wat introductie kan krijgen bij het betreden van de gelegenheid. Of probeer iemand die je kent en ook gaat te vragen om je een beetje te begeleiden bij je eerste keer. En anders gewoon doorbijten, binnenstappen en beginnen met de boel even te overschouwen vooraleer je zelf echt in het gewoel te mengen. Je zal dan wel snel doorhebben hoe het allemaal in zijn werk gaat en kan het genieten beginnen.
Als het een echte gangbang is en je hebt daar nog geen ervaring mee, dan kan zo'n eerste kennismaking soms wel erg overweldigend overkomen. Maar als je anderzijds al wat wandelervaring of dergelijks hebt, dan zal het allemaal waarschijnlijk wel meevallen.
Leg voor je eerste keer vooral je verwachtingen niet te hoog. Ga er naartoe zonder vooroordelen en verwachtingen, en met de gedachte "Ik zie wel wat er op me afkomt". Dat is naar mijn mening en eerdere ervaringen de beste oplossing.

Vooruit man, neem de koe bij de horens en geniet van je uitstapje. Veel succes.

p.s. laat je ons even weten wat het geworden is en hoe het was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan