Recensie Jessie, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fckboyazn

Wandelaar
75
05/05/23
33
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/make-this-moment-ungorgettable.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren zin om een nieuw dvp uit te proberen. Ik kwam bij een aantal terecht zoals https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leticia-safadinha-sexy.html maar ik heb dan Jessie geopteerd. Waarom? Tof en speels chat op Whatsapp, is altijd een goed signaal dat de persoon in kwestie sociaal en goed kan communiceren en het bleek ook een heel vlotte jongedame in werkelijkheid te zijn, niet afstandelijk, glimlach op haar gezicht en neemt initiatief in tijdens gesprek ook, stelt vragen, ik voelde me comfortable, Jessie is geen introvert type.

Haar prijzen zijn: 80€ voor 30 min. & 130€ voor 1uur. 10 eur voor pzc. Ik heb maar bij 80€ gehouden.

Locatie: aan park noord, gebouw naast Hogeschool Antwerpen. Moeilijk parking te vinden rond 23.00.

Appartement: Ik werd ontvangen door Jessie, geen enkel ander persoon gedetecteerd in haar appartement. Om daar binnen te geraken, moet je twee keer code invoeren, bij de hoofdingang en de ingang naar de appartmenten en niet de ingang naar de studios. Haar unit is gelegen eind van de gang op verdieping X. Nette appartement. Minpunt is, haar bed kraakt en botst constant tegen de muur.

Over sexdate: Ik heb haar gevraagd of ik voor haar nog een keer moet douchen waarop ze zei "but you told me you showered before you left to me", ik reageerde "i prepare myself for every date 😀", zij leunde voorover om haar neus in mijn nek te plaatsen en aan mij te ruiken, "I love your fragrance 😍". "Ok, baby take off your clothes" was haar commando.
100 eur overhandigd en 20 eur terug gekregen. Ging aan haar nachtkastje/tafel staan om producten en doekjes uit de lade te nemen. Terwijl ik aan haar lekker lijf aan het aaien was, haar tieten zachtjes kneep, vroeg zij of ik muziek wou tijdens de sex, ik had daar geen problemen mee.
Geen ongeur te bespeuren bij haar, heel proper dvp.

Ik lag daar dan naakt in bed, gooide zij haar glijmiddel en doekjes op bed en toonde mij haar smartphone scherm met klok en zei "so you entered my room at 22.55, ok for you amor?", "is ok bb" en legde haar gsm netjes op haar nachttafel. Geen enkel keer haar gsm genomen tijdens date en geen enkel keer gehoord dat het bijna tijd was. Echt ze toonde respect voor de rijd sat ik heb voor gevraagd #leuk.
Zij ging dan lekker op mij liggen en zag een glimlach op haar gezicht. Rustig opgebouwd door even body to body massage te geven en haar borsten over mij gezicht wrijven. Zij begon speels haar tepel in mijn mond te duwen, lekker tepels om aan te zuigen. Mijn hand ging langzaam naar poep, mijn vingers langzaam zijn werk te doen aan haar licht natte poes. Jessie begon mij lekker te tongen en hoe heviger ik haar aan het vingeren was hoe heviger zij haar tong dieper in mijn mond stak. Bij haar was tongzoenen precies inclusief in de prijs. Lang geleden dat ik nog eens een dvp tegenkom met wie je lekker kan tongzoenen. Na de passionele kussen besloot zij dan condoom te nemen en jasje aangedaan met haar mond en begon zij mij lekker te pijpen. Jessie deed het met veel gevoel, matig tempo en variatie. Zij lag haaks waardoor ik haar nog kon vingeren en gaf geen tegenreactie, ik mocht mijn ding doen terwijl ik naar haar keek hoe zij mij een lekker blowjob gaf. Na 5 min overgeschakeld naar 69 en kon ik eens proeven van haar Braziliaanse kutje. Ook geen ongeur te bespeuren, was fris en lekker vochtig. Voelde dat zij 2 dagen gelden heeft geschoren dus was niet heel kaal maar ik had daar geen problemen mee. Ik mocht mijn ding doen en begon haar te beffen naar de hemel. Ik hoorde haar lichtjes kreunen terwijl zij mijn pik verwende met haar mond en hoe heviger ik haar begon te likken, pijpte zij mij nog lekkerder en heviger, ik had al spijt dat ik niet extra had betaald voor pzc. Verschillende tong beweging gedaan tijdens het beffen om te zoeken wat zij graag had, langzaam met de tong glijden clit tot aan haar holte en daar even met je tip van je tong in de soeppot roeren 🤣🤣🤣 paar minuten deze beweging gedaan tot ze haar billen begon te trillen van plezier en haar gekreun harder werd. Zij had zo veel plezier dat ze 5 secondjes even moest pauzeren van het pijpen. Heel spontaan zei ze "ooh baby..." waarop ze dan koos om over te gaan naar het vrijen. Ze nam initiatief om te beginnen in Reverse Cowgirl en ze deed het goed, genoot om haar Braziliaanse kont op en neer te zien gaan. Op gegeven moment en in spontane bewiging, had ik haar in Leanback Reverse Cowgirl zo kon ik even haar lekker neuken en met haar clit vingeren en kon ze even harder kreunen wat muziek in mijn oren was. Mijn penis plopte per ongeluk eruit door verkeerde beweging waarop zij met een gevoel van overgave in haar stem vroeg of ik klaar ben gekomen waarop ik "no mami, lets do doggy", zij reageerde assertief met " i want this way -missio-" dus maar gedaan wat ze vroeg en blijkbaar paar minuten in missio begon ze intenser te genieten en nam ze zelf initiatief tijdens missio met haar clit te spelen. Maar haar bed maakt echt veel kraak geluiden, echt noet te doen. Dus na paar minuten nam ik haar rechter been om haar in doggy positie te brengen, en zei ze nee "keep going baby" dus juffie wilt echt ervoor gaan, nam ik haar kussen en stak ik die onder haar heupen om nog dieper te gaan wat dus blikkbaar hielp in haar ervaring want na paar minuten later begon ze echt te druppen van vocht wat mij nog geiler maakte, ik begon haar dan te kussen en waren wij na enkele seconden hevig te tongzoenen in missionaris stand, wel best geil, haar kreun geluiden voelen in haar mond tot moment dat voor haar teveel was, moest ze even ons tong sessie stoppen voor echt los te komen en lichtjes te squirten, t was een mini fonteintje dat ik zag dan was voor mij ook tijd om klaar te komen, moment was gewoon te geil en onhoudbaar meer. Paar seconden naast elkaar gelegen om ons ademhaling te zoeken. Vroeg ze spontaan voor massage, daar zei ik geen nee op.
Haar massage is wel gedaan met oprechtgevoel en met veel variatie, verwacht geen professional het was echt aangenaam en we babbelde gezellig tot tijd om was maar ik viel bijna inslaap dus ik wou mij omkleden maar zij hield mij tegen met de vraag of ik haar kon masseren dus heb ik haar die plezier gegund. Zij al paar dagen krampen aan haar rechter schouder blad dus al mijn focus was enkel daar. "Yes yes right there baby" en haar duimpje omhoog, best schattig. Dus bleef ik daar meer dan 5 minuten langer om haar te plezieren met massage. En haar waardering gaf zij mij door echt innig te omhelzen terwijl ik mij was aan het aankleden. We waren beide gelukkig, spontaan met haar rechter arm zwaaien "yes yes im happy", schattig vrouwtje.

Conclusie: lekker sexdate voor 80€ pmc (10eur voor pzc maar die optie heb ik niet genomen) het voelt 100 eur imho. Het is meisje van de doto maar zonder make up, ik zou haar een 6 geven maar dat compenseert zij met haar persoonlijkheid en lief en goedlachs gedrag, dan geef ik haar een 7,5. Wij namen afscheid met een lekker zoen en met glimlach op ons beide gezichten. Zij stuurde na paar minuten van afscheid nog een leuk thank you bericht op Whatsapp. Voor mij was het 80 eur zeker waard. Zou ik terug gaan, ja als ik wil tongzoenen tijdens sex en pzc maar dan moet één van mijn vaste dvp niet bereikbaar zijn. Zij blijft hier in Antwerpen tot aankomende zondag en dan gaat ze richting London voor een week en daarna richting thuisland Brazilië, Sao Paolo.

Sorry voor mijn indianen geschrift, ik ben hier alles aan typen op mijn gsm en op werk 😅
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan