Beginner gangbang ervaring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Max1991

Wandelaar
40
23/05/22
30
1
Via via bent ik hier op deze site terecht gekomen en dus nog nieuw. Mijn fantasie is ooit eens een gangbang / Orgie of iets in die aard mee te maken. Iemand wat suggesties voor me waar en bij wie ik het best mijn eerste ervaringen kan opdoen.
suggesties welkom
 
De ééne gangbang is al wat heftiger dan de andere, drukker dan de andere. Heb je graag wat jongere dames of mss wat oudere met mss iets meer ervaring .
Er valt wel voor iedereen wat te rapen hier. Ik heb er ook wel een aantal gedaan , om een gangbang te vinden waar ik me goed voel .
Dus, alles ligt open voor je , ontdekken maar .
 
Ik zit met dezelfde vragen als de topicstarter dus ik volg even mee.

Maar uiteindelijk zal het inderdaad een kwestie worden van gewoon durven en doen.
Als nieuweling begrijp ik best ( van ondervinding ) dat je wat terughoudend bent, bij gangbangs die erg druk bezocht worden moet je je mannetjes soms wel staan om aan de beurt te raken. Daarom mss starten bij de gangbangs die wat minder druk zijn en in mijn ogen de kwaliteit net dat ietsje hoger ligt.
 
Ik kan de laatste donderdag van de maand in Balen (belgië) aanbevelen. en dan de Climax en niet Eroxx Niet al te druk meestal veel dames en ook nog een massagemogelijkheid. In Nederland vind ik de gangbangs een stuk minder eerlijk gezegd.
 
fijn reacties, ik weet niet of ik me al zo direct tussen de massa zal kunnen gooien. Ik denk ook wel dat gangbang in clubs wat drukker zijn dan andere. Mss rustig starten opbouwen kunnen we steeds.
 
Ja Climax den Eroxx zijn clubs. Vorige maand bij de Climax waren er zo'n 40 mannen op 7 vrouwen. en dat gedurende 5 uur. Prijs € 100,00 dus prima te doen.
Prive gangbangs zijn meestal één vrouw met een stuk of 10 mannen. Daar heb je veel meer last van haantjesgedrag.
 
Ja Climax den Eroxx zijn clubs. Vorige maand bij de Climax waren er zo'n 40 mannen op 7 vrouwen. en dat gedurende 5 uur. Prijs € 100,00 dus prima te doen.
Prive gangbangs zijn meestal één vrouw met een stuk of 10 mannen. Daar heb je veel meer last van haantjesgedrag.
ik ervaar dit net toch anders , zo zie je dat de beleving wel voor iedereen anders is of kan zijn . voor mijn liever de privé
 
Mijn eerste keer (Bunga Bunga), is super mee gevallen. Bij binnenkomst was ik enorm zenuwachtig maar werd zeer goed opgevangen door de organisatie, ik vermoed dat dit op de meeste plaatsen wel zal gebeuren, ze willen natuurlijk dat je nog terugkomt.
Om eerlijk te zijn, mijn gereedschap liet het de eerste 30min sterk afweten maar bij latere navraag blijkt dit de normaalste zaak van de wereld te zijn, dus puur van de stress.
Achteraf ruimschoots aan de beurt kunnen komen bij verschillende dames, dus daar moet je ook zeker geen schrik van hebben.
Dit was wel op een namiddag dacht een vrijdag, waarbij de organisatie wel vertelde dat dit de minst drukke zijn tegenover in het weekend, dus dat was een meevaller, drukker hoefde voor mij op dat moment zeker niet. Waren toen een 6 tal vrouwen waarvan allen zeer actief waren en een koppel of 3-4.
Mijn grootste schrik was dat ik niet aan de beurt ging komen maar alles gebeurd (na 30 min🙃), zo spontaan door zowel jezelf als door de dames. Je hoeft zeker niets te vrezen, iedereen komt voor hetzelfde en uiteindelijk wordt dit een zeer geile belevenis.
Heb er intussen 3 gedaan, dus gewoon doen en niet twijfelen.
Het is voor mij erger om voor een brood aan te schuiven bij de bakker, dan voor mijn beurt af te wachten op een gangbang🙈.
 
Mijn eerste keer (Bunga Bunga), is super mee gevallen. Bij binnenkomst was ik enorm zenuwachtig maar werd zeer goed opgevangen door de organisatie, ik vermoed dat dit op de meeste plaatsen wel zal gebeuren, ze willen natuurlijk dat je nog terugkomt.
Om eerlijk te zijn, mijn gereedschap liet het de eerste 30min sterk afweten maar bij latere navraag blijkt dit de normaalste zaak van de wereld te zijn, dus puur van de stress.
Achteraf ruimschoots aan de beurt kunnen komen bij verschillende dames, dus daar moet je ook zeker geen schrik van hebben.
Dit was wel op een namiddag dacht een vrijdag, waarbij de organisatie wel vertelde dat dit de minst drukke zijn tegenover in het weekend, dus dat was een meevaller, drukker hoefde voor mij op dat moment zeker niet. Waren toen een 6 tal vrouwen waarvan allen zeer actief waren en een koppel of 3-4.
Mijn grootste schrik was dat ik niet aan de beurt ging komen maar alles gebeurd (na 30 min🙃), zo spontaan door zowel jezelf als door de dames. Je hoeft zeker niets te vrezen, iedereen komt voor hetzelfde en uiteindelijk wordt dit een zeer geile belevenis.
Heb er intussen 3 gedaan, dus gewoon doen en niet twijfelen.
Het is voor mij erger om voor een brood aan te schuiven bij de bakker, dan voor mijn beurt af te wachten op een gangbang🙈.
Goed om te lezen, Dirtydenker! geniet ervan
 
Hey, ik ben erg nieuwsgierig om eens naar een gangbang te gaan, dus vroeg ik me af waar ik best begin.

Woon in limburg dus liefst niet in oost/west vlaanderen, nederland dicht bij de grens is ook nog doenbaar.

Ik ben sowieso niet op zoek naar een drukke bedoeling, misschien liever iets met minder dan 20 man, met 2-3 dames.

Met liefst een gemoedelijke sfeer, weet zelf nog niet echt of ik goed of slecht ga presteren als er volk rondom mij staat te kijken, dus liefst zo relaxt mogelijk.
 
Hey, ik ben erg nieuwsgierig om eens naar een gangbang te gaan, dus vroeg ik me af waar ik best begin.

Woon in limburg dus liefst niet in oost/west vlaanderen, nederland dicht bij de grens is ook nog doenbaar.

Ik ben sowieso niet op zoek naar een drukke bedoeling, misschien liever iets met minder dan 20 man, met 2-3 dames.

Met liefst een gemoedelijke sfeer, weet zelf nog niet echt of ik goed of slecht ga presteren als er volk rondom mij staat te kijken, dus liefst zo relaxt mogelijk.
Even zoeken in google naar "gangbangs belgie" daar zal je op de site van afspraakjes er wel een aantal vinden.
Limburg zelf valt er niet echt veel te doen enkel 1 of 2 keer in de maand in Maaseik en af en toe Hasselt
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan