Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook ik heb liever geen hotel met ontbijt, maar het Flipper Lodge heeft / had vaak alleen de mogelijkheid MET ontbijt. In het begin was dit brunch. Dus tot 1 uur in de middag mogelijk.
Nu verblijf ik in soi New Plaza. 18.000 baht per maand exclusief elektra en water.
Dat is erg goedkoop nog geen 16 euro per dag ! Hoeveel voor elektra en water per dag ongeveer?

Ongeveer 1.000 baht per maand voor elektra en water. Alles zelf kopen. Zoals wc papier en drinkwater. Geen zwembad en geen restaurant. Wordt pas interessant wanneer je minimaal 1 maand blijft.
Dan nog je beddengoed en handdoeken zelf wassen neem ik aan , je bed zelf opmaken etc.

Maar je kan wel een gangbang party houden 🙈

Leuk man, ik ben meestal meer dan 50 euro kwijt met of zonder ontbijt hangt ook af in welke stad ik dan verblijf.

Heb mijn eerste dagen een skytower hotel in BangKok gereserveerd incl ontbijt prijzig maar ik wil het eens meemaken met een draaiend dakterras.
Alleen las ik net dat de hotelgasten hun paspoorten moeten achterlaten bij de receptie maar dat doe ik niet .

Terug
Bovenaan Onderaan