• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Gescheurd condoom en stof tot nadenken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageloverGld

Vaste klant
130
05/01/22
187
11
Pas geleden had ik een date bij een DvP waarbij nadat ik klaar gekomen was bleek dat het condoom gescheurd was.
De dame was er niet blij mee maar niet om de reden die ik had verwacht.
Ze had namelijk 8 gevulde condooms nodig om op te kunnen sturen naar een klant van haar.
Tijd voor een testje bij m'n huisarts waar ik me niet zoveel zorgen over maak maar het is veel meer stof tot nadenken :
Je gaat er vanuit dat het condoom via de prullenbak voorgoed verdwijnt dus ben ik nu best geschrokken dat je daar niet altijd op moet vertrouwen.
Zo'n condoom kan een heel eigen leven gaan leiden en je hebt geen idee waar het terecht kan komen. Het is wel DNA en geen gewoon haar of huid.
Het zal toch niet zo ver moeten komen dat je ze zelf moet meenemen?
Wat is jullie gedachte hierover?

Gewoon meenemen als je het niet meer vertrouwd.

Sommige klanten willen daar echt voor betalen. Ik heb ook wat verzoeken gehad, maar ben er nooit op in gegaan.

Maar eerlijk 20,- of 50,- om ff wat dingen te bewaren. Tuurlijk zijn er dames die dat dan doen. Het gaat toch om geld

Pas geleden had ik een date bij een DvP waarbij nadat ik klaar gekomen was bleek dat het condoom gescheurd was.
De dame was er niet blij mee maar niet om de reden die ik had verwacht.
Ze had namelijk 8 gevulde condooms nodig om op te kunnen sturen naar een klant van haar.
Tijd voor een testje bij m'n huisarts waar ik me niet zoveel zorgen over maak maar het is veel meer stof tot nadenken :
Je gaat er vanuit dat het condoom via de prullenbak voorgoed verdwijnt dus ben ik nu best geschrokken dat je daar niet altijd op moet vertrouwen.
Zo'n condoom kan een heel eigen leven gaan leiden en je hebt geen idee waar het terecht kan komen. Het is wel DNA en geen gewoon haar of huid.
Het zal toch niet zo ver moeten komen dat je ze zelf moet meenemen?
Wat is jullie gedachte hierover?
Zaadzellen sterven snel in een condoom dus dat zou geen zorgen moeten zijn, waarschijnlijk een gek die het graag opdrinkt🤮🤮

Zaadzellen sterven snel in een condoom dus dat zou geen zorgen moeten zijn, waarschijnlijk een gek die het graag opdrinkt🤮🤮
Toch heb ik niet graag dat mijn product op een plaats delict opduikt, of ze nou leven of afgestorven zijn.
Stel je een verkrachter voor die zijn slachtoffer besmeurd met diverse sperma sporen hoe verloopt dat onderzoek dan?

@MassageloverGld
Ik heb er idd nog nooit over nagedacht, ben er tot nu toe altijd van uit gegaan dat mijn zaad in de afvalemmer verdwijnt.
Maar nu je het benoemt lijkt mij er een verder risico van DvP-bezoeken bij gekomen, naast bv. het oplopen van een SOA en van beroofd te worden.
Echter neem ik ook aan dat ook hiervoor het risico in een beetje fatsoenlijk privéhuis het laagst is.

in het ergste geval komt zoiets in handen van een zedendelinquent, dan zou je je inderdaad zorgen moeten maken.
Bij afwerkplekken was dat risico het grootst.
Daar heb je wel een goed punt, nooit bij stilgestaan. Hopen dat het nooit gebeurd en je een goed alibi hebt.
Overigens wel vaker van diverse dames gehoord dat er mannen zijn die de volgeschoten condooms willen kopen, raar.

Is best gevaarlijk. Als er met jou sperma een dwaalspoor wordt aangebracht ( bijv: bij een verkrachting) is er nog niets aan de hand. Echter als je later om wat voor reden dan ook veroordeeld wordt voor een misdrijf, wordt er standaard DNA bij je afgenomen. (neem bijv: valsheid in geschrifte, omdat je bijv: de verzekering getild hebt door een zonnebril ten onrechte als gestolen op te geven). Dat DNA kan dan ineens matchen met jou kwakkie uit het condoom dat is achtergelaten bij de verkrachting. Dan heb je een probleem.

Spelers die gaan basketballen in de NBA krijg een cursus om aan dat nieuwe leven te wennen.

Daar leren ze dat je altijd je eigen condooms mee moet nemen... Niet zozeer voor gebruik, maar vooral daarna.

Dus altijd je gebruikte condooms meenemen en niet in de vuilnisbak achterlaten.

Want je snapt feminisme is snel weg als je gratis geld kan krijgen door kinder alimentatie.... 😈

Gewoon van rapper Drake leren en hot sauce toevoegen bij alle volgespoten condooms
Spelers die gaan basketballen in de NBA krijg een cursus om aan dat nieuwe leven te wennen.

Daar leren ze dat je altijd je eigen condooms mee moet nemen... Niet zozeer voor gebruik, maar vooral daarna.

Dus altijd je gebruikte condooms meenemen en niet in de vuilnisbak achterlaten.

Want je snapt feminisme is snel weg als je gratis geld kan krijgen door kinder alimentatie.... 😈
Zie ook deze legendarische post: https://www.reddit.com/r/nba/s/hoAkEKjVZQ

na jaren van geen gebroken condoom ...nu toch weer gebeurt...in positie plat dioggie.....het condoom was goed omgedaan volgens mij maar onder het neuken voelde ik hem wel een oaar keer strak zitten....toen ik hem eruithaalde keek de dame....en hij was kapot.
Ze zat ook helemaal onder.....il had drie dagen niet geneukt.

wat is jullie ervaring?

Nog niet meegemaakt, maar weet wel dat het regelmatig gebeurt dat een condoom afschuift en in het vrouwtje blijft zitten, zeker nadat de man niks zegt😪 op gangbangs

na jaren van geen gebroken condoom ...nu toch weer gebeurt...in positie plat dioggie.....het condoom was goed omgedaan volgens mij maar onder het neuken voelde ik hem wel een oaar keer strak zitten....toen ik hem eruithaalde keek de dame....en hij was kapot.
Ze zat ook helemaal onder.....il had drie dagen niet geneukt.

wat is jullie ervaring?
Zelfde meegemaakt. Ik was onder de indruk dat de extra dunne condoom van Durex. voelde alsof ik geen condoom om had.
Bij het terugtrekken werd duidelijk dat het condoom volledig was gescheurd en ik een met sperma gevulde, na druipende meid achter liet.

Haar een maand later gebeld of alles okay was.

2 keer meegemaakt
Eerste keer echt heel lang geleden bij een superstrakke dame. Ik was toch wel behoorlijk van slag toen ik bij het eruit halen zag dat alleen de ring er nog omheen zat. En ja, allebei keken we een beetje verbaasd en verdoofd naar haar openstaande poes waar ineens een dikke klodder uit kwam pruttelen.
En wat doet zij? Duwt ze het met haar hand terug om het bed niet nat te maken. Daarna is ze pas opgestaan om het snel eruit te spoelen terwijl ik nog zenuwachtiger aan het worden was. Wat nu? Vroeg ik. Ze wist het niet en was zelf ook zichtbaar van slag. Op die leeftijd en die tijden werden alle jonge mensen panisch gemaakt met verhalen over HIV. Pas later op de avond besefte ik dat ze ook zwanger zou kunnen raken. Dag later weer naar haar toe en gevraagd of ze de pil gebruikte. Nee zei ze. Ik weer in paniek. Wat als je zwanger bent? Ja dan moet het eruit maar wel hier want in haar land kon dat niet zomaar vanwege religieuze redenen.
Een tijd later waren de testen allemaal goed, maar haar heb ik nooit meer teruggezien.

De 2e was alleen het opvang reservoir wat verdwenen was.
Ook weer beide in paniek. Zij was wel aan de pil gelukkig.
De dame met haar vingers naar binnen op zoek naar dat ding tussen de zaadresten. Toen ze ging persen kwam hij er eindelijk uitzetten. Ook weer testen gedaan na een tijdje en alles was veilig.

Ik heb het vroeger zelfs meer dan een keer meegemaakt toen ik hem uit de vagina trok en de condoom was gescheurd toen was de dame in alle staten , tot ik zegde dat ik geen kinderen kon krijgen daar er een knoopje in zat 😌

lol een dame die gaf aan dat ze haar menstruatie niet had gehad.....daarna was het een geintje.....il was zo pissed.....
Ook een keer gehad in een land waar abortes en de pil niet normaal waren alles vol naar binnen......ik ben tegen abortes maar wil ook geen kinderen.....gelukkig zit er nu een knoop in ....dit soort stress wil ik nooit meer.
Maar ik snap niet dat het me jaren niet is overkomen maar nu opeens wel weer....

Terug
Bovenaan Onderaan