Recensie Isabelly en Mallu trio, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cabriotop

Newbie
15
29/12/22
24
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/izabelly-brasil.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daarnet waarschijnlijk mijn meest aangename ervaring gehad totnogtoe. Ik had Mallu gecontacteerd om nog eens af te spreken, en ze stelde me spontaan voor of ik zin had in een trio. Haar vriendin Izabelly was bij haar op bezoek, en wou dus net beginnen. Had ik geen zin in een trio met haar en Izabelly ?
Aangezien een trio altijd al op mijn bucketlist gestaan heeft, zei ik meteen toe. Ik had meteen al een foto gekregen van Izabelly, en die lijkt dus echt op Niki Minaj. Foto in bikini en ik brandde van nieuwsgierigheid. Zeker omdat ik voor haar de eerste klant zou zijn.
Bij binnenkomst meteen een diepe kus van beiden, en Izabelly zag er heel lekker uit in die zwarte lingerie. mallu had een wit setje aan, heel leuk.
Mijn kleren mooi in een kast mogen leggen, een snelle douche genomen en ik mocht me meteen om het bed neervleien. Zowel Izabelly als Mallu lieten er geen gras over groeien en beginnen me samen te pijpen. Instant boner 😋. Mallu pijpt zacht en diep, Izabelly iets steviger en vergat ook de ballen niet. Ze hadden er allebei zin in. Mallu nam het voortouw en begon me even te berijden, terwijl Izabelly me hevig begon te tongen. Gretig ! Dat was het juiste woord. Daarna nam Izabelly het over, en begon me op haar beurt te berijden, terwijl Mally op mijn gezicht kwam zitten zodat ik haar goed kon likken. Beetje later stelde ik Izabelly voor om op zijn hondjes verder te doen, en ze nam meteen de positie aan. Onnodig te zeggen dat ik het niet lang volhield, want Izabelly doet volledig mee, en je mag haar stevig nemen.
Terug even opgefrist en na een kort gesprekje begon Mallu me terug te pijpen. Izabelly begon me terug met volle overtuiging te tongen, en ik daalde af naar die mooie borsten met stevige tepels. Man, borsten in beide handen, mijn mond rond een lekkere tepel, en een warm mondje om mijn erectie. Ik voelde me even in de hemel.
Even de temperatuur gevoeld bij Izabelly. Lekker nat en warm, zo heb ik het graag.
Mallu deed opnieuw een condoom aan, en begon aan ronde 2, gehurkt bovenop. Intussen zat ik met handen en mond aan Izabelly. Die begon dan aan Mallu haar tepels te zuigen…we waren alle 3 aan het kreunen.
Ronde 2 heb ik na een paar posities met Mallu afgemaakt, terwijl Izabelly me geil aankeek en met haar borsten en poes speelde.
Voor ik het wist was er een uur voorbij en had ik alles verschoten wat er in mijn lijf zat. Was echt een geile ervaring. Blijkbaar was ik Izabelly haar eerste 'klant'. Wie na mij komt, draag er wat zorg voor. Dit is echt een leuke jonge vrouw, en tussen haar en Mallu is een lekkere vibe. Mijn eerste trio-ervaring is zeker memorabel te noemen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De vorige review klopt dus 100% 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan