Recensie Nicoli, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JulesX

Newbie
8
27/08/23
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nicoli-3
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden zat ik vast in antwerpen wegens een trein die niet reed.
Het was een warme maar aangename namiddag en ik besloot om de tijd die ik had tot mijn volgende trein nuttig te gebruiken. Na kort zoeken kwam ik Nicoli tegen.

Ik vroeg haar of ze beschikbaar was en kreeg al snel antwoord dat ik over een kwartiertje welkom was.
Eenmaal aangekomen moest ik toch nog 5 minuutjes wachten. Daarna kreeg ik een code voor de deur en kon ik naar binnen.

Ze stond aan de deur van haar appartement te wachten, in het echt nog mooier dan op de foto, ze droeg een topje dat haar heerlijke borsten met moeite bedekte en een lekker kort shortje. Ik kreeg direct een kus waarna ze vroeg om me uit te kleden, ze zette ondertussen een muziekje op en vroeg me hoe mijn weekend was. Daarna heb ik betaald en kon de fun beginnen.

Ze pakte mijn hand en trok me mee naar haar bed waar ik op de rand mocht komen zitten. Langzaam trok ze haar topje uit en mijn mond viel open, wat een joekels!
Ze lachte en drukte haar rechterborst tegen mijn mond, ik zoog aan haar tepel en ze duwde me tegen haar aan.

"Do you like my tits?" Vroeg ze, "I love them" antwoorde ik en speelde ermee, ondertussen speelde ze met mijn jongeheer, die was intussen steenhard. Een condoom erom heen en de beste pijpbeurt die ik ooit heb mogen ontvangen volgde. Het pijpen was van korte duur, al snel keek ze me aan met haar mooie ogen en vroeg "can I fuck you, your dick is so big!"

Ik glimlachte en knikte waarna ze me een duwtje gaf zodat ik neerlag en daarna ging ze met haar intussen heerlijk nat kutje op mijn jongeheer zitten. Ze kreunde en keek me aan. Ik had intussen al spijt dat ik niet voor een uur gegaan was.

Na even lekker bereden te worden heb ik haar missionaris genomen, haar benen klemde ze om me heen, ik greep haar borst vast en ze legde haar hand op de mijne.
Ik had niet lang meer maar dat was ook niet nodig want niet veel later kwam ik klaar. Ze glimlachte naar me en vertelde dat ze ervan genoten had.

Daarna heeft ze mijn jongeheer even afgekuist en kreeg ik nog een kus waarna ik me op mijn gemak terug kon omkleden. Bij de deur gaf ze me nog een knuffel.

Ik ben met een grote glimlach vertrokken, binnenkort kom ik zeker terug.



Wel enkele puntjes waar je op moet letten:
- haar engels is goed maar zeker niet perfect

- afspreken met haar gaat niet super gemakkelijk door de taalbarrière, maar zeker te doen

- ze wisselt regelmatig van adres (heeft ze me verteld)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan binnenkort weer langs te gaan. Hiervoor had ik al gestuurd maar dat begrijpt ze niet zo goed. Misschien handig om te weten voor wie interesse heeft.
Best 1-3 u van tevoren sturen maar zeker geen dagen. (Misschien sowieso niet de norm, maar ik plan graag op voorhand)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan