Recensie Niki / Kiki, Antwerpen 3,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

poolvosje

Newbie
14
06/01/22
20
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kiki-new-kiss-you.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterennamiddag ben ik op bezoek geweest bij Niki, een jonge meid (ze adverteert met 18j, of dit klopt weet ik niet maar ze ziet er maximum 20-22 jaar uit) die ontvangt in de buurt van het centraal station in Antwerpen. De foto's zijn echt. Ze is superknap en lief, ze spreekt een beetje Engels, genoeg om wat te converseren. Ik gaf haar haar vergoeding (100 euro voor 30 minuten) en ik deed mijn kledij uit. Zij deed hetzelfde en ondertussen babbelden we wat. Haar lichaam is fantastisch. Een D-cup naturel, een superstrak buikje en kontje, en een knap gezichtje. Ik ging op het bed gaan liggen en ze kroop boven op me, al teasend en mijn lichaam kussend. Tongzoenen stond bij de mogelijkheden maar dit heb ik niet getest, ik was te gefocust op die prachtige borsten. Al knedend in die heerlijke grote tieten zoog ik aan haar tepels, ondertussen verkende ik met mijn ander hand haar kutje al wat. Ze kreunde zachtjes toen ik aan haar tepels zoog. Vervolgens daalde ze af en wou me een pijpbeurt geven zonder condoom, maar ik vraag altijd pmc. Ze vond dit precies een vreemde vraag, maar ze deed toch een condoom om. Ik vroeg of ze 69 wou doen maar dat vond ze niet leuk (later zal ze ook reverse cowgirl afwijzen, gewone cowgirl vond ze wel tof) maar op de vraag of ik haar kutje mocht likken zei ze wel enthousiast ja. Ik heb haar dan op haar rug gelegd en ben haar frisse poesje beginnen verwennen. Ze heeft kleine schaamlipjes, het zag er een echt tienerkutje uit. Na een lekker lange likbeurt waarbij ik mijn tong regelmatig diep naar binnen duwde, besloot ik om mijn ondertussen knalharde paal naar binnen te duwen. Haar kutje was goed vochtig waardoor glijmiddel niet nodig was. Haar poesje voelde erg strak aan, heerlijk was het. Na een aantal standjes hield ik het niet meer vol en de ontlading was groot. Ze was vreemd genoeg wat teleurgesteld dat ik het niet langer heb volgehouden. Ik denk dat er een klik was, ofwel heeft ze haar rol heel goed gespeeld. In ieder geval had ik een fantastische date gehad met deze topmeid.
 
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Proberen te bezoeken maar niet gelukt.
Andere Roemeense dame doet open dewelke "vraagt" om 10 min te wachten want ze is aan het douchen. Uiteindelijk 20 min gewacht (wel in mijn auto), maar geen feedback meer gehad.
Teleurstellend weggereden, Carnotstraat is een baken van teleurstelling.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kiki-new-kiss-you.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een afspraak gehad en herkenbare punten van de bovenstaande reacties tegengekomen.
Afspraak keurig gemaakt via Whatsapp, communicatie verliep snel en duidelijk.

Eenmaal op de tijd van afspraak aangekomen bij het pand, was er geen contact te krijgen via whatsapp en telefoon. Ben maar even buiten een rondje gaan lopen en 15 minuten later toch antwoord gekregen: met de vraag of ik nog 10 minuten kon wachten. Aangezien het een hele reis was om er te komen heb ik dus nog maar even gewacht.

Eenmaal boven in de kamer werd ik toegelaten door een andere meid. Ze sprak geen Engels en liet me via Google Translate zien dat Kiki nog 10 minuten nodig had in de douche. Dus nog maar in haar kamer gewacht.

Uiteindelijk verschijnt ze dan toch nog en neemt ze me mee naar haar eigen kamer. Ik kan bevestigen dat het de dame van de foto's is (weliswaar zonder make-up) met een voorgevel waar je u tegen zegt. Na de financiën te hebben geregeld gingen gelijk de kleren uit en werd ik naar het bed geleid. Geen opfrissing van beide kanten dus. Ze gebruikte nog wel van die schoonmaak/babydoekjes om mijn lul wat op te frissen voordat ze ging pijpen zonder condoom. Beetje aan de voorzichtige kant maar op zich wel lekker.

Na een tijdje pakte ze het condoom erbij maar zei ik wel tegen haar dat ik haar eerst oraal wilde verwennen. Glimlach kwam tevoorschijn en ze vond het helemaal goed. Alles gladgeschoren daar beneden en het zag het strak uit. Beffen kon ze wel waarderen en aan de gezichtsuitdrukkingen af te lezen genoot ze er ook van. Vingeren was ook toegestaan en ook daar zag je dat ze het leuk had.

Een punt dat steeds langzaamaan meer frustratie opwekte is dat ze telkens met haar telefoon bezig was (om appjes te beantwoorden?). Dit was gaanderweg de afspraak steeds prominenter aanwezig.

Enfin, het was tijd om haar in verschillende posities te nemen. Ze gaat er wel gewillig in mee, maar haar gezichtsuitdrukking liet eigenlijk zien dat ze het puur als werk zag en het zag er steeds emotielozer uit. Ikzelf vind het wel belangrijk dat de dame er ook zin in heeft want anders gaat de lol er al gauw vanaf. Uiteindelijk niet kunnen klaarkomen tijdens de standaard standjes, maar ze bood wel aan om het met de hand af te maken. Gelukkig hiermee wel een hoogtepunt kunnen bereiken zodat ik toch met een enigzins voldaan gevoel naar huis kon.

Pro's:
  • Prachtige meid, foto's zijn accuraat
  • Echt geweldige tieten
  • Dame gaat gewilig mee in de verzoeken
  • Geen klokkijkster
Cons:
  • Veel bezig met haar telefoon
  • Emotieloze gezichtsuitdrukking tijdens de seks
  • Zoenen was minimaal terwijl het toch bij de opties stond
  • Afspreken verliep niet geheel vloeiend, toch ~30 minuten bij elkaar moeten wachten.
De Engelse communicatie was redelijk beperkt, als ik het goed begrepen heb blijft ze nog 5 dagen daar alvorens ze weer verder reist.
 
ging laatst naar Niki. het was een goede date, ze was op tijd. ontmoeting verliep vlot. Ik ben meestal niet zo'n kusser. deze date had er veel van en ik ging mee omdat ik haar eerste date van de dag was en ze was goed. ze heeft grote natuurlijke tieten. leuke persoonlijkheid voor een Russisch meisje. veel posities en we eindigden allebei bezweet en uitgeput. ze kuste me toen ik naar buiten liep en zei de volgende keer. we zullen zien. ik ga meestal niet voor de volgende keer. het gebied dat ze ontvangt is vaag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de locatie waar Niki ontvangt kan je ofwel pech hebben, qua service of gesloten deur ofwel gelukkig buiten gaan. Voor mij het 2e blijkbaar. Ik vond haar leuk en - ja kan ik evengoed gedroomd hebben- zij mij ook. Als ik de kans heb keer ik terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit weekend met Nikki afgesproken, zoals eerder geschreven moeilijk om afspraken te maken. Na 20 minuten wachten mocht ik naar binnen. Mooie meid maar ze leek me futloos. Toch maar het risico genomen en gebleven. Toen ze haar topje uitdeed was ik verkocht, wat een heerlijke borsten.

Op het bed gaan liggen en ze begon zeer aarzelend aan de date. Kussen was maar matig. Pijn deed ze goed maar wat te weinig gevoel. Ik dacht dan proberen we scenario 2 ... haar eerst verwennen en hopen dat ze zo los komt.

Na enkele minuten haar te likken begon ze zacht te kreunen en haar kutje weer lekker nat ... mijn signaal om verder te doen, ze begon te kronkelen, schokkende bewegingen te maken en toen kwam er een superintens orgasme waar ze even niet goed van was :)

Toen veranderde de date van koele zakelijke sex naar supergevoelige girlfriend sex, intens tongzoenen, in verschillende standjes neuken waarbij ze me steeds tegen haar aantrok, ze liey duidelijk merken dat ze er van genoot. Uiteindelijk haar het met de hand laten afmaken

het was een geslaagde date met een te trage start maar een geweldige finish
 
Als de adv terug online komt is de dame terug maar zelfs dan weet je nooit of het dezelfde meid is of een andere die haar simkaart heeft overgenomen, of ze de telefoon doorgeven via hun pimp.

hier geldt gewoon het adagium : vele vissen in de zee.. er is zeker een andere vrouw waar je terecht kan voor dezelfde beleving of mss wel beter.

tip: check Veve, hier ook besproken, om even een andere vis te noemen
 
Ik was er enkele weken geleden. Het was weldegelijk het meisje van de fotos.
Het begin was wat onwennig maar dat is met relatief jonge meisjes meestal het geval. Die weten zelf al helemaal niet welk vlees ze in hun kuip krijgen en tis menselijk dat die soms ook nerveus zijn. Maar ik heb ze charmant benaderd en ze is tijdens de date helemaal opengebloeid. Ze is 23 jaar vertelde ze me dus geen 18 wat ik wel dacht en ikzelf ook comfortabeler vind.

Het is een prachtige meid met een ongeloofelijk mooi lichaam. Perfecte mooie natuurlijke borsten en een lekker fris, strak en geschoren poesje. Ze pijpt ook lekker. Zacht maar met veel attentie aan de leuke plekjes.

Ik heb haar lekker gebeft en kon echt genieten van zo'n fris jong poesje.
Zoals ik al zegde was het begin onwennig maar hiermee heb ik haar aandacht kunnen prikkelen en van dan af is het veel leuker geworden. De eerste keer was ik veel te gevoelig en te snel klaar gekomen. Ik had haar al gewaarschuwd dat dat kon gebeuren(altijd de allereerste keer met een nieuw meisje) maar ze probeerde nog in te grijpen door van positie te willen switchen naar cowgirl, maar het was te laat….

Gelukkig moet ik geen moeite doen om een tweede keer te presteren.
De 2de keer lekker gebeft en nu met zichtbaar en voelbaar resultaat. Je proeft heus het verschil tss je eigen speeksel en het nat dat een meisje aanmaakt hoor (om enkele mogelijke reacties meteen te pareren). Vingertje erbij en even goed gesoigneerd🙃😋.
Ze is niet op dat moment klaargekomen maar ze had meteen zin om aan het andere werk te beginnen. Ze heeft me in cowgirl met veel gusto bereden. Ze is op een bepaald moment kronkelend klaargekomen en wat een geil snoetje dat er toen opstond. Kussen was ook full on toen! Zelf afgemaakt in doggy en nog even lekker erin gebleven tijdens het uitblazen.

Engels was de taal maar beperkt jammer genoeg. Het is een rroemeens meisje zeker weten dus niet russisch. Ze adverteren graag zo omdat rissische meisjes over het algemeen een goede reputatie hebben, toch beter dan roemeense over het algemeen.

Er was zeker een klik. Ik ga vandaag terug en ben benieuwd of we het zo nog eens kunnen overdoen.
 
Mooi meiske. Maar afspraak maken bij haar is tegenwoordig moeilijker. Ik kwam daar toe ekeer. Mooi optijd. Ze zegt dat ze niet meer kon, pas binnen en uur. Heel frustrerent terug naar huis gegaan
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Aangetrokken door de mooie foto's en goede commentaren dit meisje een bezoek gebracht, wat na 3 x lukte.
Geboekt voor 30 min, met zo n 8 min vertraging bij haar binnen gegaan.
Maar blijkbaar was mijn tijd al aan het lopen want 20 min later stond ik al terug buiten. En mijn opvolger kwam er al aan.
Een vrij koele begroeting, keukenrol om je af te drogen niet aanwezig. Lakens hadden een geurtje.
Ondanks belofte in bericht geen kussen.
Pijpen stelde niet veel voor.
Een afspraak om snel te vergeten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een vrij koele begroeting, keukenrol om je af te drogen niet aanwezig. Lakens hadden een geurtje.
Ondanks belofte in bericht geen kussen.
Pijpen stelde niet veel voor.
Een afspraak om snel te vergeten.

Oei, mijn excuses daarvoor. In de vooravond gepasseerd, Ze had een wasmachine opstaan en deed precies toch netjes tussen elke klant nieuwe lakens op.
Een vol uur zweten op die lakens later kan mogelijk het geurtje verklaren dat je opmerkte.

Ik vond de date anders best geslaagd, zoals gewaarschuwd heeft ze een introvert/verlegen kantje, en moet je haar respecteren en wederzijds verwennen, en dan bloeit ze open.

Als je haar behandeld als een prostituee, dan behandeld ze jou als een klant. :eek:

Anyways mijn recencie;
Tongzoenen was mogelijk en aangenaam.
Bj eveneens vrij goed,
Intiem deed ze ook haar best,
150 euro voor een uurtje, twee leuke hoogtepunten en tussendoor wat wederzijdse massages.
Herhalingsgevaar is zeer realistisch.

Hou er wel rekening mee dat 95% van de vrouwen in "dit bekende appartementsblokje" op de grens antwerpen/borgerhout niet zelf met je praten op whatsapp, dit is via een "tolk whatsapp nummer" die de afspraken regelt terwijl de dames hun leven leiden, of met een andere klant bezig zijn.

Daarmee altijd het whatsapp gesprek laten zien aan de dames die u bezoekt om duidelijk te maken wat er is afgesproken.
Voor hen is het eveneens onaangenaam als "de tolk" foutieve informatie meegeeft.

Edit:
Wat een gigantische natuurlijke joekels: 🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️
 
Oei, mijn excuses daarvoor. In de vooravond gepasseerd, Ze had een wasmachine opstaan en deed precies toch netjes tussen elke klant nieuwe lakens op.
Een vol uur zweten op die lakens later kan mogelijk het geurtje verklaren dat je opmerkte.

Ik vond de date anders best geslaagd, zoals gewaarschuwd heeft ze een introvert/verlegen kantje, en moet je haar respecteren en wederzijds verwennen, en dan bloeit ze open.

Als je haar behandeld als een prostituee, dan behandeld ze jou als een klant. :eek:

Anyways mijn recencie;
Tongzoenen was mogelijk en aangenaam.
Bj eveneens vrij goed,
Intiem deed ze ook haar best,
150 euro voor een uurtje, twee leuke hoogtepunten en tussendoor wat wederzijdse massages.
Herhalingsgevaar is zeer realistisch.

Hou er wel rekening mee dat 95% van de vrouwen in "dit bekende appartementsblokje" op de grens antwerpen/borgerhout niet zelf met je praten op whatsapp, dit is via een "tolk whatsapp nummer" die de afspraken regelt terwijl de dames hun leven leiden, of met een andere klant bezig zijn.

Daarmee altijd het whatsapp gesprek laten zien aan de dames die u bezoekt om duidelijk te maken wat er is afgesproken.
Voor hen is het eveneens onaangenaam als "de tolk" foutieve informatie meegeeft.

Edit:
Wat een gigantische natuurlijke joekels: 🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️
Hmmmm, all the reviews made me quite curious about niki 😋 any idea when she'll be back?
 
Misschien een rare vraag voor in België, maar ze zegt 18 te zijn. Heeft ooit iemand al gecontroleerd of dit echt zo is? In Nederland ben je (terecht) zwaar strafbaar als blijkt dat je met een minderjarige hebt gehoereerd. En de schuld ligt dus altijd bij jou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan