Gescheurd condoom en stof tot nadenken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageloverGld

Vaste klant
169
05/01/22
160
7
Pas geleden had ik een date bij een DvP waarbij nadat ik klaar gekomen was bleek dat het condoom gescheurd was.
De dame was er niet blij mee maar niet om de reden die ik had verwacht.
Ze had namelijk 8 gevulde condooms nodig om op te kunnen sturen naar een klant van haar.
Tijd voor een testje bij m'n huisarts waar ik me niet zoveel zorgen over maak maar het is veel meer stof tot nadenken :
Je gaat er vanuit dat het condoom via de prullenbak voorgoed verdwijnt dus ben ik nu best geschrokken dat je daar niet altijd op moet vertrouwen.
Zo'n condoom kan een heel eigen leven gaan leiden en je hebt geen idee waar het terecht kan komen. Het is wel DNA en geen gewoon haar of huid.
Het zal toch niet zo ver moeten komen dat je ze zelf moet meenemen?
Wat is jullie gedachte hierover?
 
Gewoon meenemen als je het niet meer vertrouwd.

Sommige klanten willen daar echt voor betalen. Ik heb ook wat verzoeken gehad, maar ben er nooit op in gegaan.

Maar eerlijk 20,- of 50,- om ff wat dingen te bewaren. Tuurlijk zijn er dames die dat dan doen. Het gaat toch om geld
 
Pas geleden had ik een date bij een DvP waarbij nadat ik klaar gekomen was bleek dat het condoom gescheurd was.
De dame was er niet blij mee maar niet om de reden die ik had verwacht.
Ze had namelijk 8 gevulde condooms nodig om op te kunnen sturen naar een klant van haar.
Tijd voor een testje bij m'n huisarts waar ik me niet zoveel zorgen over maak maar het is veel meer stof tot nadenken :
Je gaat er vanuit dat het condoom via de prullenbak voorgoed verdwijnt dus ben ik nu best geschrokken dat je daar niet altijd op moet vertrouwen.
Zo'n condoom kan een heel eigen leven gaan leiden en je hebt geen idee waar het terecht kan komen. Het is wel DNA en geen gewoon haar of huid.
Het zal toch niet zo ver moeten komen dat je ze zelf moet meenemen?
Wat is jullie gedachte hierover?
Zaadzellen sterven snel in een condoom dus dat zou geen zorgen moeten zijn, waarschijnlijk een gek die het graag opdrinkt🤮🤮
 
Zaadzellen sterven snel in een condoom dus dat zou geen zorgen moeten zijn, waarschijnlijk een gek die het graag opdrinkt🤮🤮
Toch heb ik niet graag dat mijn product op een plaats delict opduikt, of ze nou leven of afgestorven zijn.
Stel je een verkrachter voor die zijn slachtoffer besmeurd met diverse sperma sporen hoe verloopt dat onderzoek dan?
 
@MassageloverGld
Ik heb er idd nog nooit over nagedacht, ben er tot nu toe altijd van uit gegaan dat mijn zaad in de afvalemmer verdwijnt.
Maar nu je het benoemt lijkt mij er een verder risico van DvP-bezoeken bij gekomen, naast bv. het oplopen van een SOA en van beroofd te worden.
Echter neem ik ook aan dat ook hiervoor het risico in een beetje fatsoenlijk privéhuis het laagst is.
 
in het ergste geval komt zoiets in handen van een zedendelinquent, dan zou je je inderdaad zorgen moeten maken.
Bij afwerkplekken was dat risico het grootst.
Daar heb je wel een goed punt, nooit bij stilgestaan. Hopen dat het nooit gebeurd en je een goed alibi hebt.
Overigens wel vaker van diverse dames gehoord dat er mannen zijn die de volgeschoten condooms willen kopen, raar.
 
Is best gevaarlijk. Als er met jou sperma een dwaalspoor wordt aangebracht ( bijv: bij een verkrachting) is er nog niets aan de hand. Echter als je later om wat voor reden dan ook veroordeeld wordt voor een misdrijf, wordt er standaard DNA bij je afgenomen. (neem bijv: valsheid in geschrifte, omdat je bijv: de verzekering getild hebt door een zonnebril ten onrechte als gestolen op te geven). Dat DNA kan dan ineens matchen met jou kwakkie uit het condoom dat is achtergelaten bij de verkrachting. Dan heb je een probleem.
 
Spelers die gaan basketballen in de NBA krijg een cursus om aan dat nieuwe leven te wennen.

Daar leren ze dat je altijd je eigen condooms mee moet nemen... Niet zozeer voor gebruik, maar vooral daarna.

Dus altijd je gebruikte condooms meenemen en niet in de vuilnisbak achterlaten.

Want je snapt feminisme is snel weg als je gratis geld kan krijgen door kinder alimentatie.... 😈
 
Gewoon van rapper Drake leren en hot sauce toevoegen bij alle volgespoten condooms
Spelers die gaan basketballen in de NBA krijg een cursus om aan dat nieuwe leven te wennen.

Daar leren ze dat je altijd je eigen condooms mee moet nemen... Niet zozeer voor gebruik, maar vooral daarna.

Dus altijd je gebruikte condooms meenemen en niet in de vuilnisbak achterlaten.

Want je snapt feminisme is snel weg als je gratis geld kan krijgen door kinder alimentatie.... 😈
Zie ook deze legendarische post: https://www.reddit.com/r/nba/s/hoAkEKjVZQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan