Recensie Ella, Schoten, later Sint Niklaas 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
378
29/10/21
309
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-in-schoten.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ella blijft nog tot 21ste in Schoten, daarna verhuist ze naar Sint Niklaas
de fotos zijn echt
De prijzen zijn 50/70/120
bij binnenkomst al een flinke tongkus, meevaller
financien geregeld, kleren ui, zij in lingerie en op bed wat teasen, kussen, friemelen
had haar gevraagd te beffen en ze bood me al snel haar kutje aan om te likken; slipje uit en een leuk gleufje kwam tevoorschijn
mezelf er eens goed voorgezet en zachtjes de lipjes uit mekaar getrokken, kwam ik bij een mooi, al kletsnat poesje en moest ik eerst al flink wat nectar oplikken vooraleer ik eraan kon beginnen
vanaf de eerste lik ademde ze zwaar en naargelang we vorderden ging ze crescendo tot ze uiteindelijk hard klaarkwam en ze mijn hoofd tussen haar billen plette, ik kan wel wat hebben hoor
Ze moest even bekomen vooraleer ze mijn, ondertussen harde paal nog maar een cd kon aandoen; maar al snel waren we vertrokken en nam ik haar zachtjes missionaris in haar natte kutje, ondertussen haar stevig binnendraaiend.
ik voelde het opborrelen en heb haar dan laten plaatsnemen in doggy positie en heb haar nog hard achterlangs gepaald met zicht op haar mooie forse kont
Niet lang daarna hard gekomen en nog even blijven zitten nagenieten in haar kut
kleren aan en bij verlaten kamer nog een tong gedraaid en aan de deur ook nog eentje
ik kan er weer tegen voor even…

 
Ella blijft nog tot 21ste in Schoten, daarna verhuist ze naar Sint Niklaas
de fotos zijn echt
De prijzen zijn 50/70/120
bij binnenkomst al een flinke tongkus, meevaller
financien geregeld, kleren ui, zij in lingerie en op bed wat teasen, kussen, friemelen
had haar gevraagd te beffen en ze bood me al snel haar kutje aan om te likken; slipje uit en een leuk gleufje kwam tevoorschijn
mezelf er eens goed voorgezet en zachtjes de lipjes uit mekaar getrokken, kwam ik bij een mooi, al kletsnat poesje en moest ik eerst al flink wat nectar oplikken vooraleer ik eraan kon beginnen
vanaf de eerste lik ademde ze zwaar en naargelang we vorderden ging ze crescendo tot ze uiteindelijk hard klaarkwam en ze mijn hoofd tussen haar billen plette, ik kan wel wat hebben hoor
Ze moest even bekomen vooraleer ze mijn, ondertussen harde paal nog maar een cd kon aandoen; maar al snel waren we vertrokken en nam ik haar zachtjes missionaris in haar natte kutje, ondertussen haar stevig binnendraaiend.
ik voelde het opborrelen en heb haar dan laten plaatsnemen in doggy positie en heb haar nog hard achterlangs gepaald met zicht op haar mooie forse kont
Niet lang daarna hard gekomen en nog even blijven zitten nagenieten in haar kut
kleren aan en bij verlaten kamer nog een tong gedraaid en aan de deur ook nog eentje
ik kan er weer tegen voor even…

Ik heb Ella juist gecontacteerd vanaf volgende week in Sint/Niklaas , en vanaf morgen tot zondag neemt ze blijkbaar vrijaf ☹️
 
And. How was your date 👀
Ik zal het morgen weten te zeggen want heb vanavond met Ella een afspraak mee , misschien wel eentje te samen met Sonya ? , prijs onderhandelen 😂

Ik ben vandaag nog eens bij Ella geweest , ze ontvangt nu in Sint Niklaas , ze zit nu op een studio , wat ze beter vind want ze had veel problemen in Schoten met de medeburen . Ze ontvangt nu wel vind ik in een donker kamertje , douche mogelijkheden is nog aanwezig , kleren op een stoeltje voor het bed , maar ze vraagt wel om stil te zijn bij het buiten gaan

Voor de rest lekker kunnen beffen waar ze echt van geniet en lekker nat word , ze wou bij mij wat gel aanbrengen voor het intiem gedeelte , maar ze zegde ik denk dat het niet nodig is , want dat het nat genoeg is . Voorlopig ga ik niet terug daar het voor mij een lange verplaatsing is .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan