Recensie Valeria, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
397
29/10/21
339
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valeria-caliente.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van deze Paraguayaanse lolita die er in het echt tig keer beter uitziet dan op de foto's.
De foto's zijn echt, de tattoos kloppen.
Binnengekomen en geldzaken geregeld.
Helaas spreekt ze enkel Spaans dus Google translate even ter hulp geroepen.
We beginnen eraan en ze brengt al pijpend het condoom aan. Zo mogen ze mij nog een halve dag pijpen, dat hou ik minstens zo lang vol. Ze zit zodanig haaks tov mij dat ik goed aan haar lekkere tieten kan om te spelen met een flinke tepel. Beetje later afgezakt naar har poesje dat ze welwillend aanbiedt om te vingeren. Ze laat het zich welgevallen.
Na een poosje haar op haar rug gelegd en haar lekkere en frisse kutje gebeft. Te horen aan haar reactie vindt ze dit erg lekker, ondertussen had ik mijn hand op haar borst gelegd om deze lichtjes te masseren maar ze hielp me met haar hand om dit iets forser te doen. Ondertussen hijgde ze supergeil en werd ze natter en natter en niet veel later kwam ze klaar. Ze duwde mijn hoofd weg en bleef nog zeker een kleine minuut nahijgen terwijl ik haar nek kuste en haar tieten verder masseerde.
Toen wou ze me bovenop, ik floepte vlotjes binnen, Aja ze lekte als een zeef en ze genoot van de stoten, afwisselend hard en zacht. Ik kuste haar nek en kaak maar ze draaide naar me toe en gaf me eerst een kus op de mond, dan een tipje tong gevolgd door een gulzige tongzoen. Zelden meegemaakt. Ze genoot echt mee.
Ik voelde dat het einde naderde dus moest ik er even uit en vroeg haar te finishen in doggy. Hupsakee, direkt haar kont de lucht in en de festiviteiten gingen verder totdat ik de condoom vol schoot en ik nog even mocht nagenieten in haar tot mijn bloed terug andere oorden opzocht
Herhalingsgevaar, jazeker
Jammer dat ze enkel Spaans spreekt, ze is een lolitatype, tieten zijn echt en kutje lekker strak
ze adverteert als 32jarige, maar als je zegt 22 dan geloof ik het ook.
Ze blijft nog 2 dagen in Antwerpen dus als je ze wil moet je snel zijn.
Ze ontvangt in een hotelappt aan CS.

 
@philip1979 : idd very strange… maar zoals ik zei, haar tattoos klopten. Het opvallende kruisje onder haar borsten bvb is een echte eye catcher… Hoedanook erg vreemd
Maar dit neemt niet weg dat ik een super ervaring had bij haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan