Ik was een paar dagen in Bangkok, en dit zijn de salons/bars waar ik ben geweest. 2 keer woodbar, 3 keer Analisa massage, snowite massage, Exotic Massage en Passionmassage. Hier mij uitgebreid verslag
Woodbar:
Was voor mij de eerste keer dat ik een blowjob bar heb bezocht. De eerste keer had ik blowjob van dame nummer 16 volgens hun website.
Woodbar :
Wood Bar | Bangkok BJ bar based on sukhumvit. The business class BJ shop Nana, offering the best in town.
www.woodbarbangkok.com
(ze heeft me haar naam gegeven, maar ben het vergeten)
Goeie blowjob van deze dame gehad. Lekker lang en deeptrhoat, en tussendoor werd mijn sterretje ook gelikt. Na iets van een half uur kon ik het niet inhouden en ben klaar gekomen in haar mond. Ze slikte niet door, maar spuugde uit op een handoek.
Mijn 2e bezoek was van een andere dame waarvan ik de naam niet meer weet en staat ook niet op de website. Maar heb ongeveer hetzelfde ervaren als de 1e dame.
Dus al met al is Woodbar mijn uitstekend bevallen.
Passionmassage:
Ik was hier voor lingam massage.
Toen ik daar aankwam waren maar 3 dames buiten aanwezig.
1 daarvan die ging met mij naar binnen en om bij mamasan te betalen. De dame van wie ik de massage kreeg heet Penny. Volgens hun website is de dame 35 jaar, maar ik denk dat je ongeveer 15 jaar erbij moet tellen

.
Maar ik vind haar niet lelijk en ze is best grappig alhoewel ze gebrekkig Engels sprak.
De kamer was simpel ingericht met een voorziening van een douche en een bed met harder matras en een airco. Vooral dat laatste zorgde wat voor problemen bij mij. Want halverwege het massage had ik het gewoon koud. Ik vroeg aan haar of de airco uit kon. Volgens haar kon het niet want de airco moest aan blijven.
Maar na een aantal minuten had ze het ook koud en deed ze het toch maar uitzetten.
Het massage was wel ok, handjob deed ze wel goed, maar niet voor herhaling vatbaar.
Erotic, Sensual, Kinky and Tantric Incall massage & Outcall Massage with happy ending and full service in Bangkok. Bangkok Passion Massage, Sukhumvit soi 22
bangkokpassionmassage.com
EXOTIC Massage:
Ik had via telegram een afspraak gemaakt met Cherry.Foto's staan niet op de website, maar je krijg via telegram foto's van dames die op die dag aanwezig zijn. Had gekozen voor soapy massage.
Achteraf gezien had ik beter niet kunnen gaan. Het lag niet Cherry, maar ik was gewoon te moe op die dag. Ik was de hele dag in Chinatown dus ik had begin in de middag een afspraak gemaakt.Maar ik dach weet je wat ik ga er gewoon heen ,meschien dat soapy massage me goed zal doen. Bij binnenkomst zag ik aardig wat dames bij de balie zitten, zo'n stuk 10 a 15 en 1 daarvan was dus Cherry. Kamer zelf zag er netjes uit. Ruim, prima bed met goed matras en een jacuzzi. Terwijl zij de jacuzzi vol liet lopen had ze zich voorgesteld om mij te masseren.
Het massage was ok, zonder olie ,beetje je vrijven en knijpen. Na ruim 15 minuten konden we de jacuzzi in. De bad was vol met schuim en zij begon me teasen.
Een beetje aan mijn ballen zitten en aan mijn lul en dan tussendoor tegen mijn aan schuren. Eerlijk gezegd vond ik het niet zo spannend. Na ongeveer 15 minuten zijn we uit de jacuzzi gestapt en elkaar afgedroogd en naar bed gegaan voor sex. Maar zoals ik eerder schreef was ik gewoon moe en ik vroeg aan haar of ze me een handjob kon geven. Maar in plaats daarvan begon ze me te pijpen.( met condoom). Toen mijn lul stijf werd vroeg ze of ik haar wilde nemen, dus lag zij op haar rug. Ik probeerde het, maar na een minuut werd het toch weer slap en heb me verontschuldigd. We hebben de tijd vol gemaakt met praten over alles en nog wat. Ze praat goed Engels overigens.
Exotic Massage Bangkok is famous for its outcall erotic massage service in Bangkok. Get in touch today to book yours! 020 385 043 ✊💦
exoticmassagebangkok.com
SNOWITE MASSAGE:
ik had op singlemanforum gelezen dat er bij deze salon dames zijn die extra's deden die bij de prijs inbegrepen zijn (Zoals rimmen, prostaat massage). En ik zag op hun website een dame staan die slank en 180cm was. Haar naam Sugar.
Dus via line afspraak gemaakt met de salon voor een uur lotion massage
Daar aan gekomen, betaalt bij mamasan en vervolgens stond Sugar naast me. De foto's kloppen redelijk alleen in het echt is wat donkerder van huidskleur.
De kamer zelf was niet zo heel ruim maar was voorzien van een jacuzzi en een goed bed. Daarnaast zag ik ook een luchtbed in de hoek staan voor eventuele Nuru massage.
Na het wassen en afdrogen op de bed beland voor massage. Het massage was ok ,maar ik werd er niet opgewonden van. Bij het omdraaien zag ze dat en begon vervolgens mijn lul te masseren.
Dat deed ze best wel goed en niet veel later ging de condoom eromheen begon ze me te pijpen.
Daarna in missionaris en in doggy afgemaakt.
Hoewel deze dame geen Engels spreekt had ik wel een soort van GFE met haar. Ze is lief en zachtaardig en als ze lacht dan trek ze haar hoofd beetje weg en houdt ze haar hand voor haar mond, want ze schaamt zich voor haar beugel.
Hoewel geen extra's werd geboden, toch een leuk uurtje met haar gehad. Alleen jammer dat salon ver weg is van Nana plaza.
Is vlakbij MRT station Thong Lor.
We have some of the best looking massage ladies in Bangkok. Make sure to stop by our shop to visit our talented women.
snowwhitebangkok.com
Analisa Massage:
Hier ben ik dus 3 keer geweest. Bij de eertse bezoek had ik gekozen voor prostaat massage met een handjob. Ik kon kiezen uit stuk of 7 dames en uiteindelijk gekozen voor M. De kamer was best wel klein. De bed(gloryhole) past net in, wel genoeg ruimte omheen. Verder een kapstok en een klein tafeltje.
Om te douche moest je naar de badkamer lopen maar gelukkig was het 1 deur verder.
Massage vond ik wel goed. Ze begon rustig soort van tantra ,en langzamerhand werd mijn sterretje gemasseerd en dan heel voorzichtig ging er vinger er in.
Naar een tijdje mocht ik me omdraaien en ging het proces verder. Ik kon het niet lang meer volhouden en ben spontaan klaar gekomen. Overigens ik zag later op hun website foto's staan van M en die zijn wel bewerkt zeg. In het echt is ze wat donkerder en de gezicht ziet er wat anders uit. En volgens hun is ze 18, maar ik denk dat ze wat paar jaartjes ouder is. Ze is ook best lang ik denk 180cm ofzo.
De volgende dag wou ik weer met haar afspreken maar ik kreeg een berichtje van mamasan dat ze ziek was. Das balen. Maar ik kon altijd nog langskomen voor andere dames, en dat heb ik gedaan.
Gekozen voor een uurtje tantra en dit keer koos ik voor Vicky.
Ook hierbij in het echt wat donkerder. Maar WOW! Wat een dame. Hoewel ze niet zo groot is, meschien 160cm en ze heeft een groot tatoeage op haar rug en op haar rechte been, mooi slank lichaam en ze heeft wat je noemt een lekker kontje

. En ze heeft een hese stem.
Ik zal niet veel in details gaan, maar de Tantra massage was goed en de volgende dag hetzelfde verhaal.
Alledrie de massages waren op de gloryhole table. Alledrie afgesloten met een handjob.
Overigens was die mamasan van hun een leuke jonge meid met hoofddoek. Spontaan, en sprak goed Engels. Leuke gesprekken met haar gehad.