Recensie Madame Evelyn Schwarz 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
105
23/01/22
127
24
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Plassex
  6. Soft SM
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
www.sex-session.de
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is voor mij denk ik de meest bijzondere review. Ten eerste, omdat ik hem helemaal niet wilde schrijven. Maar omdat die gedachte uit puur egoïsme was ontstaan, heb ik anders besloten.

Het voelt niet goed dit voor me te houden en ik verwacht dat mijn review doet begrijpen waarom. Excuus, het is een nogal lang verhaal geworden.

Vraag me niet hoe, maar ik zoek regelmatig naar Duitse domina's en Bizarrlady's in de hoop dat ik iemand vind op enigszins bereisbare afstand.
Waarom in Duitsland? Ik hou van de taal en vind dat die één op één verbonden is met vrouwelijke dominantie. Althans, in mijn wereld.
Maar terug, naar de site waar ik op terechtkwam en de dame waarvan ik het profiel zag. Het was het profiel van Miss Lady Evelyn. Op de foto's getoond als een adembenemende schoonheid, met een uiterlijk als Cleopatra.
Bij die foto's stond haar verhaal. Een eerlijk verhaal, geen doekjes werden waar dan ook omheen gewonden, met een opsomming van mogelijkheden die mijn hart een sprongetje lieten maken van opwinding en me tegelijkertijd sceptisch maakte.
Want wat daar stond, dat kon niet in één vrouw en zeker niet een vrouw zo mooi als Evelyn.
Onmogelijk!
Echter gedreven door mijn me toch altijd weer in bepaalde situaties brengende 'gevoel', besloot ik Evelyn toch een mailtje te sturen.
Eerst gewoon om kennis te maken. Terwijl ik ondertussen zocht naar bruikbare recensies, die ik overigens niet vond, kreeg ik snel respons.
Een vriendelijk mailtje waarin Evelyn aangaf te willen weten wat mijn voorkeuren zijn.
Het gevoel werd beter en ik stuurde een bericht met al mijn, zoals ze dat zo mooi noemen in Duitsland, abartige Neigungen.
Meteen het hele verhaal, shock puur, all in the open.
En toen duimen. Hoe zou dit vallen? Ze gaf aan iemand te zijn die het bizarre leeft en niet speelt. Zou het zo zijn?
Ja hoor, een vriendelijk mailtje waarin ze aangaf dat ze mijn fantasieën helemaal te gek vond en me graag wilde ontmoeten. Alleen poppers en condooms moest ik zelf meenemen (mag ze zelf niet meer aanbieden dankzij nieuwe Duitse regels, verklaarde ze later). Ja, die fetish heb ik en met mij vele anderen, dus, judge me (of us) not.
Na nog wat heen en weer gemail kwamen we op een datum uit. En omdat, dat was ik vergeten te vertellen, Evelyn in Dortmund resideert, betekende dat dat ik een hele dag in mijn agenda moest leeg vegen om dit mogelijk te kunnen maken.
Helaas maakte ik de afspraak twee weken van tevoren dus ik moest echt voor mijn gevoel bizar lang, zeg maar te lang wachten.
Daar hebben we tussendoor nog wat over van gedachten gewisseld, waarbij Evelyn vond dat 'Vorfreude' de beste 'Feude'was.
Nou… ik had toch liever gewoon de sessie!
Maar, zoals dat gaat met tijd, die gaat namelijk vanzelf voorbij, kwam het moment dat ik in de ochtend richting Dortmund reed. Een hele trip, 230 km enkele reis. En om ervoor te zorgen dat ik absoluut niet te laat zou komen, met een ruime marge door een vroeg moment te kiezen te vertrekken.
Te ruim zo bleek later, want het verkeer zat mee en ondanks dat ik nog nooit zo langzaam door Duitsland ben gereden, was ik meer dan een uur te vroeg.
Uiteraard had ik wel meteen de locatie opgezocht om na wat rondrijden, niet alsnog te laat te komen.
En die locatie is perfect, zo bleek. Afgelegen, via een smal straatje te bereiken, vrij, met parkeerplaatsen die keurig van bordjes waren voorzien, stond het bordeel van Evelyn.
Op de afgesproken tijd belde ik aan, de deur ging open en ik liep naar boven in de hoop dat ik daar moest zijn.

En daar stond ze, een goddelijke verschijning, in latex gehuld, prachtige vriendelijke ogen, een brede lach en een oh zo hartelijke ontvangst.
Meteen ontwapend voelde ik me zeer op mijn gemak.
In een van de kamers met bed, waarvan ze blij was dat ze die gekozen had, gezien mijn lengte, kon ik me uitkleden. Omdat ik nog wel even een klein wasje wilde doen, werd ik naar een mooie badkamer gedirigeerd.
Het was allemaal tip top. Goed onderhouden, schoon, prettig, echt een pek om te willen zijn.
Toen ik terug was in de kamer, begon meteen het spel.
Of ik wel wist hoe ik een Herrin moest begroeten. Natuurlijk, dus ik op mijn knieën voor deze prachtige Godin. Ik moest haar laarzen likken en wel op zo'n manier dat ze mijn tong door het leer kon voelen. Ik gehoorzaamde uiteraard. Ik wilde niets liever. Althans dat dacht ik want na de tweede laars te hebben gelikt, moest ik langzaam met mijn tong naar boven waar ik… oh boy, recht in haar prachtige kut keek.
Laat maar eens voelen die tong, zei de Herrin. Dat liet ik me uiteraard geen twee keer zeggen en proefde haar heerlijke kutje. Helaas maar kort, want, zo vond Herrin, ik moest toch echt eerst wat anders gaan likken. En dat gezegd hebbende, draaide ze zich om en spreidde ze haar prachtige billen. Vol overgave stortte ik met mijn tong op haar lekkere sterretje. Met alle moeite probeerde ik niet alleen te likken, maar ook mijn tong naar binnen te werken. Evelyn genoot zicht- en hoorbaar.
Al vond ze, nadat ze haar heerlijk billen voor mijn gezicht weghaalde, dat ik het niet goed genoeg gedaan had.

Dat kwam ze me duidelijk maken door zich te bukken en het heel dicht bij mijn gezicht nogmaals te zeggen.
"wat is dat nou voor een tong" zei ze, laat eens zien dat je ver genoeg je tong kunt uitsteken zodat je dat straks beter kunt.
Ik deed mijn uiterste best om mijn tong zover mogelijk naar haar toe te steken waarop, en dat was een bijzonder moment, zij ook haar tong uitstak en mijn tong raakte.
Het werd een wil spel met onze tongen, waarbij haar speeksel in mijn mond terechtkwam.
Damn, dacht ik, is dit echt?!
En ja hoor, vol overgave werd er getongd waarna ik moest gaan staan omdat ze mijn pik moest inspecteren.
Die stond natuurlijk in vol formaat.
Iets dat Evelyn duidelijk kon waarderen.
Ze spuugde op mijn eikel en begon te trekken. Dit voelde zichtbaar zo lekker dat Evelyn me vertelde, dat ik alleen mocht komen als zij dat wilde en niet eerder. Zou ik het gevoel hebben dat ik bijna kwam, moest ik meteen genade roepen.
Vervolgens moest ik met haar meekomen naar de andere kant van de kamer. Want zo kon het niet, vond ze, alles zo vrij en los. Dus, vakkundig bond ze mijn ballen en pik af en gebood ze me op het grote bed te liggen.
Eenmaal in bed, werden mijn armen boven mijn hoofd vastgebonden waardoor Evelyn vrij spel had.
Onder ander om ervoor te zorgen dat ik mijn kunsten haar kontje te likken nogmaals demonstreerde waarbij ze zei dat het maar zo zou kunnen dat ik af en toe geen lucht meer zou krijgen.
Want, zo zei ze, genot is groter bij wat gebrek aan zuurstof. Hetgeen naar haar zeggen, wetenschappelijk bewezen was.
Na deze educatieve woorden liet ze haar heerlijke billen over mijn gezicht zakken, vond mijn tong zijn weg naar haar sterretje en drukte Evelyn genietend al mijn mogelijkheden om te ademen in één keer weg.
Uiteraard kreeg ik het al snel benauwd, waarop ik wat mocht ademen, waarna de billen meteen weer naar beneden kwamen.
Dit herhaalde zich een paar keer tot ze voelde dat ik aan wat anders toe was en bood ze haar kutje weer aan om te likken.
Terwijl ze ondertussen vertelde dat ze mijn pik ook maar eens moest verwennen…ik dacht, hoe dan?
Zo? Zoals ik hier nu lig?… jazeker… even later voelde ik haar tong over mijn eikel en niet lang daarna haar heerlijke lippen.

Goed, ik kan nog een vol uur voltypen om het hele programma te beschrijven. Maar, dat is wellicht teveel van het goede. Wat ik kan zeggen dat het volgende de revue passeerde: anaal onderzoek met vingers/hand, een opblaasbare dildo om mij op te rekken, sounding met een vibrerende sound, poppers, plassex, een wonderwand die me een paar keer bijna deed komen en een vibrator die om mijn eikel paste en hetzelfde effect had als de wonderwand, enz. enz.

Na een uur van teasen, pijpen, zoenen, zaadslikken, een dildo in mijn mond die door haar bereden werd, spugen, lekker in mijn mond en over mijn pik pissen, waarbij Evelyn de gekste fantasieën zonder grenzen uitte, was het tijd dat ik mocht komen. En nee, niet gemakkelijk met een vibrator. Nee, Evelyn deed dat zelf, met de hand. De fantasieën (in de vorm van scenario's) die ze vertelde, werden nog geiler en bizarrer, en niet lang daarna kwam ik klaar.
En serieus, zo explosief was ik echt al heel lang niet (misschien wel nooit) klaargekomen.
Zo erg, dat Evelyn lachend kon zeggen dat ze me in mijn gezicht had gespoten.
Geen woord gelogen, want zo heftig was de explosie.
Wat een ontlading!

En daar lag ik dan, intens gelukkig op het bed na te genieten terwijl Evelyn even ging wassen. Ik voelde dat ik zweefde en was helemaal relaxed.

Toen Evelyn terugkwam vond ze wel dat ik nog iets moest opschuiven zodat ze ook op het bed paste.
En daar zat/lag ze naast me, ongedwongen met haar prachtige borsten nog ontbloot en vol zicht op haar kutje onder haar korte rokje.
Beleefd vroeg ze me of ik het erg vond als ze zou roken en vervolgens lagen/zaten we nog even gezellig na te kletsen.


Zonder liegen mensen, dit is de beste sessie die ik ooit gehad heb. En dat voor een eerste keer!!!

Ja, afstand is killing, het kost me een hele dag, maar de woorden op de site van Evelyn kloppen: ACHTUNG - KANN SÜCHTIG MACHEN.
Dat heeft het nu al gedaan want mij ziet ze zeker (het liefst zo vaak mogelijk) weer.

Tip: de kosten van een sessie met deze Godin bedragen 250 per uur.
Ze heeft echter een Gewinnspiel op haar site en als je daar de goede oplossing geeft, krijg je 50 euro korting. Dat heb ik uiteraard geprobeerd en het is me gelukt!
Ze biedt ook (lesbische) duo sessies aan met een andere Meesteressen van het huis. Ik vraag me af hoe overweldigend dat is!:devilish:

Waar ik nu wel mee zit is: waarom zou ik nu nog ergens anders naartoe gaan, na dit avontuur? Gaan alle andere sessies niet tegenvallen?
Food for thought zeg maar.....
 
Laatst bewerkt:
Dit is voor mij denk ik de meest bijzondere review. Ten eerste, omdat ik hem helemaal niet wilde schrijven. Maar omdat die gedachte uit puur egoïsme was ontstaan, heb ik anders besloten.

Het voelt niet goed dit voor me te houden en ik verwacht dat mijn review doet begrijpen waarom. Excuus, het is een nogal lang verhaal geworden.

Vraag me niet hoe, maar ik zoek regelmatig naar Duitse domina's en Bizarrlady's in de hoop dat ik iemand vind op enigszins bereisbare afstand.
Waarom in Duitsland? Ik hou van de taal en vind dat die één op één verbonden is met vrouwelijke dominantie. Althans, in mijn wereld.
Maar terug, naar de site waar ik op terechtkwam en de dame waarvan ik het profiel zag. Het was het profiel van Miss Lady Evelyn. Op de foto's getoond als een adembenemende schoonheid, met een uiterlijk als Cleopatra.
Bij die foto's stond haar verhaal. Een eerlijk verhaal, geen doekjes werden waar dan ook omheen gewonden, met een opsomming van mogelijkheden die mijn hart een sprongetje lieten maken van opwinding en me tegelijkertijd sceptisch maakte.
Want wat daar stond, dat kon niet in één vrouw en zeker niet een vrouw zo mooi als Evelyn.
Onmogelijk!
Echter gedreven door mijn me toch altijd weer in bepaalde situaties brengende 'gevoel', besloot ik Evelyn toch een mailtje te sturen.
Eerst gewoon om kennis te maken. Terwijl ik ondertussen zocht naar bruikbare recensies, die ik overigens niet vond, kreeg ik snel respons.
Een vriendelijk mailtje waarin Evelyn aangaf te willen weten wat mijn voorkeuren zijn.
Het gevoel werd beter en ik stuurde een bericht met al mijn, zoals ze dat zo mooi noemen in Duitsland, abartige Neigungen.
Meteen het hele verhaal, shock puur, all in the open.
En toen duimen. Hoe zou dit vallen? Ze gaf aan iemand te zijn die het bizarre leeft en niet speelt. Zou het zo zijn?
Ja hoor, een vriendelijk mailtje waarin ze aangaf dat ze mijn fantasieën helemaal te gek vond en me graag wilde ontmoeten. Alleen poppers en condooms moest ik zelf meenemen (mag ze zelf niet meer aanbieden dankzij nieuwe Duitse regels, verklaarde ze later). Ja, die fetish heb ik en met mij vele anderen, dus, judge me (of us) not.
Na nog wat heen en weer gemail kwamen we op een datum uit. En omdat, dat was ik vergeten te vertellen, Evelyn in Dortmund resideert, betekende dat dat ik een hele dag in mijn agenda moest leeg vegen om dit mogelijk te kunnen maken.
Helaas maakte ik de afspraak twee weken van tevoren dus ik moest echt voor mijn gevoel bizar lang, zeg maar te lang wachten.
Daar hebben we tussendoor nog wat over van gedachten gewisseld, waarbij Evelyn vond dat 'Vorfreude' de beste 'Feude'was.
Nou… ik had toch liever gewoon de sessie!
Maar, zoals dat gaat met tijd, die gaat namelijk vanzelf voorbij, kwam het moment dat ik in de ochtend richting Dortmund reed. Een hele trip, 230 km enkele reis. En om ervoor te zorgen dat ik absoluut niet te laat zou komen, met een ruime marge door een vroeg moment te kiezen te vertrekken.
Te ruim zo bleek later, want het verkeer zat mee en ondanks dat ik nog nooit zo langzaam door Duitsland ben gereden, was ik meer dan een uur te vroeg.
Uiteraard had ik wel meteen de locatie opgezocht om na wat rondrijden, niet alsnog te laat te komen.
En die locatie is perfect, zo bleek. Afgelegen, via een smal straatje te bereiken, vrij, met parkeerplaatsen die keurig van bordjes waren voorzien, stond het bordeel van Evelyn.
Op de afgesproken tijd belde ik aan, de deur ging open en ik liep naar boven in de hoop dat ik daar moest zijn.

En daar stond ze, een goddelijke verschijning, in latex gehuld, prachtige vriendelijke ogen, een brede lach en een oh zo hartelijke ontvangst.
Meteen ontwapend voelde ik me zeer op mijn gemak.
In een van de kamers met bed, waarvan ze blij was dat ze die gekozen had, gezien mijn lengte, kon ik me uitkleden. Omdat ik nog wel even een klein wasje wilde doen, werd ik naar een mooie badkamer gedirigeerd.
Het was allemaal tip top. Goed onderhouden, schoon, prettig, echt een pek om te willen zijn.
Toen ik terug was in de kamer, begon meteen het spel.
Of ik wel wist hoe ik een Herrin moest begroeten. Natuurlijk, dus ik op mijn knieën voor deze prachtige Godin. Ik moest haar laarzen likken en wel op zo'n manier dat ze mijn tong door het leer kon voelen. Ik gehoorzaamde uiteraard. Ik wilde niets liever. Althans dat dacht ik want na de tweede laars te hebben gelikt, moest ik langzaam met mijn tong naar boven waar ik… oh boy, recht in haar prachtige kut keek.
Laat maar eens voelen die tong, zei de Herrin. Dat liet ik me uiteraard geen twee keer zeggen en proefde haar heerlijke kutje. Helaas maar kort, want, zo vond Herrin, ik moest toch echt eerst wat anders gaan likken. En dat gezegd hebbende, draaide ze zich om en spreidde ze haar prachtige billen. Vol overgave stortte ik met mijn tong op haar lekkere sterretje. Met alle moeite probeerde ik niet alleen te likken, maar ook mijn tong naar binnen te werken. Evelyn genoot zicht- en hoorbaar.
Al vond ze, nadat ze haar heerlijk billen voor mijn gezicht weghaalde, dat ik het niet goed genoeg gedaan had.

Dat kwam ze me duidelijk maken door zich te bukken en het heel dicht bij mijn gezicht nogmaals te zeggen.
"wat is dat nou voor een tong" zei ze, laat eens zien dat je ver genoeg je tong kunt uitsteken zodat je dat straks beter kunt.
Ik deed mijn uiterste best om mijn tong zover mogelijk naar haar toe te steken waarop, en dat was een bijzonder moment, zij ook haar tong uitstak en mijn tong raakte.
Het werd een wil spel met onze tongen, waarbij haar speeksel in mijn mond terechtkwam.
Damn, dacht ik, is dit echt?!
En ja hoor, vol overgave werd er getongd waarna ik moest gaan staan omdat ze mijn pik moest inspecteren.
Die stond natuurlijk in vol formaat.
Iets dat Evelyn duidelijk kon waarderen.
Ze spuugde op mijn eikel en begon te trekken. Dit voelde zichtbaar zo lekker dat Evelyn me vertelde, dat ik alleen mocht komen als zij dat wilde en niet eerder. Zou ik het gevoel hebben dat ik bijna kwam, moest ik meteen genade roepen.
Vervolgens moest ik met haar meekomen naar de andere kant van de kamer. Want zo kon het niet, vond ze, alles zo vrij en los. Dus, vakkundig bond ze mijn ballen en pik af en gebood ze me op het grote bed te liggen.
Eenmaal in bed, werden mijn armen boven mijn hoofd vastgebonden waardoor Evelyn vrij spel had.
Onder ander om ervoor te zorgen dat ik mijn kunsten haar kontje te likken nogmaals demonstreerde waarbij ze zei dat het maar zo zou kunnen dat ik af en toe geen lucht meer zou krijgen.
Want, zo zei ze, genot is groter bij wat gebrek aan zuurstof. Hetgeen naar haar zeggen, wetenschappelijk bewezen was.
Na deze educatieve woorden liet ze haar heerlijke billen over mijn gezicht zakken, vond mijn tong zijn weg naar haar sterretje en drukte Evelyn genietend al mijn mogelijkheden om te ademen in één keer weg.
Uiteraard kreeg ik het al snel benauwd, waarop ik wat mocht ademen, waarna de billen meteen weer naar beneden kwamen.
Dit herhaalde zich een paar keer tot ze voelde dat ik aan wat anders toe was en bood ze haar kutje weer aan om te likken.
Terwijl ze ondertussen vertelde dat ze mijn pik ook maar eens moest verwennen…ik dacht, hoe dan?
Zo? Zoals ik hier nu lig?… jazeker… even later voelde ik haar tong over mijn eikel en niet lang daarna haar heerlijke lippen.

Goed, ik kan nog een vol uur voltypen om het hele programma te beschrijven. Maar, dat is wellicht teveel van het goede. Wat ik kan zeggen dat het volgende de revue passeerde: anaal onderzoek met vingers/hand, een opblaasbare dildo om mij op te rekken, sounding met een vibrerende sound, poppers, plassex, een wonderwand die me een paar keer bijna deed komen en een vibrator die om mijn eikel paste en hetzelfde effect had als de wonderwand, enz. enz.

Na een uur van teasen, pijpen, zoenen, zaadslikken, een dildo in mijn mond die door haar bereden werd, spugen, lekker in mijn mond en over mijn pik pissen, waarbij Evelyn de gekste fantasieën zonder grenzen uitte, was het tijd dat ik mocht komen. En nee, niet gemakkelijk met een vibrator. Nee, Evelyn deed dat zelf, met de hand. De fantasieën (in de vorm van scenario's) die ze vertelde, werden nog geiler en bizarrer, en niet lang daarna kwam ik klaar.
En serieus, zo explosief was ik echt al heel lang niet (misschien wel nooit) klaargekomen.
Zo erg, dat Evelyn lachend kon zeggen dat ze me in mijn gezicht had gespoten.
Geen woord gelogen, want zo heftig was de explosie.
Wat een ontlading!

En daar lag ik dan, intens gelukkig op het bed na te genieten terwijl Evelyn even ging wassen. Ik voelde dat ik zweefde en was helemaal relaxed.

Toen Evelyn terugkwam vond ze wel dat ik nog iets moest opschuiven zodat ze ook op het bed paste.
En daar zat/lag ze naast me, ongedwongen met haar prachtige borsten nog ontbloot en vol zicht op haar kutje onder haar korte rokje.
Beleefd vroeg ze me of ik het erg vond als ze zou roken en vervolgens lagen/zaten we nog even gezellig na te kletsen.


Zonder liegen mensen, dit is de beste sessie die ik ooit gehad heb. En dat voor een eerste keer!!!

Ja, afstand is killing, het kost me een hele dag, maar de woorden op de site van Evelyn kloppen: ACHTUNG - KANN SÜCHTIG MACHEN.
Dat heeft het nu al gedaan want mij ziet ze zeker (het liefst zo vaak mogelijk) weer.

Tip: de kosten van een sessie met deze Godin bedragen 250 per uur.
Ze heeft echter een Gewinnspiel op haar site en als je daar de goede oplossing geeft, krijg je 50 euro korting. Dat heb ik uiteraard geprobeerd en het is me gelukt!
Ze biedt ook (lesbische) duo sessies aan met een andere Meesteressen van het huis. Ik vraag me af hoe overweldigend dat is!:devilish:

Waar ik nu wel mee zit is: waarom zou ik nu nog ergens anders naartoe gaan, na dit avontuur? Gaan alle andere sessies niet tegenvallen?
Food for thought zeg maar.....
Mooi verhaal🤩
Zou ze zich ook anaal laten neuken?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Soft SM
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
www.sex-session.de
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat het weer eens begon te kriebelen en ik weer het "Gewinnspiel" had weten te winnen, hetgeen me 50 euro korting opleverde. Mailde ik Godin Evelyn om een afspraak te maken.
Toen ik na het maken van de afspraak wat zat rond te neuzen op de site van deze geweldige dame, zag ik de mogelijkheid voor zogenaamde duo sessies.
Nadat ik een review over een dergelijke sessie las hield ik het haast niet meer en toen ik zag dat ook nog eens tijdelijk een dergelijke sessie 350 euro kost in plaats van 450, besloot ik Evelyn nogmaals te mailen.
Of het mogelijk was zo'n sessie te boeken voor donderdag. Dat was wat kortdag, maar ze ging kijken of een van de dames die ze adviseerde zou kunnen. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis.
Ze zou me laten weten wanneer het zou lukken.
Nou is dat natuurlijk een uitstekende service, maar ik vroeg haar me te verrassen. Ik zou met beide scenario's rekening houden qua financiën en zou wel zien wat me te wachten stond als ik in Dortmund was gearriveerd.
Toen eindelijk de donderdag was aangebroken ging ik op weg naar Dortmund. Het verkeer zat weer eens mee, dus ik was veel te vroeg. Gaf me mooi de gelegenheid mijn auto nog even aan de lader te hangen zodat de terugweg vol gas kon.

Ik bel aan, deur zoemer gaat en ik loop de trap op. En ja hoor, daar zie ik ze staan, twee goddelijke verschijningen beide in een heel geil pakje en beide super enthousiast.
Innige omhelzingen en zoenen en ik naar binnen. Na me gewassen te hebben sta ik naakt in de kamer waar één van de dames op de rand van het bed gaat staan, zodat ze wat meer op ooghoogte komt. En terwijl zij me begint te tongen voel ik tegelijkertijd een tong over mijn eikel glijden… voor ik het weet zit er een tong in mijn mond en zit mijn pik diep in de mond van de ander.
Het spel dat volgt is geweldig. Ik weet niet waar ik kijken moet, waar ik het zoeken moet.
Op de juiste momenten poppers toedienend word ik anaal gebruikt, moet ik van beide dames de kutjes en kontjes goed uitlikken, wordt er een sound en zelfs uiteindelijk een katheter aangebracht, krijg ik een speculum in mijn slavenkut en wordt er een trechter in geplaatst waar Evelyn boven gaat hangen en keihard begint te pissen. Hetgeen de andere dame inspireert om hetzelfde te doen maar dan in mijn opengesperde mond.
Tussendoor worden uiteraard met enige regelmaat de door mij meegebrachte volgespoten condooms in mijn mond geleegd hetgeen de nieuwe dame zichtbaar leuk vindt.
Het is een aaneenschakeling van superlatieven in een super geile porno/bizar/SM/kinky show. Die eindigt wanneer Evelyn me klaar trekt en vrolijk doorgaat, tot ik nog een keer kom… man man wat een feest.
De dames komen daarna aan weerzijden naast me liggen, steken een sigaretje op (nadat ze eerst gevraagd hadden of ik dat oké vond) en we kletsten nog lekker wat na.
Toen de douche in, lekker wassen en de auto in weer naar huis.

Het zal geen verrassing zijn dat Evelyn me binnenkort weer voor een bezoekje kan verwachten.
 
Ik heb een afspraak staan voor januari. Ben heel benieuwd. Die prijsvraag is volgens mij een beetje klanten lokken, heb hem nu ook gewonnen, dus mag tegen gereduceerd tarief gaan.

Heb er nu al zin in
 
Ik heb een afspraak staan voor januari. Ben heel benieuwd. Die prijsvraag is volgens mij een beetje klanten lokken, heb hem nu ook gewonnen, dus mag tegen gereduceerd tarief gaan.

Heb er nu al zin in
Hee man, dat is een fijn vooruitzicht. Ik ben erg benieuwd of je net zo'n positieve ervaring gaat hebben als ik. De prijsvraag is een leuk lokkertje, maar soms zo moeilijk, dat ik een maandje wacht :). Hoe dan ook, 50 euro korting is mooi meegenomen.

Veel plezier!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Plassex
  6. Soft SM
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
www.sex-session.de
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou wat een geluk! Ik mailde in een geile bui op zondagavond of Evelyn wellicht de volgende dag om 14:00 een plekje had. Dit in de overtuiging dat dat vast nooit het geval zou zijn, maar, niet te geloven, ze had een plekje!!
Dus ik in het vervelende weer in uiterst hoog tempo naar Dortmund. Had nog werk en daardoor minder dan 2 uur om de 250 km te overbruggen.
Dat lukte me op 2 minuten na. Ik was dus zo goed als op tijd.
Ik snel, aanbellen en mocht naar boven. Te gestresst om meteen te zien hoe geweldig mijn Herrin eruit zag. Evelyn was gekleed in een geil verpleegster/dokter pakje, rood wit, met een zwart kruis en hoge witte laarzen eronder (zonder ondergoed uiteraard ;)).
Ik plassen en wassen en terug om me uit te kleden, twee condooms en een flesje poppers te overhandigen en verbaasd te worden door de vraag van Evelyn: was jij nou bang voor naalden? Eehh... nou niet specifiek gaf ik als antwoord, simpel ik had nog nooit bang hoeven zijn voor naalden omdat ik, ondanks mijn eeuwenlange carrière als slaaf nooit iets met naalden had ondergaan. Hoezo? Nou, ze dacht dat ze als Frau Doctor een zgn 'Kochsalzlösung' in mijn zak wilde laten lopen met een infuus. Oeps...slik... watte? Ik had het wel eens gezien, maar never nooit bedacht dat ik dat zelf zou ondergaan. Maar, het leek Evelyn zo geil om te doen, omdat ik dan en enorme zak zou krijgen en ze met een pomp het vocht omhoog zou pompen zodat ik ook een enorme lul zou krijgen.
Met veel twijfel, maar vol vertrouwen in Evelyn ging ik liggen. Of ik een masker op wilde voor de poppers, kon ze me lekker verdoven voor de behandeling. Goed idee en al snel ademde ik de poppers in terwijl Frau Doctor aan het werk ging. De prikjes voelde ik amper en al snel druppelde het spul naar binnen terwijl Evelyn haar uiterste best dees om me zo geil mogelijk te krijgen. Ze nam mij pik in haar mond om hem lekker stijf te pijpen, piste over mijn pik die ze meteen daarna weer begon te pijpen waarna ze me haar kutje liet schoonlikken waarna ze met me begon te tongen.... het was een geweldig geile sessie! Op den duur werd het infuus gestopt en wan mijn zak echt mega groot. Het voelde geil en zag er ook zo uit. Vervolgens ging de pomp erom en werd mijn pik enorm hard naar binnen gezogen. En inderdaad hij werd groter dan normaal en stijf.... dat was het teken voor Evelyn om er een condoom omheen te doen om er vervolgens boven te gaan hurken, wat spuug op haar vinger even door haar kutje en daar liet ze de dikke lul zo naar binnenschuiven. Heerlijk neukte ze me, terwijl ze me een condoom voerde, iets dat ze zichtbaar geil vond, daarna draaide zich om en piste over mijn pik om hem vervolgens weer verder te neuken. Werkelijk een geweldige sessie die eindigde met een orgasme waarmee ik de hele kamer onderspoot. Ook iets dat Evelyn erg geil vond. Lekker napraten, waarbij ik bezorgd vroeg hoe lang die zwelling zou blijven. Het antwoord stelde me gerust, 2/3 uur was haar ervaring. Na het douchen en een afscheidskus naar huis met een enorme zak tussen mijn benen. Best een uitdaging :).
De bijzondere ervaring met het infuus is me veel waard, maar uiteindelijk niet voor herhaling vatbaar. Het was geil maar inmiddels meer dan 24 uur later is mijn zaakje nog steeds niet normaal.
Maar heb vertrouwen dat dat ook wel weer goed komt.

Evelyn blijft hoe dan ook een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan