Recensie Elena (Pieter VD Doorgang)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bullseye

Wandelaar
58
24/08/22
156
2
Gisterenavond laat vol goesting eens rondgewandeld in Gent.
Veel bezetting was er niet. Eentje zal er me heel lekker uit, Elena (slank en zwarte lange haren) noemt ze zich.
Ze beweert Roemeense te zijn. Gekleed in fishnet pantyhose en hoge hakken. Binnengegaan, 50 € betaald en gevraagd of het mogelijk was haar te neuken in haar kleding.
Ze knikte van ja.
Eens op de kamer begon ze zich tegen mijn kanon te wrijven. I m horny baby, I wantyou to fuck me.
Al gauw ging mijn broek op mijn enkels, condoom erop en zuigen maar. Deze deed haar uiterste best want ze slaagde erin om mijn geweer klaar te zetten.
Intussen mocht ik haar kutje voelen en stond echt snel kletternat. You re really horny baby zei ik haar. Ze zei dat het heel kalm was en I want you to you my pussy baby.
Dit moest ze geen 2 keer vragen. Haar gevraagd zich voorover te buigen met de handen op het bed. Met sprekend gemak schoof mijn staaf in haar kletternat kutje en begon ik haar stevig door te neuken. Na enkele minuten stevig doorneuken een been op bed gezet en dan dan opnieuw stevig en hard mogen doorneuken. Ze bleef me constant geil aankijken : yes baby fuck my pussy like this. Dont stop.
Ik bleef maar doorpompen en voelde stilaan dat mijn vulkaan op uitbarsten stond. Toen ik haar zei dat ik zou klaarkomen keek ze mij supergeil aan en smeekte om in haar kutje klaar te komen. Met krachtige stoten vulde ik het condoom in haar kutje en bleef haar dan nog wat neuken totdat mijn soldaat aangaf dat de strijd gestreden was.
Nog efkens mijn vingers langs haar kutje gewreven en ze voelde echt kletternat aan.
Na de gebruikelijke opruiming haar gezegd hoe fantastisch het was.

Next time I want you to stay longer baby. Than I want to suck you without and you can cum on my tits.

Ik denk dat ik haar snel nog eens een nieuwe beurt zal gaan geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan