Recensie Clara - Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aaron_haaf

Newbie
2
22/03/24
0
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tantra-massage-3467750732.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken Clara van een massage zaak in Antwerpen. Vanaf de eerste keer voelde ik mij op mijn gemak en was het gezellig. Er was instantly een klik. Ik las paar weken laten dat ze massage diensten ook deed thuis. Dus ik stuurde haar. Ze herinnerde me nog en kon gemakkelijk een afspraak maken. Ze stuurde me haar straatnaam en eens ik in de straat was, kreeg ik het huisnummer.

Vervolgens stapte ik bij haar binnen in het appartement dat er heel netjes uitzag en goed rook. Ik kreeg een kus en de vraag of ik iets wou drinken. Again alles voelde heel natuurlijk en vertrouwd. We hadden even wat small talk en dan was het tijd om samen te douchen wat ik graag doe met zo'n prachtige dame als haar. Ik was vergeten wat voor knap lichaam dat ze heeft. Vooral haar borsten maakten me wild. Na het douchen, mocht ik op mijn buik liggen op een comfortabel bed, wat sfeervolle muziek op de achtergrond en we konnen beginnen. Ze masseerde goed mijn benen, rug om dan een aantal keer haar lichaam tegen mij te sliden. Ik geraakte hier opgewonden van en kon niet wachten om om te draaien. Na ze vroeg of ik kon omdraaien smeerde ze mij goed in en teasde ze mijn lul en ballen goed waardoor ik heel hard geraakte. Ze wist goed haar lichaam te gebruiken en die zo veel of dicht mogelijk tegen mijn lul te schuren. Ik mocht ondertussen haar borsten verwennen met mijn handen en tong. Tot slot bleef ze me te teasen en voerde ze een mooi opbouwend tempo tot een manueel hoogtepunt die zalig was. Hierna nam ze nog de tijd om mijn rug te masseren en in de douche in te zepen.

Clara is een top dame! Ik ben al vaak naar verschillende vrouwelijke masseurs gegaan maar Clara steekt er hard bovenuit als hrt gaat om intimiteit, gastvrijheid, plezier en oprechtheid. Geen enkel moment keek ze naar de klok en ze is inmiddels een vast adresje voor mij geworden!
 
Ik kan me niet herinneren de exaxcte dag dat ik mijn eerste date bij haar thuis had. Dus daarom geen specifieke dag aangegeven. Kan de prijs met niet 100% herinneren. Maar ik gok dat het rond de 160 euro was voor een uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan