Recensie Niki / Kiki, Antwerpen 3,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als bare op dit adres dan blijkbaar de gewoonte is, zal dat wel veel liefhebbers lokken, die het overal elders ook bare doen (anders waren het geen liefhebbers...). Dus de dame spaart daar een condoom uit, en verdient desondanks 50 euro extra en de klant loopt kans om nadien nog meer te moeten betalen aan een dokter en een apotheker. Een geile man is toch iets raars. :ROFLMAO:
 
Dinsdag langs geweest, maar helaas weer vertrokken want ze had haar stonden (of ze had geen goesting in mij :geek:). Had haar vriendin aangeboden als vervanging, maar gepast en gezegd dat het voor een volgende keer ging zijn.
 
Ik heb er vanavond mee afgesproken ... Niki zelf is een mooie meid met een superbody en de date was zoals de vorige keer ... eerst wat cool maar nadat ik haar had laten klaarkomen veranderde ze in een girlfriend, toen was het ineens veel intenser en met veel gevoel .. tot zo ver het positieve

Maar de whatsapp communicatie is echt verschrikkelijk en dan het ergste ... de locatie. Ze ontvangt in aan apartement met 2 andere meisjes. Haar kamer heeft 2 1-persoonsbedden, alles behalve comfortabel en de muur is bovenaan open dus je hoort de andere meisjes die veel storend lawaai maken (ik verstond hun gesprek niet maar het woord cocaine viel wel een paar keer) en waarvan er 1 nog een klant ontving tijdens mijn date met Niki. Echt hopeloos dus

Ik wil nog wel met haar afspreken maar niet meer op deze locatie
 
Ben er gisteren geweest om 14u en ze had dan het apartment voor zich alleen. Heeft super persoonlijkheid wel jammer dat haar Engels beperkt is, via app zitten vertalen is niet echt gezellig. Haar foto's zijn waarschijnlijk van 4 jaar geleden of zo, is nu 5 jaar in België dus leeftijd is zeker niet 18. Is ook zeker een kilo of 10 bijgekomen jammer genoeg
 
Ben er gisteren geweest om 14u en ze had dan het apartment voor zich alleen. Heeft super persoonlijkheid wel jammer dat haar Engels beperkt is, via app zitten vertalen is niet echt gezellig. Haar foto's zijn waarschijnlijk van 4 jaar geleden of zo, is nu 5 jaar in België dus leeftijd is zeker niet 18. Is ook zeker een kilo of 10 bijgekomen jammer genoeg
Zeker dat het niki was, iedereen hier zegt superbody.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er gisteren geweest om 14u en ze had dan het apartment voor zich alleen. Heeft super persoonlijkheid wel jammer dat haar Engels beperkt is, via app zitten vertalen is niet echt gezellig. Haar foto's zijn waarschijnlijk van 4 jaar geleden of zo, is nu 5 jaar in België dus leeftijd is zeker niet 18. Is ook zeker een kilo of 10 bijgekomen jammer genoeg

In diezelfde hotelkamer zitten drie dames. Jij hebt iemand anders voorgeschoteld gekregen. Niki is echt en de fotos zijn recent. De persoon die op de whatsapp reageert is niet noodzakelijk dezelfde als de dag ervoor. Afhangend van wie werkt, wisselt dat af.

Anyways:

Net langsgeweest.
Niki was super, beide goed geamuseerd.

Iets minder was dat één van de andere dames over dat muurtje begon mee te kijken en vroeg of ze mocht komen meedoen. Dat was van mij precies niet nodig.

Tussen de twee rondes in wou ze even 5 minuutjes bij de andere dames gaan zitten, en ze kwam voor de tweede ronde nogal "sniffelend terug"
Speelt mij alvast geen rol, maar moest dat niet je ding zijn, bij deze.

Het enige grote minpuntje is dat in de hevigheid van de tweede ronde, tegen dat het gedaan was, en we merktte dat we de condoom kwijt waren geraakt in haar.

Woopsie. Morgen naar de dokter. oh jee, oh jaa
 
Laatst bewerkt:
Wat ik hoopte te horen, is dat dit dan best ergens gemeld wordt, maar mijn moreel kompas zal vermoedelijk te goed werken..
Nee dat is inderdaad vervelend, want jij denkt dat ze weet wat je leuk vindt en in principe heb je de hele tijd tegen iemand anders alles gezegd.

Is gewoon bedrog, en u dan nog met een andere dame opzadelen, is al bijna even erg dan al die dames, vooral Chinese of Afrikaanse met hun fake foto's, al doen die meestal de beide, valse beloftes+ die lijken dan in de verste verte op hun foto's.

On topic: dame is alweer weg. Advertentie offline
 
Laatst bewerkt:
Ik had een afspraak met Niki, contact via WhatsApp was duidelijk. Helaas woont ze echt midden in de stad, maar parkeergarage bij haar om de hoek. Op tijdstip van afspraak parkeerde ik eindelijk mijn auto in een te klein vakje van de toren. Ze stuurde blijkbaar al een paar minuten berichten of ik nog kwam, ik stuurde terug waar ik was. Slechts 4 minuten na de afgesproken tijd stond ik voor de deur buiten en stuurde berichten of ze open wilde doen. Ik vond het nog best knap.
Geen reactie.
Na bijna 10 minuten stuurt ze dat ze een andere klant heeft en ik 30 minuten moet wachten, ik draai om en ga weer naar de auto. Ik stuur haar sorry en tot ziens. Had ik maar op tijd moeten zijn zeker?
Na nog eens 5 minuten vraagt ze of ik weg ga; ja.
"Oh dan mag je toch komen!"

Helaas ik laat me maar 1x beetnemen en ga niet nog eens in de drukte buiten staan wachten. Heb vriendelijk bedankt. Na nog eens 3 berichten snapte ze het zelf ook...

Foto's leken me wel wat maar ik ben al genoeg belazerd. Als het niet kan, dan niet. Jammer.
 
Heb hier intussen over nagedacht, dit is eigenlijk wel het bewijs dat de communicatie niet altijd met de meisjes zelf is, maar er achter de schermen sturing is..
Of met een andere dame?

Switchen is niet leuk zeker als het tegenvalt, maar ik kan mij voorstellen dat er al wel eens iets voorvalt waardoor er een niet meer kan ofzo.

Ze hebben hun gsm altijd zelf in de aanslag in die gebouwen en als je vriendelijk bent en niet gaat alsof het een "ik kom mij hier in je kut afrukken, presteren en waar voor mijn geld" bezoek is laten die wel veel van zichzelf zien hoor. En dan presteren ze vaak ook grappig genoeg beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan