Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVertel, licht een tipje van de sluier op!Toevallig net Grace's TikTok account gevonden... denk dat ik dat maar beter niet kan delen, maar er zitten echt leuke foto's en filmpjes tussen. Heel grappig contrast om dan te bedenken wat ze voor werk doet en dat je intiem met haar bent geweest.![]()
Vertel, licht een tipje van de sluier op!
Wat is cib en bkk?Bij CiB in BKK, doen ze allemaal anaal.
Bedoel je check inn bar ?Bij CiB in BKK, doen ze allemaal anaal.
CiB = Check in Bar is een ladyboy bar op Sukhumvit Soi 10 en een filiaal Check in 11, op Sukhumvit Soi 11, in BKK = BangkokWat is cib en bkk?
Yep.Bedoel je check inn bar ?vrij logisch dat ze daar anaal doen die doen jou ook anaal
![]()
Voor anaal in een homobar of zo'n soort bar hoef je niet naar de andere kant van de wereld.CiB = Check in Bar is een ladyboy bar op Sukhumvit Soi 10 en een filiaal Check in 11, op Sukhumvit Soi 11, in BKK = Bangkok
Yep.
Maar al te graag gap.
Juist wel, want ladyboybars heb je hier niet en homobars ga je mij niet vinden, ook niet in LoS.Voor anaal in een homobar of zo'n soort bar hoef je niet naar de andere kant van de wereld.
Vergis je niet: homo's en ladyboys zijn totaal verschillend.Voor anaal in een homobar of zo'n soort bar hoef je niet naar de andere kant van de wereld.
Je zou het ook kunnen proberen via sites als SDC of Fetlife; ik verkeer in Nederland nog wel regelmatig in dat soort kringen; en ik zie daar wel het nodige voorbijkomen rond Bangkok en Pattaya. Maar dan wel goed zoeken en veel lezen.Waar kan ik in bkk terecht voor echte kinky girls? Dominante dames die wel intiem doen?